Viimeinen perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vapaapäivä :h: Raskaat työt vaatii raskaat huvit: 3 päivää juopottelua työmatkalla joten tänään en aio tehdä mitään. Puran matkalaukunkin ehkä huomenna...

Valitettavasti vaan heräsin puhelimen piippaukseen. Kaverin avomies laittoi tekstarin, jossa kehoitti tsekkaamaan päivän Viivi&Wagnerin. Jep, juuri se sama tyyppi johon menetin hermoni vappuna.

Kuva

Miehet on kusipäitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuo menee jo törkeän puolelle. Jätetään nyt muut liehittelyt/pettämiset/sun muut pimpin ja munan vatkaukset, mutta on se jumalauta kun avovaimonsa kaveria kehtaa liehitellä, vitun törkeää ja laittaa toisen ihan vitunmoiseen välikäteen. Munat solmuun, sanon ma!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Samaa mieltä. Näen sitä tossa parin viikon päästä yhteisissä kemuissa ja jos ei siellä tajua pysyä kaukana, otan sen puhutteluun. Ja jos ei sekään auta, menen sitten avovaimon juttusille. Saatana että sapettaa, ihan jo sekin, että tää kyllä syö pahasti jälleen kerran mun uskoa siihen, ettei kaikki kundit petä ja ole muutekin vaan vitun idiootteja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:^ Samaa mieltä. Näen sitä tossa parin viikon päästä yhteisissä kemuissa ja jos ei siellä tajua pysyä kaukana, otan sen puhutteluun. Ja jos ei sekään auta, menen sitten avovaimon juttusille. Saatana että sapettaa, ihan jo sekin, että tää kyllä syö pahasti jälleen kerran mun uskoa siihen, ettei kaikki kundit petä ja ole muutekin vaan vitun idiootteja.
Joo, kannattaa pistää kova kovaa vastaan. Paska kun tietää miten pösilö mies kaverilla on, mutta tässä tietysti viestintuoja ammuttaisiin alas. Tässä tapauksessa ihmettelen eniten röyhkeyttä. Kyllä ne jotkut vaan osaa.
Mulli75

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vesper kirjoitti:Vapaapäivä :h: Raskaat työt vaatii raskaat huvit:
Tai pahimmassa tapauksessa raskaat hoidot kuten 2 x 20 mg sumatriptaania suihkeena sieraimiin, 3 yksikköä kirkasta tiputettuna suoraan suoneen ja muutama pilleri joista en muista muuta kuin Diapamin ja nekin pillerit olisi mieli tehnyt oksentaa ja heittää päin lääkärin lärviä kun ei tehonneet.

Vittu että väsyttää vieläkin vaikka tapahtumasarja alkoi keskiviikon ensitunneilla. Eilenkään ei vielä oikein hymyilyttänyt. Tänään taas töissä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ No ethän sä tollasta voi postata, jos et kerro mitä tapahtui.

Kukas se yks eukkokin oli jolle tapahtui jotain ihmeitä ja mitä piti sitten lehdistä lukea?! Ei oo omaa elämää, joten juoruja, saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Kiukkuinen migreeni? :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Valitettavasti vaan heräsin puhelimen piippaukseen. Kaverin avomies laittoi tekstarin, jossa kehoitti tsekkaamaan päivän Viivi&Wagnerin. Jep, juuri se sama tyyppi johon menetin hermoni vappuna.

Miehet on kusipäitä.
Täh?

Kaverin tuleva ex-avomies ilmeisesti.
Mutta eikös ole loistavaa! Vesper ei ei ole nuukahtanut moiseen kus'päähän, aplodit Varperille! Varmaan loppuisi kun hänelle sanoisi et Vesper vaihtaa sukupuolta ja hoitotoimenpiteet alkaa, ei rintojen pienennyksellä vaan poistolla! :demoni:

Tissejä se kuitenkin on vailla, voisi vaikka itselleen mieluumin laittaa? ;)
Viimeksi muokannut Niba, 15.05.2009 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bliss kirjoitti:^^Kiukkuinen migreeni? :shock:
Sana "kiukkuinen" on liian kesy kuvaus tilanteesta.
Rouva Pupu

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:^ No ethän sä tollasta voi postata, jos et kerro mitä tapahtui.

Kukas se yks eukkokin oli jolle tapahtui jotain ihmeitä ja mitä piti sitten lehdistä lukea?! Ei oo omaa elämää, joten juoruja, saatana!
Niin just. Ihan turha tulla tänne jutustelemaan ellei kerrota yksityiskohtia :) Muakin kiinnostaa edelleen se lehtijuttusydeemi. Just sillon kun on muuta elämää niin missaan jotain sosiaalipokemonia!
bliss

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:Muakin kiinnostaa edelleen se lehtijuttusydeemi.
Mikä juttu tää niinq oli? Mulla on mennyt kokonaan ohi :o
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mutta eikös ole loistavaa! Vesper ei ei ole nuukahtanut moiseen kus'päähän, aplodit Varperille!
Hei, nyt on annettava propsit Niban ajatukselle kerrankin. :)
No sepä kiva. Mun mielestä tossa ilmeni vaan se, että normaalisti Vesper a) hairahtaa kehen tahansa ja b) on kiinnostava ainoastaan rintavarustuksensa takia.

