Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vapaapäivä - onneksi ja eiq omaan säkkiin, öitä!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vapaapäivä

Ja hyvä niin.. koko päivä sängyssä kierinyt/nukkunut/tuskaillut niin ei taida heti nyt unta tulla... ja jos olen vanhaksi tulossa tää karPula jatkuu huomennakin :?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nypari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

M-ojo kirjoitti:Vapaapäivä

Ja hyvä niin.. koko päivä sängyssä kierinyt/nukkunut/tuskaillut niin ei taida heti nyt unta tulla... ja jos olen vanhaksi tulossa tää karPula jatkuu huomennakin :?
Pari päivää se on vanhemmiten täälläkin vierähtänyt krapulassa, kuten eilinen ja tämä. *liittyy muotoon*
DeliriumTremens

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

vapaapäivä ja hyvä niin kun ei vieläkään tuu uni silmään... ja just ku olin avautunu siitä ettei mulla enää oo pahemmin uniongelmia.... joopa joo!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninety nine

Työpäivä..

joo nukuksii menis mut ei kerinny teiän toijailuja lukee kun piti itte viipottaa..
5 h unta tiedossa, oujee..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ninnin puolesta öitä runkuille ko toi hänen käytöss oleva, espoossa sijaitseva kone ei kuulemma suostu yhteityöhön.

Totesi et ei nää espoolaiset vaan osaa :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Oonks mä eka TPK?!? Kivaa.
Tosin ei ollu ollenkaan kivaa herää kukonlaulun aikaan, ja lähtee ulos jäätymään.
Maanantaifiilis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tukholma nähty. Seura oli hyvää mutta Ruotsi paska maa.
Tai no, ihan kivaa siellä oli mutta sade vitutti rankasti. Vanha kaupunki jaksaa aina yllättää iloisesti komeudellaan. Ihmetytti keskustassa varsinkin ruokakauppojen puuttuminen. Mistä ruotsalaiset ostavat ruokansa? Samoin Baarit/Pubit ja puhelinkaupat loistivat poissaolollaan.

Ostin 20cl pullon 12-vuotista Glenfiddischiä, korin kaljaa ja kortongin kamelia. Sikäli kun ketään kiinnostaa.

Nyt väsyttää. Yllättäen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Vissiin toka TPK. Olin jo kahta vailla työpaikalla,mut tällä viiruskoneella kestää avautua 15min...
millivanilli

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kolmas tpk ja kooma

:swirl:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:Huomenta! Vissiin toka TPK. Olin jo kahta vailla työpaikalla,mut tällä viiruskoneella kestää avautua 15min...
Äläpäs selittele!
Sitä ei vaan kehdata myöntää, että ollaan hävitty naiselle.
;)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Huomenia. Laitoin oikein kellon soimaan, ja jopa torkutin kahdesti, ekaa kertaa elämässäni varmaan. Hyvähän se työttömän on.. Olis noin kaksisataakaksi asiaa hoidettavana ja soiteltavana. Sit ku vielä ehtis salille, ja kahdeksi dösään, ni ois hyvä. Lämpötilakin peräti -3,3 astetta :roll: Nyt mä vaan en sais jumittua tähän kyllä...
Viimeksi muokannut irmelianneli, 24.10.2005 9:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hip =)

:think: :hevikaraoke: :leuhka: :arrow: :9mm: :think:
:cry:

:komp: :komp: :igor: :juristi: :arrow: :hevikaraoke:
:cry:

Hyvaa maanantaita.
Dumari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Huomenta! Vissiin toka TPK. Olin jo kahta vailla työpaikalla,mut tällä viiruskoneella kestää avautua 15min...
Äläpäs selittele!
Sitä ei vaan kehdata myöntää, että ollaan hävitty naiselle.
;)
No en tietenkään myönnä :P
tonttu8

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Se ois vapaapäivä. Jos ei vaikka tekis mitään?
Hyvää maanantaita. :D
Kid

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hejssan! Se on taas maanantai ja päivä täynnä suunnitelmia. Salille pitäs päästä, siivoilla hiukan ja lukee tentteihin.
Ja duunii pitäs saada.
Mut hyvin menee!
Pikku-Akka

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Työpäivää. Palaveria toisen perään ja epätoivon tuntemuksia. En osaa, en jaksa, en halua. Työttömyyttä tännekin, kiitos :apuva: Olisin voinu nukkua vielä muutaman tunnin...

