Meta-räksytystä Nightwishista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
btw: Starflaren kirjoituksissa en ole havainnut haukuttavaa.
Äläs nyt! tuhoat uuden hienon tittelini :) .

sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Tiedän sen täysin hyvin. Minäkö olen huomionkipeä, kun itse mekastat kuin kohtauksen saaneena? Idoleja minulla ei ole, enkä ymmärrä mistä manalan, gullin ja singlen tähän tempaisit mukaan. Olet kyllä ihan vitun pimeä ihminen jolla on mennyt omat ja muitten lääkkeet sekaisin kun tuollaisesta näin kaamean älämölön taas nostit.
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Äläs nyt! tuhoat uuden hienon tittelini :) .

sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Tiedän sen täysin hyvin. Minäkö olen huomionkipeä, kun itse mekastat kuin kohtauksen saaneena? Idoleja minulla ei ole, enkä ymmärrä mistä manalan, gullin ja singlen tähän tempaisit mukaan. Olet kyllä ihan vitun pimeä ihminen jolla on mennyt omat ja muitten lääkkeet sekaisin kun tuollaisesta näin kaamean älämölön taas nostit.

kelaa takaisin sinne gingstoniin, lue se ja sano että sä olet nuija :paijaa:
Starflare

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:

sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Tiedän sen täysin hyvin. Minäkö olen huomionkipeä, kun itse mekastat kuin kohtauksen saaneena? Idoleja minulla ei ole, enkä ymmärrä mistä manalan, gullin ja singlen tähän tempaisit mukaan. Olet kyllä ihan vitun pimeä ihminen jolla on mennyt omat ja muitten lääkkeet sekaisin kun tuollaisesta näin kaamean älämölön taas nostit.

kelaa takaisin sinne gingstoniin, lue se ja sano että sä olet nuija :paijaa:
Miksi? onko mennyt ohi korvien, että se oli ihan asiallinen kysymys.
Dumari

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KGrilli kirjoitti:dumari


tässä lainaus gingstonilta :

Itse ajattelin että minkä ihmeen takia heidän
piti erottaa Tarja, mutta sitten tietysti älysi että kai he nyt sen
parhaiten tietävät.


mun mielestä aika hieno tilanneanalyysi. että mitäs me täällä urputtamaan, eiköhän se bändi tosiaan tiedä mitä siellä tapahtuu. täysin on-topic siis.
Joo, on topic juu. Ihmettelin vain sitä kirjoittajan omaa mielipidettä joka on joka on "että kai he nyt sen parhaiten tietävät."
Kaipa ne muut sitten parhaiten tietävät.

Oma mielipiteeni Tarjan erottamiseen: Ikävä Tarjan esiintymisiä tulee, mutta paskaako siitä sitten jos akka kerran diivailee liikaa. Olen aikaisemmin ollut aistivinani jotain rakoilua pändin jäsenten kesken, mutten ole saanut mitään vahvistuksia lehdistä asiaan ja erottaminen tuli yllätyksenä, olen siitä surullinen. Toivottavasti uusi laulaja tulee olemaan Tarjan veroinen muttei kopio hänestä kuitenkaan.
Starflare

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti: oho! ai niinku 1 + 1 = 2

ala-asteen matikkaa
Joo, ja tästä banaani palkinnoksi :D .
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Tiedän sen täysin hyvin. Minäkö olen huomionkipeä, kun itse mekastat kuin kohtauksen saaneena? Idoleja minulla ei ole, enkä ymmärrä mistä manalan, gullin ja singlen tähän tempaisit mukaan. Olet kyllä ihan vitun pimeä ihminen jolla on mennyt omat ja muitten lääkkeet sekaisin kun tuollaisesta näin kaamean älämölön taas nostit.

kelaa takaisin sinne gingstoniin, lue se ja sano että sä olet nuija :paijaa:
Miksi? onko mennyt ohi korvien, että se oli ihan asiallinen kysymys.

