Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten on. Viekö mulkkusi sinua, vai pidätkö itsesi herran nuhteessa

Mulkkuni vie minut ongelmiin toistuvasti
1
5%
Minä vien ja mulkkuni vikisee
7
37%
Olen A-zekzuaali
3
16%
Mulkut seuraavat minua. Olen narttu
8
42%
 
Ääniä yhteensä: 19

Mulli75

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onslow kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:No jos nyt totta puhutaan niin rengastettuna on naisten silmissä kiinnostavampi.
Vaikea sanoa kun ole mitannut arvoani viimeisen kolmeen vuoteen. Pitäs vissiin käydä ulkona ja katella oluttuoppia kauemmas :vihelt:
Riittää kun aukaisee silmät työpaikalla, ainakin meidän talossa tapahtuu tai olisi tilaisuuksia. Kohta kymmenen vuotta olen samassa talossa käynyt töissä ja aina niitä munahaukkoja näkyy riittävän ja uusia tulee vanhojen, väsyneiden tai vakiintuneiden tilalle.
elco

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja elco »

Mulli75 kirjoitti: Riittää kun aukaisee silmät työpaikalla, ainakin meidän talossa tapahtuu tai olisi tilaisuuksia. Kohta kymmenen vuotta olen samassa talossa käynyt töissä ja aina niitä munahaukkoja näkyy riittävän ja uusia tulee vanhojen, väsyneiden tai vakiintuneiden tilalle.
Montaako olet pannut?

Tää on kanssa vähän tätä. Kun jossain duuniympäristössä se viehättävä nuori kolleega vähän hymyilee tai vanhempi puhuu tuhmia niin siitä on kuulkaas vähän vielä matkaa jörkkimiseen.
NuoriD

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Riittää kun aukaisee silmät työpaikalla, ainakin meidän talossa tapahtuu tai olisi tilaisuuksia. Kohta kymmenen vuotta olen samassa talossa käynyt töissä ja aina niitä munahaukkoja näkyy riittävän ja uusia tulee vanhojen, väsyneiden tai vakiintuneiden tilalle.
Montaako olet pannut?

Tää on kanssa vähän tätä. Kun jossain duuniympäristössä se viehättävä nuori kolleega vähän hymyilee tai vanhempi puhuu tuhmia niin siitä on kuulkaas vähän vielä matkaa jörkkimiseen.
Mulle hesen kassaneiti kysyi just äsken zilleen todella ovelasti hymyillen, olisinko halunnut isommat ranskalaiset. Annoin pakkasta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

elco kirjoitti:Montaako olet pannut?

Tää on kanssa vähän tätä. Kun jossain duuniympäristössä se viehättävä nuori kolleega vähän hymyilee tai vanhempi puhuu tuhmia niin siitä on kuulkaas vähän vielä matkaa jörkkimiseen.
Niin. Useimmiten todella vähän. Vähemmän kuin seuraavaan aamuun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:
elco kirjoitti:Montaako olet pannut?

Tää on kanssa vähän tätä. Kun jossain duuniympäristössä se viehättävä nuori kolleega vähän hymyilee tai vanhempi puhuu tuhmia niin siitä on kuulkaas vähän vielä matkaa jörkkimiseen.
Niin. Useimmiten todella vähän. Vähemmän kuin seuraavaan aamuun.
Mä en tiennytkään että olet nainen :shock:
tuulenpuiska

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onslow kirjoitti:Pohjustuksena Kaikkosen munaus:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1682373
Meinasin jo vastata tähän ketjuun, mutta koska pohjustus on iltapaskaa, niin jätetään väliin.
Onslow

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

tuulenpuiska kirjoitti:Meinasin jo vastata tähän ketjuun, mutta koska pohjustus on iltapaskaa, niin jätetään väliin.
Hei dorka. Vastasit jo.
Mulli75

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

elco kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Riittää kun aukaisee silmät työpaikalla, ainakin meidän talossa tapahtuu tai olisi tilaisuuksia. Kohta kymmenen vuotta olen samassa talossa käynyt töissä ja aina niitä munahaukkoja näkyy riittävän ja uusia tulee vanhojen, väsyneiden tai vakiintuneiden tilalle.
Montaako olet pannut?

Tää on kanssa vähän tätä. Kun jossain duuniympäristössä se viehättävä nuori kolleega vähän hymyilee tai vanhempi puhuu tuhmia niin siitä on kuulkaas vähän vielä matkaa jörkkimiseen.
Tähän totean että useampaa kuin yhtä ja totta on että puheista tekoihin on vielä vähän matkaa jörkkimiseen. Matkakin on suhteellinen käsite, mutta saman päivän ehdotuksesta siltä työpaikan istuimelta on spontaanisti suoraan lähdetty päivän päätteeksi selvin päin molemmat. Eikä ole tunnettu muuten kuin työn tai työnantajan järjestämien koulutus- ja virkistäytymistapahtumien kautta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti: Mä en tiennytkään että olet nainen :shock:
Eikö Miehet voi hymyillä naisille, tai puhua tuhmia työpaikalla? Tai toisin päin, naiset puhua Miehille tuhmia (tai suorastaan rivoja törkeyksiä) työpaikalla?

Ja Juu. Kyllä mulla munat on. Tuu tsekkaamaan, jos et usko !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mä en tiennytkään että olet nainen :shock:
Eikö Miehet voi hymyillä naisille, tai puhua tuhmia työpaikalla? Tai toisin päin, naiset puhua Miehille tuhmia (tai suorastaan rivoja törkeyksiä) työpaikalla?

Ja Juu. Kyllä mulla munat on. Tuu tsekkaamaan, jos et usko !!1
Eikun kato naisten on helppo saada joku munakas petiin noin viidessä minuutissa, vaatii aika uskomatonta miestä että pääsee samaan ;)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Niin. Joskus sattuu kohdakkain uskomaton nainen ja uskomaton mies :D Onkohan meillä töissä noita koko maan edestä?
Uskottomat naiset jätän kyllä koskematta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Eikun kato naisten on helppo saada joku munakas petiin noin viidessä minuutissa, vaatii aika uskomatonta miestä että pääsee samaan ;)
Viiden minuutin muna on vielä aika pehmeä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikun. Viidessä minuutissa liian innokas muna on jo pehmeä !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Eikun kato naisten on helppo saada joku munakas petiin noin viidessä minuutissa, vaatii aika uskomatonta miestä että pääsee samaan ;)
Viiden minuutin muna on vielä aika pehmeä.
Sä oot vaan liian vanha.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bliss kirjoitti:Eikun kato naisten on helppo saada joku munakas petiin noin viidessä minuutissa, vaatii aika uskomatonta miestä että pääsee samaan ;)
Pitää ottaa aika kun seuraavan kerran huudan 'hep!' DTM:n vessassa.
NuoriD

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Eikun kato naisten on helppo saada joku munakas petiin noin viidessä minuutissa, vaatii aika uskomatonta miestä että pääsee samaan ;)
Pitää ottaa aika kun seuraavan kerran huudan 'hep!' DTM:n vessassa.
Munakello mukaan!
tuulenpuiska

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onslow kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Meinasin jo vastata tähän ketjuun, mutta koska pohjustus on iltapaskaa, niin jätetään väliin.
Hei dorka. Vastasit jo.
Aika nihilististä.
Nehemiah James

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Muna vie, mutta pää päättää kuinka pitkälle.
Manaaja

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulkkuni vie minut ongelmiin toistuvasti kun panettaa saatana ja naiset on järjestäen luonnevammaisia. Vittu!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Yritän parhaani mukaan antaa mulkulle tilaa ja vastuuta, mutta ei se vittu mihkään vie.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriD

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kanki-Kaikkonen nimensä veroinen

Tuo nainen on kyllä melkoinen joukkotuhoase keskustassa.

Kohta jälleen saamme ko. mamman valittelua siitä, miten ei halua olla julkisuudessa.

Mikähän noissa yh-mammoissa niin viehättää? Ehkäpä Drita antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa?
NuoriD

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kaikkonen kuvaili itseään pelimieheksi
:lol:
Vahingoniolo on parasta iloa!
Onslow

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kumpaa panisette mielummin. Dritaa vai Satua?

Kaikkonen on täysdorka. Oma muija on paremman näköinen ja silti pitää yrittää pokata jotain 7 päivää venakkosutturaa.
bliss

Re: Kumpi vie. Mulkku vai mies?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti: Kaikkonen on täysdorka. Oma muija on paremman näköinen ja silti pitää yrittää pokata jotain 7 päivää venakkosutturaa.
Ihan näyttäis olevan normaalia toimintaa munakkaiden keskuudessa.
Vastaa Viestiin