Tiistai jälkeen happaman voiton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onslow kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Selkeää malliainesta. Suorastaa täydellisen valokuvaukselinen miisu. Jännityksellä odotan huomista kuvaa, miten neito asettuu:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200919_it.shtml?01

UUH. Jäätävä pose taas!
Moon sori mutta tossa tytössä ei oo mitään mielenkiintoista, kaunis varmasti mutta ei yhtään mitään mikä sytyttäisi! Sorge oon Jorge täs asiis..
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Niba kirjoitti:! Sorge oon Jorge täs asiis..
Ei se mitään. Et näemmä myöskään ymmärrä sarkasmin päälle.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Onslow kirjoitti: Lähtömarginaali 1,5% ja tingittynä 1.0% Sen alemmas jos yrittää, pitää viedä johtokunnan kautta.
Lähtö 1.1% ja tingittynä 1.0%.

Sanoin tädille, että ongelma tässä ei näytä olevan minun maksukykyni vaan teidän.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Onslow kirjoitti: Lähtömarginaali 1,5% ja tingittynä 1.0% Sen alemmas jos yrittää, pitää viedä johtokunnan kautta.
Lähtö 1.1% ja tingittynä 1.0%.

Sanoin tädille, että ongelma tässä ei näytä olevan minun maksukykyni vaan teidän.
Olisit vastannut, kuten sukulaismies aikoinaan, kun pankinjohtaja valitti, että ei ole rahaa;

"Ota kyltti pois".
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:.

Sanoin tädille, että ongelma tässä ei näytä olevan minun maksukykyni vaan teidän.
:D Putosiko tädiltä tekohampaat?
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Tapiolasta 0.5%.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Tapiolasta 0.5%.
kato kato! Kilpailutus kannattaa.
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jaha. Pitääpä käydä itsekin taas kyselemässä Tapiolasta. Vakuutukset siellä jo onkin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Tapiolasta 0.5%.
Kova jätkä.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti:Tapiolasta 0.5%.
Kova jätkä.
Riittävän varakas ja hyvätuloinen näemmä.

Tapiolan konseptin luulisi olevan voittava. Haalitaan paremmat asiakkaat tarjoamalla näille kustannustehokas pankki- ja vakuutuspalvelu. Verrattuna Nordeaan ja OP:hen ei tosiaan tarvitse miettiä hetkeäkään, keneltä ko. palvelut hankin.
Chap

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti:
elco kirjoitti:Tapiolasta 0.5%.
Kova jätkä.
Riittävän varakas ja hyvätuloinen näemmä.

Tapiolan konseptin luulisi olevan voittava. Haalitaan paremmat asiakkaat tarjoamalla näille kustannustehokas pankki- ja vakuutuspalvelu. Verrattuna Nordeaan ja OP:hen ei tosiaan tarvitse miettiä hetkeäkään, keneltä ko. palvelut hankin.
Tuossa marginaalissa on jo jotain järkeä, en tajua mihin nämä > 1 % marginaalit perustuvat. Itsekin Tapiolan asiakkaana olen tyytyväinen pankin palveluihin, tilikorkoihin ja edullisiin palvelumaksuihin.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Chap kirjoitti: Tuossa marginaalissa on jo jotain järkeä, en tajua mihin nämä > 1 % marginaalit perustuvat. Itsekin Tapiolan asiakkaana olen tyytyväinen pankin palveluihin, tilikorkoihin ja edullisiin palvelumaksuihin.
Olen ymmärtänyt, että mitä suurempi marginaali, sitä enemmän pankki saa rahaa asiakkaalta.
Chap

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriD kirjoitti:
Chap kirjoitti: Tuossa marginaalissa on jo jotain järkeä, en tajua mihin nämä > 1 % marginaalit perustuvat. Itsekin Tapiolan asiakkaana olen tyytyväinen pankin palveluihin, tilikorkoihin ja edullisiin palvelumaksuihin.
Olen ymmärtänyt, että mitä suurempi marginaali, sitä enemmän pankki saa rahaa asiakkaalta.

Jääpuikolla silmään sitä joka viisastelee. Ihmetyttää siis se, että vähän reilu puoli vuotta sitten sai lainaa helposti 0,25-0,4 % marginaalilla ja nyt koitetaan vedättää samasta palvelusta moninkertaista hintaa vaikka lainanhakija olisikin vakaavarainen ja hyvässä duunissa. Asuntolaina lienee tällaisessa tapauksessa lähes riskitön pankille. Hyvä, että kilpailu kuitenkin näyttää toimivan - Tapiola pankilla on muistaakseni enemmän talletuksia kuin lainoja.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti: Tuossa marginaalissa on jo jotain järkeä, en tajua mihin nämä > 1 % marginaalit perustuvat. Itsekin Tapiolan asiakkaana olen tyytyväinen pankin palveluihin, tilikorkoihin ja edullisiin palvelumaksuihin.
Kuten yllä sanoin niin ongelma on pankissa. Näköjään Nordealla ja OP:llä on likviditeettivaikeuksia tai ainakin merkittävä riski, että sellaisia tulee ja siksi raha kai maksaa niille niin paljon. Toinen vaihtoehto on tietty se, että rahaa on ja pankit ovat vakavaraisia, mutta ne käyttävät tilannetta hyväkseen rokottamalla asiakkaitaan, jolloin tyhmät ja köyhät maksavat.

Jos haluatte nähdä jotain todella, todella huvittavaa ja/tai traagista riippuen mihin olette sijoittaneet niin katsokaa tätä. Kyseessä siis lyhyen koron rahasto, johon pääsee mukaan minimissään 100000 euron sijoituksella ja teoria on, että se tuottaa Euriborin miinus kulut. Ooooops. Miten minä tähän liityn? No, minulla oli se satku tuolla, mutta siirsin sen pois maaliskuussa 2008, kun rahasto putosi indeksistä. Seligsonin AAA tuotti jonkun 5-6% vuodessa tuon jälkeen ja tietty pitkissä koroissa olisi tullut vielä enemmän. Miettikää nyt: kaikille rikkaille asiakkaille myyty, että täällä rahanne ovat täysin turvassa. Kestää varmaan 10 vuotta tienata rahansa takaisin, jollei Timo Hyllinen jatka tyrimistään.

EDIT: Linkki vie etusivulle. Pro Euro Korko on ko. rahasto.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onhan nuo aika hassun hauskoja nuo lyhyen korona rahastojen tuotot tosiaan, kun niiden piti olla kaikkein varmimpia.
Vastaa Viestiin