eikä ollut. sä yritit "mukavittuilla" ja olla "mukasarkastisenhauska"... anna uusien olla rauhassa ja tutustua yhteisöön. sä et ole se joka täällä luo sääntöjä siitä mikä minkäkin postin substanssi pitää olla. varsinkaan jos oma sisälukutaito ei sitä riitä asiallisesti kotimaisella kielellä kirjoitetusta teksistä erottamaan.

eiköhän kaikkien yhteinen toive ole se, että uudetkin uskaltautuvat mukaan keskusteluun. nurkkakuntaisuus on out, paitsi turussa.
Starflare

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:

kelaa takaisin sinne gingstoniin, lue se ja sano että sä olet nuija :paijaa:
Miksi? onko mennyt ohi korvien, että se oli ihan asiallinen kysymys.

eikä ollut. sä yritit "mukavittuilla" ja olla "mukasarkastisenhauska"... anna uusien olla rauhassa ja tutustua yhteisöön. sä et ole se joka täällä luo sääntöjä siitä mikä minkäkin postin substanssi pitää olla. varsinkaan jos oma sisälukutaito ei sitä riitä asiallisesti kotimaisella kielellä kirjoitetusta teksistä erottamaan.

eiköhän kaikkien yhteinen toive ole se, että uudetkin uskaltautuvat mukaan keskusteluun. nurkkakuntaisuus on out, paitsi turussa.
Enpäs yrittänyt, kuulostaa taas siltä että olet päättänyt tämänkin asian ihan itseksesi. Ovatko "uudet" jotenkin retardeja kun heiltä ei saisi tuommoisia kysellä? pitäisikö sittenkin laittaa se sadan viestin raja ennen kuin saa kommentoida toisen postauksia? Kun muuten mainostit minua negatiiviseksi kirjoittajaksi, niin miksi et itse ole muuta tehnyt kuin urputtanut? tässäkin topikissa kysyin sinulta jotain mutta etpä ole vastannut.

En ole koskaan väittänytkään olevani se joka täällä luo säännöt, oletko se sinä? Olenkin odottanut jo että milloinkohan joku rupeaa määkimään siitä sisälukutaidosta, ja koska sinun mielestä minulta puuttuu se, niin voisitko tällee ihan kädestä pitäen selittää mikä se on?

Kaksi viimeisintä lausetta (vasemm)allekirjoitan.
safi

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja safi »

Starflare kirjoitti: Kirjoituksissa olisi hyvä olla sisältöäkin, vai jaksatko sinä kenties lukea joutavanpäiväistä liirumlaarumia? (äläkä oikeasti jaksa alkaa sitä vanhaa "kaikki täällä kirjottaa paskaa" värssyä :roll: )
Okei, annetaanko kaikkien uusien kirjoitteijoiden vetästä vaikkapa viisikymmentä viestiä hirveää paskaa ja ruvetaan sitten vasta kyselemään sen sisällön perään?
Ja mitä tulee tuohon "Mikä sä olet kertomaan mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei" vastaisin että mikäs sinä sitten olet?
Meinasin muuten urputtaa myöskin Gingstonin kamalasta kirjoitusasusta, teksti ei ollut vain tyhjänpäiväistä jaarittelua, vaan se oli myös painajainen lukea. Luetaanko tämä urputtamatta jättäminen edukseni tällä kertaa? :)
Joo joo kirjoituksissa saa olla tietysti mielellään olla sisältöä, mutta kuka sitten on oikea taho määrittelemään mikä sitä liirumlaarumia on?
Minä en myöskään ole lähtenyt korottamaan itseäni muiden yläpuolelle kertomalla muille mistä aiheista saa kirjoittaa ja mikä on oikea tapa kirjoittaa. Kuten sinä olet nyt tehnyt.
Annan sinulle nyt hyväksi havaitun neuvon: Hyppää yli sellaisten tyyppien kirjoitukset, jotka tiedät sinua ärsyttävän. Pääset paljon helpommalla.

