Heipat sulle, Gattaca

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti 23.10 n.klo12 "antaisitkovoisikoedesharkitajookojookojookojooko säälipildee mulle pliis -ketjussa:
Gattaca kirjoitti:Tämä viesti on virallinen hyvästijättöni Kitylle, ilman tavallista kosteasilmäefektiä tai tarpeettomia perusteluja. Viime maanantain viimeisen viestini jälkeen en Kityä ole katsonutkaan, paitsi turkiskeskustelun loppua. Nyt riittää sekin kurkkiminen, tulisi vaan tarve kommentoida, ja sillehän ei loppua löytyisi.

Minusta on hirvittävän huvittavaa se, että palstamme legenda, ikuinen poikamies, poikuus41 aka Gattaca, päättää jättää palstan juurikin minun päänaukomiseni takiani.
Se huvittaa minua suuresti. Oi suuri ja Mahtava Martta!
Kyllä, olen ylpeä. Ja ei , ei harmita. Kiitos kysymästä.
Nähdään sitten seuraavassa elämässä tai universumissa.. tai mieluummin ei, universumi on liian pieni paikka minulle ja teille. :9mm:
Ei kyllä tämä internet on vain liian pieni sinulle ja minun egolleni. hahahahahahMUahahahahahMUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAMAUAHAHJJDGOJDLÖOJSDKBNNBLFNB ÄOAIHNBÄISDJB PODSJOGPSJUD9GDsb WOUJESSSSSSSSSSS



Ps. olen kännissä, mutta silti kovin ylpeä tekosistani.
Dumari

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Rautavittu kirjoitti:Gattaca kirjoitti 23.10 n.klo12 "antaisitkovoisikoedesharkitajookojookojookojooko säälipildee mulle pliis -ketjussa:
Gattaca kirjoitti:Tämä viesti on virallinen hyvästijättöni Kitylle, ilman tavallista kosteasilmäefektiä tai tarpeettomia perusteluja. Viime maanantain viimeisen viestini jälkeen en Kityä ole katsonutkaan, paitsi turkiskeskustelun loppua. Nyt riittää sekin kurkkiminen, tulisi vaan tarve kommentoida, ja sillehän ei loppua löytyisi.
Jos tuon poikuuden/gattacan viimeinen viesti Kity/City-kirjoittelunsa osalta niin yllätyn kovasti. En kyllä koe menettäväni mitään, jos hän täältä häviää. Toivottavasti saa asiansa kondikseen, jota tosin epäilen.
MarthaFocker

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Dumari kirjoitti: Jos tuon poikuuden/gattacan viimeinen viesti Kity/City-kirjoittelunsa osalta niin yllätyn kovasti. En kyllä koe menettäväni mitään, jos hän täältä häviää. Toivottavasti saa asiansa kondikseen, jota tosin epäilen.

Niinpä. Se unohtui tosissaan sanoa, että aivan_varmasti se palaa. Ehkä tunnin, ehkä päivän, ehkä viikon, ehkä kuukauden, ehkä vuoden tms. päästä.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Pitiks senkin kiusaamisessa mennä noin pitkälle? :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niin kiihottavaa (Martan tissit ja perse siellä vittuilun takana) kuin tää onkin niin kyllä mun silmät on pimppaa kosteammassa tilassa nyt.
AarneAnkka

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Missä ja koska se mitä tapahtui, oikein tapahtui? :?
Geetzu

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Missä ja koska se mitä tapahtui, oikein tapahtui? :?
Siis tietty joku ylipidon poistama palstalle sopimaton ketju kato.
AarneAnkka

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, sitten vain jäähyväiset Gattacalle. Tekstejäsi ja kommenttejasi on ollut viihdyttävää lukea koska niissä on älliä. Koita pärjätä ja saada hommasi kuntoon.
HellBell

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ikävää että päätit lähteä, mutta lähtemisissäkin voi olla uuden tuloa, alkua.. Saapua, lähteä, iloita, surra - viipyä hetken, kaksi ja olla muualla kolmannen koittaessa. Muistamme sinut, Gat. Kaikkea hyvää jatkoon, pidä itsesi mieh.. eläimenä. 8)
(Miltä muuttolinnuista tuntuu niiden saavuttaessa ilmanalan, joka kertoo niiden tulleen sinne, minne lähtivätkin..? Enemmän luulisi niiden olevan iloisia saapumisesta kuin lähtemisestä, niin.)
Leilah

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Suvinen kirjoitti:Hetken kun on poissa niin heti tapahtuu. Päivitystä? Miksi, milloin, miten?
Katso ketju "Gattacan kalsarivalinta". Sitä ei ole poistettu.
MarthaFocker

Re: Heipat sulle, Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niin niin, olipa asiatonta olla laittamatta linkkiä ko. ketjuun. Se tulee tässä:

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=712

edit: Niin. Ja nyt selvinpäin kun ajattelen, niin ei, en tiedä miksi piti tämäkin ketju avata, mutta ainakaan en kaipaa mussutusta siitä, että olen ajanut ihquraksunne menee. Jos ei aikuinen mies osaa ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan ilman loukkaantumista ja kolmannen osapuolen mollaamista, niin sitten on ehkä parempikin liueta.
Vastaa Viestiin