Tiistai jälkeen happaman voiton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin jääkiekko on kyseenalainen..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vähän on simmut sippurassa. Tulee typojakin huolella. Pitäis vääntää Pirkanmaan vuorokausidokkari päällystölle, mut aloitan sufeella ja Aamulehdellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:*poks*
Menikö neitsyys?

Hitto että allergialääkkeet taas väsyttää, aamulla oli rattinukkumus lähellä mooonta kertaa. No, ei tästä pääse kuin ylöspäin, onneks on luentotila täynnä nuorta energiaa! *imee*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Selkeää malliainesta. Suorastaa täydellisen valokuvaukselinen miisu. Jännityksellä odotan huomista kuvaa, miten neito asettuu:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200919_it.shtml?01
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onslow kirjoitti:Selkeää malliainesta. Suorastaa täydellisen valokuvaukselinen miisu. Jännityksellä odotan huomista kuvaa, miten neito asettuu:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200919_it.shtml?01
Vaikka onkin aika håmåa katsoa kenkiä, niin ihmettelen kenkävalintaa. Vai olenko vain pihalla kuin lintulauta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Selkeää malliainesta. Suorastaa täydellisen valokuvaukselinen miisu. Jännityksellä odotan huomista kuvaa, miten neito asettuu:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200919_it.shtml?01
Vaikka onkin aika håmåa katsoa kenkiä, niin ihmettelen kenkävalintaa. Vai olenko vain pihalla kuin lintulauta?
Ei hätää, se tuli mulla kans ekana mieleen :D Toi oli enemmän sellanen "röntgenkuva luokkakuvasta" :D
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja milli »

Ah, jännittäviä aikoja, jatkuisipa erityisen hyvä onni vielä huomennakin...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Vaikka onkin aika håmåa katsoa kenkiä, niin ihmettelen kenkävalintaa. Vai olenko vain pihalla kuin lintulauta?
Ei hätää, se tuli mulla kans ekana mieleen :D
Ja mulle :D

Vois tää vetämätön olo hellittää, oon ihan jäässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bliss »

Odotan, että kello olisi 14.
Syystä että mulla on klo 13 hammaslääkäri ja se on suunnilleen kamalinta mitä tiedän :?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Selkeää malliainesta. Suorastaa täydellisen valokuvaukselinen miisu. Jännityksellä odotan huomista kuvaa, miten neito asettuu:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200919_it.shtml?01
Vaikka onkin aika håmåa katsoa kenkiä, niin ihmettelen kenkävalintaa. Vai olenko vain pihalla kuin lintulauta?
Väsyneet riippaluomet. Ja ne kengät...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Jaahas, täällä taas Dave ja tytöt katselemassa kenkiä.

Perkele. Sitten kun viiihdoin järjestyy duunit edes jotenkin niin heti ei ole yhtään asuntoa myynnissä, joka kelpaa. Haussa vimosen päälle rempattu kaksio tai kolmio 001*-postinumeroalueelta (Katajanokka ja Ruoholahti varauksin), jossa taloyhtiön rempat tehty ja parveke. Tavoitehinta 270ke. Ensimmäisen kelpaavan pyynti on sinänsä tylyt 385k. Jos siitä tarjoaisi 302k niin sittenhän se mahtuisi melkein budjettiin.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:

Perkele. Sitten kun viiihdoin järjestyy duunit edes jotenkin niin heti ei ole yhtään asuntoa myynnissä, joka kelpaa. Haussa vimosen päälle rempattu kaksio tai kolmio 001*-postinumeroalueelta (Katajanokka ja Ruoholahti varauksin), jossa taloyhtiön rempat tehty ja parveke. Tavoitehinta 270ke. Ensimmäisen kelpaavan pyynti on sinänsä tylyt 385k. Jos siitä tarjoaisi 302k niin sittenhän se mahtuisi melkein budjettiin.
Miksi ostamassa, etkä usko laskun jatkuvan? Itse asuisin vuokralla ja antaisihin hintojen valua alaspäin.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Miksi ostamassa, etkä usko laskun jatkuvan? Itse asuisin vuokralla ja antaisihin hintojen valua alaspäin.
Mikset sitten myy asuntoasi ja muuta vuokralle?