P.s Kovasti asiapitoista teksiä sinäkin olet tuntunut hetkessä saaneen aikaiseksi (400kpl?) Ja silti minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä kuka sinä yleensä ottaen oikein olet ja minkälaiset mielipiteet sinulla on asioista. Tosin mitään en varmaan ole menettänyt.
Starflare

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Kirjoituksissa olisi hyvä olla sisältöäkin, vai jaksatko sinä kenties lukea joutavanpäiväistä liirumlaarumia? (äläkä oikeasti jaksa alkaa sitä vanhaa "kaikki täällä kirjottaa paskaa" värssyä :roll: )
Okei, annetaanko kaikkien uusien kirjoitteijoiden vetästä vaikkapa viisikymmentä viestiä hirveää paskaa ja ruvetaan sitten vasta kyselemään sen sisällön perään?
Ja mitä tulee tuohon "Mikä sä olet kertomaan mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei" vastaisin että mikäs sinä sitten olet?
Meinasin muuten urputtaa myöskin Gingstonin kamalasta kirjoitusasusta, teksti ei ollut vain tyhjänpäiväistä jaarittelua, vaan se oli myös painajainen lukea. Luetaanko tämä urputtamatta jättäminen edukseni tällä kertaa? :)
Joo joo kirjoituksissa saa olla tietysti mielellään olla sisältöä, mutta kuka sitten on oikea taho määrittelemään mikä sitä liirumlaarumia on?
Minä en myöskään ole lähtenyt korottamaan itseäni muiden yläpuolelle kertomalla muille mistä aiheista saa kirjoittaa ja mikä on oikea tapa kirjoittaa. Kuten sinä olet nyt tehnyt.
Annan sinulle nyt hyväksi havaitun neuvon: Hyppää yli sellaisten tyyppien kirjoitukset, jotka tiedät sinua ärsyttävän. Pääset paljon helpommalla.

P.s Kovasti asiapitoista teksiä sinäkin olet tuntunut hetkessä saaneen aikaiseksi (400kpl?) Ja silti minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä kuka sinä yleensä ottaen oikein olet ja minkälaiset mielipiteet sinulla on asioista. Tosin mitään en varmaan ole menettänyt.
Voisitko ystävällisesti osoittaa missä asetan itseni muiden yläpuolelle ja kerron mistä saa ja miten pitää? en pidä itseäni parempana, enkä varmastikaan kirjoita yhtään paremmin kuin muut. Kiitoksia neuvosta, voitaisiinko sulkea tämäkin asia nyt?

P.S. Pelottavaa, miten kukaan voi väittää tuntevansa ketään internetissä käytyjen lässytysten perusteella? Tiedoksi vain muuten että ovat jotkut tässä "lyhyessä ajassa" temponeet n. 800 viestiäkin. Ja olet oikeassa, et ole menettänyt yhtikäs mitään.
Herra Manala

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Älä nyt viitsi sekoittaa työtä ja huvia. Kyllä tämä tulee minulta ihan luonnostaan.


Ja oletteko SF ja KG jotenkin jälkeenjääneitä kun kirjoitatte jotain 7 postausta taaksepäin meneviä quoteja? Pitäisikö mennä jonnekin harjoittelemaan vielä hetkeksi keskusteluryhmissä keskustelua?
X kirjoitti:Yrittäkää
Y kirjoitti:nyt saatana
X kirjoitti:rajoittaa
...Ja sitten tähän perään lisätään yksi rivi näin.

Voi vittu miten urpoa. Jotenkin surkuhupaisaa että kilometrin quottaavat ja alle yhden ainoan lauseen kirjoittavat kehtaavat vielä arvostella täällä muiden mielipidekirjoituksia invalideiksi.

Ja itse aiheeseen voisin sanoa mielipiteenä itsekin "Eiköhän ne bändin pojat tiedä paremmin kuin minä". Vai pitäisikö tosiaan aina tietää itse paremmin, ennenkuin saa antaa oman mielipiteensä tai osallistua keskusteluun?
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Tämä olikin hyvä päätös siirtää meta tänne. Oma mielipiteeni
oli se ettei minulla ole oikeutta eikä varsinkaan tietoa, jonka perusteella
voisin tuomita Nihgtwish päätöstä erottaa Tarja. Se ei kuitenkaan tarkoita
ettenkö olisi ärsyyntynyt Nightwishin tavasta tuoda asia julki. Tarja Turunen oli minun mielestäni hyvä, vaikka olisin itse pitänyt jos hänellä olisi ollut kirkkaampi ja puhtaampi ääni. Tarja oli mielestäni kaunis nainen, mutta ei millään tavalla söötti nainen enkä siten tuntenut mitään sellaista vetoa, joten Kumman Kaa kysymykseen panistiko olisin vastannut en.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
1108

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Jos tässä nyt joku on huomionkipeä niin ei se ole kyllä Starflare. Kinky käy samanlaista sotaa ensiksi RAM13 kanssa ja nyt vaihtoi henkilöä.