Idiootti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Taitaa olla pakko lähteä ostamaan muksulle kasa uusia vaatteita :shock:
Entisistä on ihan pienen ajan sisällä hihat ja lahkeet lyhentyneet liikaa.
Rouva Pupu

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Muakin kiinnostaa edelleen se lehtijuttusydeemi.
Mikä juttu tää niinq oli? Mulla on mennyt kokonaan ohi :o
En minäkään tiedä kun tosiaan meni ohi koko homma. Jotain poliisitkin siihen liittyi ym. Kertokee!
Nehemiah James

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Taitaa olla pakko lähteä ostamaan muksulle kasa uusia vaatteita :shock:
Entisistä on ihan pienen ajan sisällä hihat ja lahkeet lyhentyneet liikaa.
Tarjoustalo ;)
bliss

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:Taitaa olla pakko lähteä ostamaan muksulle kasa uusia vaatteita :shock:
Entisistä on ihan pienen ajan sisällä hihat ja lahkeet lyhentyneet liikaa.
Tarjoustalo ;)
Eikun mä meen Omppuun. :wink:

Mä ahdistun siel Mankkaan Tarjoustalossa sen kaaoksen takia. Koht meen avautumaan jollekin siellä, että palkkaisivat lisää henkilökuntaa laittamaan tavarat hyllyihin. Kauheeta kateltavaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:^^Kiukkuinen migreeni? :shock:
Sana "kiukkuinen" on liian kesy kuvaus tilanteesta.
Parane pian! :paijaa:
Pyydän, älä ota liian homona tätä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puuh. Järjettömän kiireinen työviikko takana.
Nyt autoon ja tädin 60-v päiville Turun suuntaan päin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun tekee ihan älyttömästi mieli karkkia.
1108

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Mun mielestä tossa ilmeni vaan se, että normaalisti Vesper a) hairahtaa kehen tahansa ja b) on kiinnostava ainoastaan rintavarustuksensa takia.
a: ei kiinnosta
b: liian isot

valitsen c: mielenkiintoisen läpän takia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No sepä kiva. Mun mielestä tossa ilmeni vaan se, että normaalisti Vesper a) hairahtaa kehen tahansa ja b) on kiinnostava ainoastaan rintavarustuksensa takia.

Idiootti.
Jäin niin sen lumoon, että Nibalta tuli jotakin ymmärrettävää etten lukenut sivumerkityksiä.

Anteeksi, jos sen noin käsittää siitä tulee kyllä paha mieli.
Kaiken voi käsittää aina miten haluaa. Pertti sulla on maaninen pakko antaa anteeksi, vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut? Ystävänaisen miehen känni sun muut sekoilut ovat varmasti omaa luokkaansa. En kyllä tiennyt että Vesper ikinä olisikaan kusipäihin hurastanut? Onko hän, tunnustaako? Ja tuohon vesperin a) kohtaan voi aina todeta etteipä ole esim. minuun hairahtanut! :cheer:
Mut se on hyvin koska mulla oli jo 10 vuotta nainen joka oli syntynyt ei pelkästään herne tai edes palko vaan koko hernepelto nenässään! Lisäksi hän on tosi kovaääninen ja isorintainen DD-E linjassa..

Kuva

Eiks oo typerää! :lol: :lol: :lol: Tyhmää! tyhmää! tyhmää!
Kyllä vittu on tyhmää, hävetä sietäis!
Moon kuullu et mallit on usein vähintään Bi-henkisiä, kuvassa outoa värinää ja linssikin alkaa huurtua! Mis' mun tennissukka?

Ja b) kohtaan tietenkin voissi sanoa että otin vain kevyesti sen asian mihin kaikki normaalit miehet ensimmäisenä kiinnittä huomiota? Tällaisen miehen ominaisuudessa. Koska olen tissifetisisti niin tietysti itsekin first kiinnitin huomiota ulokkeisiin, joka tietenkin hermostuttaa ihmisen joka on kaiken ikäänsä pyrkinyt eroon siitä että hänet arvotetaan pelkästään ulokkeiden perusteella? Toiset asiat on, ei Frank Sinatraakaan muusta tunneta kuin lauluäänestä? Minulla ikimuistettavia ovat sanasekoilut ja puuttuvat välimerkit.

Mutta sen verran kaunis kuva tuli laitettua, että voidaan lopettaa päivän keskustelut tähän?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jouduin sitten pikakirjoitusnakkiin palaverissa, jossa oli paljon lyhenteitä käytössä. Parin tunnin aivottoman raapustamisen jälkeen tajusin pääpuhujan olevan ärrävikainen, nyt on sitten monta sivua järjetöntä tekstiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Todellakin viimeinen perjantai, mun käsi vapautui lastasta!!! :cheer:

(Pikku miikkana tietty että se ei edelleenkään _liiku_ juuri lainkaan, mutta what the hell, the only way is up!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
tuulenpuiska

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lilo kirjoitti:Todellakin viimeinen perjantai, mun käsi vapautui lastasta!!! :cheer:

(Pikku miikkana tietty että se ei edelleenkään _liiku_ juuri lainkaan, mutta what the hell, the only way is up!)
Nyt voi taas runkkia?

Heräsin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeinen perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:käsi vapautui lastista!!! :cheer:
Jaahas.

Perjantai.
Vastaa Viestiin