Ostopäätöstä ei nyt määrittele sijoituksen järkevyys. Olen asunut vuokralla toisten ihmisten kämpissä viimeiset kolme vuotta ja se vituttaa. Kenties suurin syy paluumuuttoon oli, että voimme asettua aloilleen ja hommata oman kodin.

Toisekseen, en oikein keksi mitään järkevämpääkään sijoitusta. Uskon toki, että osakkeet sahaavat lyhyellä tähtäimellä ja että asuntojen hinnat voivat hyvinkin laskea. Tosin ne asunnot, mitä minä olen ostamassa eivät välttämättä laskekaan, mutta mistäs senkään tietää. En aivan täysin onnistunut asunnon myynnin ja oston ajoituksessa, mutta sehän on tietenkin täysin tuurista kiinni. Eipä se nyt hirveän huonosti mennyt, mutta toki paras sijoitus (jälkeenpäin aina niin helppoa) olisi ollut pistää asunto vuokralle. Toisaalta, nyt sitten ei olisi sitä voimaa, mikä käteisellä on.
NuoriD

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Miksi ostamassa, etkä usko laskun jatkuvan? Itse asuisin vuokralla ja antaisihin hintojen valua alaspäin.
Mikset sitten myy asuntoasi ja muuta vuokralle?
Montakin syytä:

1) Saan subjektiivista lisäarvoa siitä, että omistan kotini.

2)Muuttaminen on erittäin raskasta.

3)Nykyinen asetelma on turvallinen. Aion asua nykyisessä talossani niin kauan kuin pystyn. Vuokrasopimusta en pystyisi tekemään vuosikymmeniksi.

4)Status quo bias
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mun kyllä varmaan kannattas muuttaa isompaan just nyt kesän kynnyksellä. Kaksioiden hinnat oli ainakin kuukausi sitten hyvin nousussa ja isommat tulee samaa vauhtia alas.

Vähän eri budjeteista tosin puhutaan täällä.
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Onkos joku käynyt viimepäivinä kyselemässä pankkien lainatarjouksia?

Pitäs mennä tunnin päästä osuuspankkiin keskustelemaan pankin vaihdosta ja lainojen siirrosta. Sammon on aika vaihtua Pankkiin..
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei oo tullu kyseltyä vielä. Mutta nyt kai kannattaa koettaa sumplia niin, ettei maksa vanhaa lainaa kokonaan pois ja ota uutta tilalle. On noi marginaalit noussu sen verran korkojen laskettua.
Viimeksi muokannut bedlam, 05.05.2009 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt jotain huumeita tänne!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Nyt jotain huumeita tänne!
Sun on tullut aika aloittaa kahvinjuonti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:Nyt jotain huumeita tänne!
Olin just laittamassa tähän sen "likes this"-peukalon ja sit vasta tajusin et ei ollakaan Facebookissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Onslow kirjoitti:Onkos joku käynyt viimepäivinä kyselemässä pankkien lainatarjouksia?

Pitäs mennä tunnin päästä osuuspankkiin keskustelemaan pankin vaihdosta ja lainojen siirrosta. Sammon on aika vaihtua Pankkiin..
Aika varattu torstaiksi. Marginaalit kiinnostavat kyllä.
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti: Aika varattu torstaiksi. Marginaalit kiinnostavat kyllä.
Tämän jutun perusteella kuulostavat kalliilta:

http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2 ... 097485/139

Itsellä on nykyisin Sammosta 0.3% Saas nähdä mitä OP tarjoaa. Pahaa pelkään ettei pääse lähellekkään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Itsellä on nykyisin Sammosta 0.3% Saas nähdä mitä OP tarjoaa. Pahaa pelkään ettei pääse lähellekkään.
Viime syksynä ei tarvinnut Nordeassa lainanevvotteluissa kun mainita, että minulle tarjottiin toisesta pankista 0,25. Ilman sen kummempia tarkistuksia ja saman tein antoivat 0,24. Toki tilanne on muuttunut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ok. Meillä toi 0.3 on viime kesältä..
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään. Veikkaan, että minulle tarjotaan jotain 0,7%:ia ja tarkoitus on maksaa puolet kämpästä käteisellä.
Vastaa Viestiin