Ja ihmettelen suuresti hinkua puskea keskustelu henkilökohtaiseksi, oppisit oleen plikka....
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

1108 kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Jos tässä nyt joku on huomionkipeä niin ei se ole kyllä Starflare. Kinky käy samanlaista sotaa ensiksi RAM13 kanssa ja nyt vaihtoi henkilöä.

Ja ihmettelen suuresti hinkua puskea keskustelu henkilökohtaiseksi, oppisit oleen plikka....
tietsä, tää on mulle vähän niinku huvia. kikatella täällä yksin jakkarallani. on ihan kuin pelais laivanupotusta provopommeilla. kiitos osallistujille. nyt ja jatkossakin.
1108

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:tietsä, tää on mulle vähän niinku huvia. kikatella täällä yksin jakkarallani. on ihan kuin pelais laivanupotusta provopommeilla. kiitos osallistujille. nyt ja jatkossakin.
Ammun sun pommis alas tuikuttimilla.
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

1108 kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:tietsä, tää on mulle vähän niinku huvia. kikatella täällä yksin jakkarallani. on ihan kuin pelais laivanupotusta provopommeilla. kiitos osallistujille. nyt ja jatkossakin.
Ammun sun pommis alas tuikuttimilla.
mikä on tuikutin? onks se jotain äijäslangia?
1108

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:mikä on tuikutin? onks se jotain äijäslangia?
Star Wreck: Lataa tästä!

Suomalainen hauska scifipläjäys, kun katsot niin selvität samalla mikä tuikutin on. Tahi valopallo.
Herra Manala

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:yksin jakkarallani.
I wonder why.
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:yksin jakkarallani.
I wonder why.
niin iso perse ettei toi => :h: mahdu samalle?
tuulenpuiska

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

:off:

Mistä lähtien KGrilli on ollut näin miestenvihaaja?
KGrilli

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

KGrilli kirjoitti:
1108 kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:sehän oli vain MUN mielipiteeni sinusta. sä taidat olla myös kaikenlisäksi vähän huomionkipeä... sulla on vielä pitkä matka sinne missä sun idolit manala ja gulli ja single ja muut superärsyttävyydet jo ovat. vuosien työn ja raatamisen jälkeen.
Jos tässä nyt joku on huomionkipeä niin ei se ole kyllä Starflare. Kinky käy samanlaista sotaa ensiksi RAM13 kanssa ja nyt vaihtoi henkilöä.

Ja ihmettelen suuresti hinkua puskea keskustelu henkilökohtaiseksi, oppisit oleen plikka....
tietsä, tää on mulle vähän niinku huvia. kikatella täällä yksin jakkarallani. on ihan kuin pelais laivanupotusta provopommeilla. kiitos osallistujille. nyt ja jatkossakin.

tästä lähtien....
1108

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tuulenpuiska kirjoitti::off:

Mistä lähtien KGrilli on ollut näin miestenvihaaja?
Ei se miehiä vihaa. Se vaan tarvitsee huomiota ja on hellyyden kipeä. Tavallaan suloista...
tonttu8

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kuva
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Meta-räksytystä Nightwishista

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Aluks ajattelin kirjottaa tähän jotain mut sit ajattelinkin olla kirjottamatta mut sen jälkeen muutinkin mieltä. Tai siis palasin alkuperäiseen ajatukseen. Tai no tavallaan vaihdoin mut takaisin eli riippuu vähän mielipiteestä oliko se vaihto vai ei ja jokainen mielipide on tavallaan oikea.

WTF???
Vastaa Viestiin