To-to-to-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mistä näitä töitä oikein tulee?!
Nehemiah James

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ei ehdi edes kitinöimään ja sekös vasta harmittaa!!
Stinky

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kävin kaverin kanssa eilen eurokankaassa hypistelemässä ihanuuksia. Minen ostanut mitään mutta kaveri kyllä. Mä palauttelen pikkuhiljaa muutakin ompelua mieleen, kun vain korjausompelua. Vähän jo jänskättää etukäteen et miten multa onnistuu näin pitkän ajan jälkeen kaavojen otto vanhasta paidasta sekä se ompelupuoli. Jänskättää sillan hyvällä tavalla.
Tuliskohan tästä hyvä päivä? Untakin sain melkein 7 tuntia viime yönä. Hurja parannus edellisyöhön.
tuulenpuiska

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

exPertti kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Mistä näitä töitä oikein tulee?!
En tiedä. Enemmän on niitä paiskittu kuin kertaakaan vuosikymmeneen vaikka on lama sitä ja lama tätä ja porukkaa virtaa ovista pihalle.
Ei ne työt siitä vähene, vaikka onkin lama. Töitten lisääntyminen johtuu juuri siitä että porukkaa on potkittu pois ja jonkun täytyy tehdä hommat.

Tämäntyyppinen suuntaus on käsittääkseni jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ja koko yhteiskunta romahtaa.

Maalaillaanko lisää uhkakuvia?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

6. olut menossa, siinäpä vasta uhkakuvaa kerrakseen!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Ei ne työt siitä vähene, vaikka onkin lama. Töitten lisääntyminen johtuu juuri siitä että porukkaa on potkittu pois ja jonkun täytyy tehdä hommat.

Tämäntyyppinen suuntaus on käsittääkseni jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ja koko yhteiskunta romahtaa.

Maalaillaanko lisää uhkakuvia?
Ei tarvitse, on näissäkin kestämistä. Ja tottahan se on.
Vastuuntuntoisimmat menee ensin, sellaiset jotka eivät osaa jaksottaa elämäänsä ja siihen liittyä asioita, saati sitten laittaa asioitaan tärkeysjärjestykseen!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aamu alkoi moottoripyörän noutamisella. Jotenkin siihen meni niin kauan, että tulin vasta nyt töihin :oops:

Tiesittekö, että Suomenojalta Lauttasaareen on 126 kilsaa?!
NuoriD

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Aamu alkoi moottoripyörän noutamisella. Jotenkin siihen meni niin kauan, että tulin vasta nyt töihin :oops:

Tiesittekö, että Suomenojalta Lauttasaareen on 126 kilsaa?!
Mikä mopo sulla on?
Nehemiah James

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Tiesittekö, että Suomenojalta Lauttasaareen on 126 kilsaa?!
Kävit matkalla tsekkaamassa Fiskarsin kartanon, se kun sattuu olemaan siinä matkan varrella?!
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Mikä mopo sulla on?
Onks se vielä epäselvää jollekin? :D
636 Ninja.
Nehemiah James kirjoitti:Kävit matkalla tsekkaamassa Fiskarsin kartanon, se kun sattuu olemaan siinä matkan varrella?!
Jotain tämmöstä siinä tapahtui. :roll:
NuoriD

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Mikä mopo sulla on?
Onks se vielä epäselvää jollekin? :D
636 Ninja.
Oot pistänyt nettiin kuvankin itsestäsi ja pyörästäsi:

Kuva

hieno on (molemmat)
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Oot pistänyt nettiin kuvankin itsestäsi ja pyörästäsi:
Väri on väärä ja mulla on timmimpi perse. Muuten aika hyvä.
Nehemiah James

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Väri on väärä ja mulla on timmimpi perse. Muuten aika hyvä.
Eikäkö näähän on nyt ne bändihotpantsit!! Busted!
milli

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

voi harmin harmi... mun tytsy-ystävä ei pääse mun kanssa ritnin keikalle.. huoh. mitä mä nyt teen .. voi surku.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mullakin on liikaa töitä, aion silti Kitinöidä, muutenhan pääni sanoo poks. Sydämeen sattuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

tuulenpuiska kirjoitti: ... jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ...
Meidä putiikissa on sit näköjään aloitettu ajoissa. Jo vuosituhannen vaihteessa. Joskus venyin esimiehen pyynnöstä kesälomakautena n 200h ylitöiden verran, kun oli luvassa hyvä kompensaatio palkkapussiin 8) Syksyn tullen pässi esimies erehtyi toteamaan ettei ole mitään luvannut :evil: Joten tein syyskuusta tammikuun loppuun asti 2h lyhyempää päivää, eikä tuo edes huudellut työaikani perään :D Okei, saattoi pari kertaa mulkoilla pahasti töihin tullessani.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:...tein syyskuusta tammikuun loppuun asti 2h lyhyempää päivää..
En olis työntekijänä suostunut tohon ikipäivänä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
kas kun pakotin itseni !!1!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mut nyt tien päälle. Ja loppu päivä sit etänä kotoa.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nehemiah James

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Oman firman veroilmoitus tehty. iRock. Ensi vuodelle palkkaan sihteerin, vittu!
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä lähden seikkailemaan rautakauppaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Mä lähden seikkailemaan rautakauppaan.
May force be with you!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

– "Kyllä tämä on ihanaa. Me sovitaan niin hyvin yhteen. Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä. Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla." - Tuksusi

...ei mulla muuta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bhven

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:– "Kyllä tämä on ihanaa. Me sovitaan niin hyvin yhteen. Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä. Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla." - Tuksusi

...ei mulla muuta.
Tulit vaan ilmoittamaan? ...että olet samaa mieltä, koska et protestoi? Vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Uutiseen liittyvä kommentti homma-palstalta:
J. Tukiainen taisi ilmaista tunteitaan, eli teki juuri sitä, mihin suomalaisia aina yllytetään. Yksi tykkää italialaisista, mutta inhoaa ruotsalaisia. Toinen ihailee intiaaneja, mutta ei pidä neekereistä. Kolmas arvostaa japanilaisia, mutta hylkii yhdysvaltalaisia jne. Mikä siinä on niin merkillistä. Vähentääkö se jonkin etnoksen arvoa, jos joku ei pidä heistä. Vai onko jossakin päätetty, että negridisen rodun kohdalla on yleinen ja yhtäläinen tykkäämispakko.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti:Tulit vaan ilmoittamaan? ...että olet samaa mieltä, koska et protestoi? Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Ajattelin, et joku muukin huvittuisi. Ees vähän. En saa töistä kiinni, boooring....
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin