Kolmen kruunun perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Perkele! Taidan raapaista illemmalla reilun kännin.
Hear, hear.
Ei tänään. Mutta huomenna lupaan visiteerata jollain terdelle jos vain aurinko paistaa. Akka- ja kakaravapaata!! Päiväkaljat tosin vain, joten ei mitään tappokaatoja. Pitkän kaavan toteutan vasta sitten tämän kuun loppupuolella.
Onslow

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti: Ei tänään. Mutta huomenna lupaan visiteerata jollain terdelle jos vain aurinko paistaa. Akka- ja kakaravapaata!!
Sunnnuntaina äitienpäivä. Ei saa olla kanuunassa!
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:No mulla roikkuu kans mukana yks snadi jou jou -mies, että on noi terdet vähän niinq nou-nou.
Miten musta kuitenkin tuntuu siltä, että sun YV -laatikossa käy jo melkoinen esisutina :) Nastaa!! Tykkään kun ihmiset sutisee :D
Kyllä enempi on hiljaista.
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:Sunnnuntaina äitienpäivä. Ei saa olla kanuunassa!
No jos äitille soittais?! En tässä nyt kuitenkaan kanuunaa ole hankkimassa, jos kävis vain tsekkaamassa efektit parin verran ja palvois hetken aikaa sitä solikkaa jos pilvet sen sallivat. Ja sanotaan nyt vaikka niin, että meillä ei nartun tahdosta erikseen äitienpäiväillä ja minähän en ala tyrkyttämään.
Onslow

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti:Ja sanotaan nyt vaikka niin, että meillä ei nartun tahdosta erikseen äitienpäiväillä ja minähän en ala tyrkyttämään.
Mä sain just omalta äidiltäni hyvät ohjeet mitä tehdä ja mitä ei :D

****
Ilahduta **** jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Jokin tuoksu, esim. suihkugeeli, dödö, hajuvesipakkaus. Kunnon ruusukimppu ainakin ja heti aamulla, ei iltapäivällä vasta .Vaikkapa ihana aamupala . Muista ettet oo krapulas äitienpäivän aamuna , etkä muutenkaan pahalla päällä. Älä vain osta kattilaa tai muuta järkevää. Mulla on niin huonot muistot ensimmäisestä äitienpäivästä etten varmaan dementoituneenakaan sitä unohda! Tällaisia sepustaa sun vanha äitis, mutta kokenut kaikki tietää!
****

..jos ostas eukolle uuden moottorisahan.. :think:
Paha Keisari

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Onslow kirjoitti:..jos ostas eukolle uuden moottorisahan.. :think:
Luultavasti sille tulisi heti koekäyttöä ja sinusta tulisi konkreettisesti pätkätyöläinen :P
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti: Ilahduta **** jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Jokin tuoksu, esim. suihkugeeli, dödö, hajuvesipakkaus. Kunnon ruusukimppu ainakin ja heti aamulla, ei iltapäivällä vasta .Vaikkapa ihana aamupala . Muista ettet oo krapulas...
Toi osa on niin arkipäivää ;)

Ensimmäinen äp on toki tärkeä ja vaati vähän spesiaalimpaa panostusta. Parhaiten se toimii sitten kun kakarat alkaa itse ottamaan roolia. Sama pätee isien omaan päivään. Se sellainen vanhakantainen ajattelu, että äitienpäivänä äidit saa tehdä mitä niitä huvittaa, ei oikeen toimi enää. Nykyään kun on naistenpäivä joka päivä!!
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti: Ilahduta **** jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Jokin tuoksu, esim. suihkugeeli, dödö, hajuvesipakkaus.
Ei. Ellet ole noin 200% varma siitä mitä hankit.
Suihkugeeli tai dödö on muutenkin aika kökköjä lahjoja :D
Onslow