Illan ohjelmasta sen verran, että hauvaa käytetään lekurilla korvakontrollissa. Varmaan viides lääkekuuri menossa, nyt JO ehkä helpottaa...
Faghag

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Huomenta!

Pää edelleen oudon tuntuinen, toivottavasti migreeni ei ole jonkun tipuflunssan esiaste.

Munaa saatu eilen illalla ja tänä aamuna eli munalla töihin.
RolloTomasi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Voimia ja jaksamisia sairastaville ja epakuntoisille.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Tultu juuri lekurilta. Oli firman ikäryhmätrakistus. Verikokeiden tulokset todella hyvät. Tässä iässä sitä kiinnittää aina noihin kolestroliarvoihin huomion. Kolestroli yhteisarvo = 4.1. Suositus on alle 5, joten arvohan näyttää todella hyvältä. Hb 179, joten mullahan on huippu-urheilijoiden Hb. Urheilijathan käyttävät juuri näitä happitelttoja ja korkean paikan leirejä, jotta heidän Hb olisi mahdollsimman lähellä 175. Tämähän on käsittääkseni max. arvo urheilijoilla. Joten ilman doupinkia arvot ovat hyvät kohdallani.
Spermanlaatua/hyvien siitiöiden arvoja ei otettu. Uskon, että siittiöideni liikkuminen on vilkasta, kuten ennenkin. Pakko on myöntää, että siittiöiden määrä on tänä aamuna hyvin vähäinen. Tulihan aika paljon rakasteltua viikonlopun aikana ja luovutettua voimia antavaa eliksiiriäni ystävättärelleni.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Aito_Johanna

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Huh. Olin aikeissa mennä työpaikan pienelle mutta ilmaiselle kuntosalille, jolla yleensä saa harjoitella aivan yksin, ja olin juuri ehtinyt saada jumppatopin päälle ja jumppahousut jalkaan, kun oven takaa kuului poikien liikuntamaikan ääni: MOLEMPIA PUKUHUONEITA SAA KÄYTTÄÄ, EI OLE NAISIA TREENAAMASSA, ja sisään ryskyi 17 testosteronia tihkuvaa teinipoikaa.
Minä siitä kiljumaan "älkää tulko tänne, älkää tulko tänne", ja ei muutaku äkkiä duunivaatteet takaisin päälle ja pois. Oisin kuulemma saanut jäädä sinne sekaan treenaamaan, mutta jos ei kuitenkaan. :shock:
bedlam

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kevätflunssa iski heinäkuussa ja muiden kuukausi-pari takaperin sairastelema syysflunssa iski minuun kai sitten nyt. Josko kerrankin ottaisin ja karkaisin kesken päivän kotiin sairastelemaan.
tonttu8

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Aku Ankka bokserit!! :h:
Viimeksi muokannut tonttu8, 24.10.2005 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ihan outo päivä. Eilisen kaljoittelun jäljiltä sammahtelin vuoteeseen herätäkseni viitisin tuntia sen jälkeen. Ja sitten ei enää saanut unta. Tämmöinen päivä tällä kertaa menossa, eipähän ole darraa (enää).
SikaMika

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tsaijaijai!

Tämä on ihan normaali ajankohta herätä maanantai-"aamuisin". Ja kilin vitut: olen safkiksella, pomo sai eilen houkuteltua mut töihin täksi päiväksi (ja oikeastaan koko viikoksi exl. sunnuntai) ja mä ahneena tartuin täkyyn. Nyt väsyttää... :krooh:

Eli tämä viikko on jo menetetty etukäteen. Elämä alkaa vasta lauantai-iltana, jolloin lähden siis tsekkaamaan COB:n keikkakondiksen. Uusin levynsä kuulostaa siinä määrin hyvältä, että keikan voi kokonaisuutenakin olettaa olevan aika vitun hyvä. Rok.

Nyt takaisin sorvin ääreen.
Vastaa Viestiin