Onko Pertti idiootti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Onslow

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti:väitti
Pakko tunnustaa, että on kyllä melkosen huvittaa huomata, miten syvät traumat tuo vääntäminen on sinuun jättänyt. Tämä taisi meinaan olla jo ainakin kymmenes lainaus viesteihisi.. Menikö ihan yöunet?

Ps. Sinä vedit idiotismin tuossa ennen minua esille. Katsoppa pari viestiä ylemmäs ja ihmettele.
Viimeksi muokannut Onslow, 19.05.2009 17:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toisinaan on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:hedelmällisemmän lähtökohdan voisi antaa omasta mielestään väärin ymmärretyksi tulemisen, traumatisoitumisen tai jopa katkeroitumisen arvelu. Kyllä nämä ovat minusta lupaavampia avauksia psykologisoimalla vähättelyn jalolla saralla kuin tuo ehdottamasi syyllisyysteema.
Onslow kirjoitti:Pakko tunnustaa, että on kyllä melkosen huvittaa huomata, miten syvät traumat tuo vääntäminen on sinuun jättänyt. Tämä taisi meinaan olla jo ainakin kymmenes lainaus viesteihisi.. Menikö ihan yöunet?
MOT

Tosin tämä oli ehkä vähän liian helppoa: Onslown osoittama herkkyys vivahteille on sitä tasoa, että hän ei kyllä tunnistaisi itseironiaa vaikka se mylvisi häntä päin kasvoja kuin klassisen kauden satakiloinen blueslaulajatar.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Onslow

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti: Tosin tämä oli ehkä vähän liian helppoa: Onslown osoittama herkkyys vivahteille on sitä tasoa, että hän ei kyllä tunnistaisi itseironiaa vaikka se mylvisi häntä päin kasvoja kuin klassisen kauden satakiloinen blueslaulajatar.
Pakko kyllä myöntää, että minulla on toisinaan suuria vaikeuksia ymmärtää mitä oikein yrität kertoa. Viestisi kun tuppaavat useinmiten olemaa niin vaikeaselkoisia, sekä täynnä hienoja sanoja ja käsitteitä joita en ole ikinä kuullutkaan. Totta puhuen, ainoastaa SoEasy on ollut vaikeammin ymmärrettävissa kuin sinä.

Nytkään en tajunnut höykäsen pöläystä mitä oikein yrität sanoa ja retostella. Näen vaan silmittömän katkeruutesi aina kun lainaat noita iankaikkisen vanhoja viestejä.

Ps. Lainasit muuten väärän viestin. Oisit lainannut sen ylemmän jossa heiluttelet idiootti-korttia itse ihan ensimmäisenä.

Pss. Yksi toinenkin juttu on muuten minulle epäselvää. Oletko nainen vai mies?
bliss

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: Idioottikategorioita
Yksi selkeä idioottikategoria on älykköidiootti. Tunnistettavissa runsaasta (ja tarpeettomasta) sivistyssanojen käytöstä sekä käsittämättömistä lauserakenteista. En nimeä ketään julkisesti...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:No en minä kyllä tuota syyllisyyttä tunnista tässä ollenkaan.
Etpä tietenkään, kuka idiootti nyt tuota myöntäisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:No en minä kyllä tuota syyllisyyttä tunnista tässä ollenkaan.
Etpä tietenkään, kuka idiootti nyt tuota myöntäisi.
Ylermillä on bad cop -vaihde päällä :wink:
Paha Keisari

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:No en minä kyllä tuota syyllisyyttä tunnista tässä ollenkaan.
Etpä tietenkään, kuka idiootti nyt tuota myöntäisi.
Ylermillä on bad cop -vaihde päällä :wink:
Kyllä se on kohta taas medicore cop -vaihteella. Nöy worries.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Ylermillä on bad cop -vaihde päällä :wink:
Petyn ihmiseen, joka ei sano asiaansa suoraan, kuten esmes elco aiemmin. Tästä ketjustahan on tullut varsinainen oman kilven kiilloitustanner. Jumalauta jos kirjoittajan Y öpaut jokainen postaus huokuu Peraa kohtaan osoitettua idioottileimaa, niin ei se nyt vaan ole kovin vilpitöntä julistaa tässä ketjussa, et Pera on juu tosi kolee, paitsi joskus meillä on molemminpuolisia ymmärrysvaikeuksia. Mut piis hei! - Ei näin.

EDIT: tässä tarinassa elco oli siis hyvis, johon en pettynyt
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksei tässä ole äänestystä? Spede on usein idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Etpä tietenkään, kuka idiootti nyt tuota myöntäisi.
Ylermillä on bad cop -vaihde päällä :wink:
Kyllä se on kohta taas medicore cop -vaihteella. Nöy worries.
Tarkoititko: mediocre
Paha Keisari

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Manaaja kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ylermillä on bad cop -vaihde päällä :wink:
Kyllä se on kohta taas medicore cop -vaihteella. Nöy worries.
Tarkoititko: mediocre
Kyllä. Tuon typon teen melkein kerta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Paha Keisari kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti: Kyllä se on kohta taas medicore cop -vaihteella. Nöy worries.
Tarkoititko: mediocre
Kyllä. Tuon typon teen melkein kerta.
Ja sit tuon "nöy" pitäisi kyllä olla "no"!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MGandhi

Re: Onko Pertti idiootti?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti:
Kyllä. Tuon typon teen melkein kerta.
I accidentally a whole coca-cola bottle! Is this bad?
Vastaa Viestiin