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: Suihkugeeli tai dödö on muutenkin aika kökköjä lahjoja :D
Uuteen moottorisahaan verrattuna. Tai kattiloihin?
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Kyllä enempi on hiljaista.
No ni karjut!! Mikä teitä vaivaa?!?!?! Pitääkö mun alkaa parittamaan?
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: Suihkugeeli tai dödö on muutenkin aika kökköjä lahjoja :D
Uuteen moottorisahaan verrattuna. Tai kattiloihin?
No hei. Sehän on ihan suora vihjaus siihen että voisit kuule peseytyä useammin. :D
Tollaset ostetaan itse. Sen sijaan joku 70 - 100 euron hajuvesi on ihan eri asia :dream:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Huuh, puntari näyttää -8kg. :cheer:
Hienoa. Onko sulla joku tavoite?
On. Syödä Lidlin salamia ja laihtua lisää. :kontrolli:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:Pitääkö mun alkaa parittamaan?
Mä olen kyllä lievästi utelias tän suhteen. Kenelle sä parittaisit mut? :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suihkugeeli ja dödö on semmosia hygieniatuotteita. Vartalovoide on jo vähän aistikkaampi, sillä ei poisteta likaisuutta tai hajuja, joita siis naisessa ei saisi olettaa olevan.

Varmaan hyvä kattilasarja on ihan ok, jos sellaiselle on tarvetta, mutta sen lisäksi sitten jotain vähän hemmottelujutumpaa. Ei siis kattilat+moottorisaha.


:roll:

Kattilat+romanttinen illallinen kivassa paikassa ilman muksua ja kiirettä kotiin("ettet kuitenkaan joudu joka ilta kokkaamaan" ;)) toimis luullakseni, vaikka sun naistasi en tunnekaan.

Tai: painata vauvelin jaloista ja käsistä tyynyliina. Tällä lahjalla on arvoa, jota ei rahalla saa. (homma ei tosin ole helppo!)
Prepare for the worstest.
Nehemiah James

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Mä olen kyllä lievästi utelias tän suhteen. Kenelle sä parittaisit mut? :P
Nyt laitoit vaikean. Siksi, että itse olet noi kranttu!!! Vois vaatia vähän työstämistä, mutta jos tämän palstan tarjonta on sulle kelvotonta, niin muista, että mulla laaja kaveripiiri ;) Löytyy vähän joka lähtöön...
Stinky

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kitutunti. Ja menojalkaa vipajaa niin etten meinaa pysyy paikallani. Pimahdan kohta, on ihan semmonen olo..
Paha Keisari

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Harmi että tylsyys ei ole antibiootti. Muuten mun sairaslomat kestäis aina max yhden päivän.
Dumis

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mun äitienpäiväkanuuna on vaarassa, kun olen kipiä. Huominen duunikavereiden pokeri-ilta voi mahdollisesti peruuntua
:cry:
bliss

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:...jos tämän palstan tarjonta on sulle kelvotonta...
Ei se kokonaan oo ;)
Mutta olen silti utelias...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tekstaa jollekin poliitikolle!
En mä kaipaa julkisuutta tai skandaaleja. Tymä!!
Sinun ulkonäölläsi eiköhän se onnistu kun menet jonnekin kodin ulkopuolelle ja sanot ensimmäiselle sopivalle miehelle. "Yo, here!". :)
Sanopas sinä omalla ulkonäölläsi? Kai ne naiset on muutakin kuin hyvä perse? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onslow kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Siis niinku mitä? Viisi senttiä?? Voiko pihimpää äijää olla?

Oisit sanonut että: ei ole, kun verottaja vei. Hae sossusta, ne meni sinne!
Juu kato se ongelma oli se että olin vielä unenpöpperössä tms puoliunessa. En mää normaalisti...
milli

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

11 minuuttia ja tämä typy lähtee kävelemään kotio. Mä oon ollut tänään emotionaalinen paskaämpäri.. ja tullut loukatuksi.. eiköhän tää riitä nyt tätä shittiä tältä päivää.

Jos vaikka illemmalla saisi hikoiltua ja tämän vitutuksen pois.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No voi helvetti. Unohdin parvekelasien asennukset kotitalousvähennyksista. Tana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:No voi helvetti. Unohdin parvekelasien asennukset kotitalousvähennyksista. Tana.
Veroilmoitusta voi tietääkseni vielä täydentää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kolmen kruunun perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

On viiiikonloppu eessä taas.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin