To-to-to-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Tulit vaan ilmoittamaan? ...että olet samaa mieltä, koska et protestoi? Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Ajattelin, et joku muukin huvittuisi. Ees vähän. En saa töistä kiinni, boooring....
Kaikki paha tulee Afrikasta! Ihminenkin!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:Kaikki paha tulee Afrikasta! Ihminenkin!
Pelo-i-ttavaa, miten assosiaatiot toimivatkaan. Tuosta lainauksesta tuli mieleeni oikeasti jo unohtamani viime yönä näkemäni uni (muistin sen vain herätessäni), jossa mukamas katsoin jotain dokumenttia telkkarista, minkä mukaan ihmiset eivät alunperin olekaan kotoisin Afrikasta, vaan Euraasiasta, missä ihmiset olivat kehittyneet useina täysin erillisinä populaatioina, jotka kaikki jostain syystä olivat halunneet Afrikkaan ja sekoittuneet siellä alkuihmisiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kaikki paha tulee Afrikasta! Ihminenkin!
Pelo-i-ttavaa, miten assosiaatiot toimivatkaan. Tuosta lainauksesta tuli mieleeni oikeasti jo unohtamani viime yönä näkemäni uni (muistin sen vain herätessäni), jossa mukamas katsoin jotain dokumenttia telkkarista, minkä mukaan ihmiset eivät alunperin olekaan kotoisin Afrikasta, vaan Euraasiasta, missä ihmiset olivat kehittyneet useina täysin erillisinä populaatioina, jotka kaikki jostain syystä olivat halunneet Afrikkaan ja sekoittuneet siellä alkuihmisiksi.
Mene hyppimään ja kuseksimaan vaikka R.Leakeyn haudalla sitten? Tieteellinen monogamia ja homotsykotia on yhdessä sopinut että sieltä ollaan, geneettiset todisteet esimerkiksi osoittavat että ihmislajin suurin vaihtelu on juuri Afrikassa ja myös kielten moninaisuus! Tämä ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta että ihmisen kehitys pysähtynytkään Afrikasta poissiirtymisen jälkeen!! :lol: :wink:

Mä nään kyllä unta vain sellaisista tapahtumista jossa kopuloin isoryntäisten prinsessojen kanssa, jokaisella on omat unensa onneksi! Huh..
Viimeksi muokannut Niba, 07.05.2009 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä oon touhkannu meneen koko päivän töiden jälkeen. Mut nyt on hommat hoidossa ja kämppä siistinä viikonloppua varten. Kuka sitä viikonloppuna jaksaa tai viittii siivota? Josko sitä nauttis iltapalaks vaikka jätskii :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muutama tunti vierähti puutarhaa rassaten. Pari puuta, tai eivät olisi vielä täyttäneet nimikettä 'nuori kasvatusmetsä', nurin ja pätkiksi. Sama kohtalo oli parilla pystyyn kuivuneella katajalla. Pensaiden leikkausta. Ja 40kg kalkkia nurtsille.

Seuraavaksi pitäis pakertaa pari tuntia etätöitä. Mutta ensiksi takkaan tuli.
Puuh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas yhteys tänään ilmojen halki hidas. Etätyöt loppu just äsken. Hetkeksi nuquu ja aamulla kasilta pitäs olla asiakkaan luona. :?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tilttas sit oma kone heti ton edellisen kirjoittamisen jälkeen.. Ei totellut muuta kuin virtapiuhan ja akun irroitusta.
Pitänee suunnitella seuravan hankintaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin