Kolmen kruunun perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bhven

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

"Leiriydyin ulkoilualueelle Emäjoen rantaan. Polulla komennetaan koiraa: maahan! Elmo! Maahan! Elmo maahan! Tai ainakin arvelen että kyseessä on koira."

ROFL
Dumis

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viikonlopun kunniaksi lähren kohta uudestaan arvauskeskukseen ja sitä ennen käyn aputeekissa poistaa lääkkeitä.
Dumis

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:...uudestaan arvauskeskukseen...
Arvasivatko väärin?
Siirsivät arvausta, yleensä kun soittaa niinkin tärkeästä sairaudesta kuin flunssa, niin sanotaan että "tule tänne vaan jonottamaan päivystävälle terkkarille", nyt kun tein sen oma-aloitteisesti ja tasan heti kasilta, niin mulle lykättiinkin terkkarin aika. :roll: :roll: :roll:
NuoriD

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:http://static.iltalehti.fi/iltatytto/20 ... 00_itm.jpg

Hei, Onslow! Iltatyttömme on väsynyt seisomiseen. Jäätävä on tuokin poseeraus. Loistava kuvaaja.
AIka lailla yhden ilmeen tyttö. Miksei hymyile? Huonot hampaat?
ninnithequeen

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään vois olla hyvä päivä. Kohta vasta töihin ja lapsosen kans koko weekendi vaihteeks.

Tää "uus" läppäri rupes jo kettuilee, kele.
Manaaja

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huuh, puntari näyttää -8kg. :cheer:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:...uudestaan arvauskeskukseen...
Arvasivatko väärin?
Siirsivät arvausta, yleensä kun soittaa niinkin tärkeästä sairaudesta kuin flunssa, niin sanotaan että "tule tänne vaan jonottamaan päivystävälle terkkarille", nyt kun tein sen oma-aloitteisesti ja tasan heti kasilta, niin mulle lykättiinkin terkkarin aika. :roll: :roll: :roll:
Tää on uusi käytäntö. Tosin hieman suuntaa antava tuo aika, jos tulee potilaita enemmän kuin on aikoja antaa. Meillä taisi mennä puolisen tuntia yli annetun, mutta no hätä. Julkisella puolella tähän vaan on varauduttava.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mihin tää viikko on hävinny? :shock:
Prepare for the worstest.
milli

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

nowaysis kirjoitti:Mihin tää viikko on hävinny? :shock:
Muiden nopeasti kuluneiden viikkojen luokse.

Tää on kyl hurjaa, ei kyl yhtään ole perjantai-olo. Ugh, toinen "pomo" on aiheuttanut skitsoilullaan tänään ja eilen ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Mieheksi kumman hysteerinen.

Tänään illalla tulen olemaan sohvamuussia, jänskättää illan 60 min cardio crossing.

Ainiin.. ja scooter soi :]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ens yönä nukun kyllä 10 tuntia.
Prepare for the worstest.
Bhven

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Huuh, puntari näyttää -8kg. :cheer:
Hienoa. Onko sulla joku tavoite?

http://img301.imageshack.us/img301/4301/ihannepaino.jpg
milli

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^
hitsi.. mulla viimeaikoina yöunet on jäänyt aika lyhyiksi, max 7h.. viimeyönäkin .. hmm.. varmaan puoliltaöitä nukkumaan ja 5.40 ylös ulos ja uimaan. Kummallista, ettei väsytä vielä.
tuulenpuiska

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kävipäs muuten hassusti aamulla. Kerron sen teillekin. Odotellessani keskustassa sporaa, joka tunnetaan myös nimellä raitiovaunu, minulta tultiin pummaamaan rahaa. Noh, siinä aamu-unisena en osannut kieltäytyä ja rupesin jo kaivamaan kukkaroa. Sattui kuitenkin niin, että taskussa oli vain 5 snt ja 2 eur kolikot. Siis minähän en kahta euroa anna, joten annoin 5 senttisen ettei ihan tyhjin käsin joutunut miekkonen. Enpä siinä tilanteessa tullut ajatelleeksi, mutta aika vittumaisen teon tein. Siis niinku mitä? Viisi senttiä?? Voiko pihimpää äijää olla?

Täytyypä muistaa jatkossa, että jos haluaa olla vittumainen pummijoita kohtaa niin antaa 5 snt ja heittää jotain nasevaa perään.

Aijuu, huomenta.
Onslow

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

tuulenpuiska kirjoitti:Siis niinku mitä? Viisi senttiä?? Voiko pihimpää äijää olla?

Oisit sanonut että: ei ole, kun verottaja vei. Hae sossusta, ne meni sinne!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele! Taidan raapaista illemmalla reilun kännin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nyt vois piiiiiitkän tauon jälkeen kaivata jotain sutinaa elämään :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vapaapäivä, lounas syöty, ei mitään velvoitteita. Taidan märehtiä ruokani terdellä aurinkokylvyssä. Hain eilen uudet puutarhakalut, joten niitä korkkaamaan. Lehti vielä räpylään 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Nyt vois piiiiiitkän tauon jälkeen kaivata jotain sutinaa elämään :P
Tekstaa jollekin poliitikolle!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Nyt vois piiiiiitkän tauon jälkeen kaivata jotain sutinaa elämään :P
Tekstaa jollekin poliitikolle!
En mä kaipaa julkisuutta tai skandaaleja. Tymä!!
Onslow

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Nyt vois piiiiiitkän tauon jälkeen kaivata jotain sutinaa elämään :P
Tä. Eikö sun mopo sudi?

**

Minusta tehtiin projektipäällikkö :doh: Noh, viimenen pesti ja sit se on soronnoo tällekin lafkalle.
Paha Keisari

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Jalkopallo voi näköjään toisiaan olla elämän ja kuoleman kysymys..

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009 ... 4_jp.shtml

No, onhan siitä sotakin joskus käyty.
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tekstaa jollekin poliitikolle!
En mä kaipaa julkisuutta tai skandaaleja. Tymä!!
Sinun ulkonäölläsi eiköhän se onnistu kun menet jonnekin kodin ulkopuolelle ja sanot ensimmäiselle sopivalle miehelle. "Yo, here!". :)
No en oo kokeillu, mutta epäilen vahvasti toimivuutta :?
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^ Sinne vaan viikkarin terdelle muiden mukaan :) Voisin tulla yllyttämään, mutta kun tuon BettyGeen perseessä roikkuu kärry ja sen sisällä yksi snadi jou jou räppäri.
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:^ Sinne vaan viikkarin terdelle muiden mukaan :) Voisin tulla yllyttämään, mutta kun tuon BettyGeen perseessä roikkuu kärry ja sen sisällä yksi snadi jou jou räppäri.
No mulla roikkuu kans mukana yks snadi jou jou -mies, että on noi terdet vähän niinq nou-nou.
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:No mulla roikkuu kans mukana yks snadi jou jou -mies, että on noi terdet vähän niinq nou-nou.
Miten musta kuitenkin tuntuu siltä, että sun YV -laatikossa käy jo melkoinen esisutina :) Nastaa!! Tykkään kun ihmiset sutisee :D
Vastaa Viestiin