Muisku Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

No ei, persiistähän se.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maanantai! Monday! Montag! :ditto:

:hep: :hep: :hep:
:cheer: :cheer: :cheer:
:on:
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Piti sitten tuoda tänne vanhusten tykö video koirasta, isä on ihan myyty :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tästäkin näyttää tulevan suhteellisen turha päivä, suurin osa töiden tekoon tarvittavasta materiaalista seilaa edelleen jossakin bittiavaruudessa. Hienoa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Vaikuttaako se palkkasi määrään? :)
No mun mielestä nyt vaan on melko turhaa istua koko päivä juomassa kahvia ja surffailemassa. Mieluummin menisin sitten ulos ottamaan aurinkoa. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Tällä nykyisellä työkuormalla kahvinjuonti+surffaus työpäivän antina kuulostaisi kivalta.
Silloinkin, kun tiedossa on, etteivät ne työt mihinkään _katoa_, ne vain paukahtavat sitten tehtäviksi yhdellä rysäyksellä ja sitä isommalla, mitä useamman päivän odottelu kestää..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
milli

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Ymmärrän kyllä pulmasi, mutta jos elämä antaa sitruunoita tee niistä mehua. :)
Pyh, sitten pitää pyytää suolaa ja tequilaa :]

Galtsussa on toinenkin kuva meidän tytystä. Se näyttää toisessa kuvassa ihan hylkeeltä/jääkarhulta..
milli

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Ihan ok:lta tuo minusta näyttää. Jos "uuteen tukkaan" viittaat. :)
wtf :D Siis koiraan tietty ..
bedlam

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

LOL!
bedlam

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Korvatakseni käsitysvirhettäni...
Tätä nyt ei vitsit korjaa. Sun viestin kun voi nyt käsittää niin, että mielestäsi on ihan luonnollista että Millin tukka näyttää hänen omasta mielestään ihan jääkarhulle tai hylkeelle. Että "elä nyt, näytät melkein ihmiselle".

HÄPEÄ!
bedlam

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tätä nyt ei vitsit korjaa. Sun viestin kun voi nyt käsittää niin, että mielestäsi on ihan luonnollista että Millin tukka näyttää hänen omasta mielestään ihan jääkarhulle tai hylkeelle. Että "elä nyt, näytät melkein ihmiselle".

HÄPEÄ!
Oliko tämä nyt miten todellisella paatoksella kirjoitettu?
Vituttaa ihan saatanasti. Esittelin täällä toimistolla just kaikille tän sun käsittämättömän mauttoman letkautukses ja kaikki on täällä ihan että "hei mitä vittuu!". Ei saatana, pakko perua palaverit tältä päivältä.
milli

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

:P
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Pertti Pertti Pertti.

*facepalm*

ROFL kuitenkin petilampaalle.
Paha Keisari

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Voi lol. Sanattomaksi vetää.

Millin avokin intiaanimi on selkeästi Painii Jääkarhun Kanssa.
milli

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hupsuja ...
Mä olen niin innoissani tuosta koirasta, me saadaan uusi perheenjäsen 13.6 :h:

Harvemmin itseäni hylkeeksi olen nimitellyt, meritähdeksi ehkä. No ei.. :D
MGandhi

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Lupaan tästedes lukea jutut tarkemmin.
Malliesimerkki siitä mitä käy kun kommentoi vähän kaikkeen ilman järkevää sisältöä. Koita joskus olla ihan hiljaa vaan...
bedlam

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei sikäli, itse näyttäisin ihan mielelläni majavalle tai jääkarhulle mutta bändikaveri sanoi kesken nauhotusten lauantaina, että näytän ihan Strömsön juontajalle kun on tukka "tolleen". En oo muistaakseni kattonu koskaan Strömsöö, mutta nimestä päätellen se on joku HOMO-ohjelma.

Hyvin meni nauhotukset muuten, oli hienoa soittaa teatterin lavalla vaikkei yleisöö ollukkaan. Livenä 10-minuuttiset progeteokset purkkiin parilla otolla, hyvä me!
bedlam

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti: http://svenska.yle.fi/matochfritid/stromso.php

Ketä noista lie kaverisi tarkoittanut?

Tulevatko nuo otokset ulos jostakin kanavasta jossakin vaiheessa?
En kyllä uskalla edes veikata ketä tarkoitti. Kai noi johkin Mikseriin tulee taas lykättyä jossain vaiheessa. Pitäs vaan sanotukset väsätä ja se on meikälle se veemäisin homma ollu aina.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei olis kannattanut lähteä töihin aamulla. Yhtään ei huvittanut ja pyöräilyyn sopivia vaatteita ei meinannut löytyä. Täällä sitä nyt kuitenkin ollaan, ja ihan turhan takia. Virkaposti ei aukea vieläkään ja oman koneen näyttö on ja pysyy pimeänä. Helppari kiittää taas palvelupyynnöstä, mutta mitään ei tapahdu. Täällä jonkun muun koneella ja jonkun muun huoneessa ei paljon omia töitä tehdä, kun salausohjelma ja pari rekisteriä ovat siellä omalla koneella. Lähden siis lounaalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heräsin. Tais olla "vähän" univelkaa. Tää päivä menee sluibaillessa, sen verran pahaan hedarin heräsin ensimmäisen kerran aamulla. No, ehkä jotain kevyttä puutarhastelua, kun pihalla näyttäis olevan 23 astetta lämpöä...
Viimeksi muokannut Vesper, 25.05.2009 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Jaaha. Miksi Pertti ylitti tien? :)
Se halusi päästä toiselle puolelle.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
elco

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Jengi täällä voi oppia sulta paljon!
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

elco kirjoitti:
sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Jengi täällä voi oppia sulta paljon!
Olis melko kuiva foorumi, jos tänne tulis vaan kolme viestiä viikossa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Muisku Maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Aloitatko Pertin mieliksi kertomalla mistä ajatus tulla takaisin lähti? :)

Yhdestä facebook-testistä, jonka vastaus pisti etsimään googlen kuvahaulla tätä hymiötä: :axe:, en löytänyt joten oli pakko tulla täältä se kaivamaan ja huomasin että täällähän "kaikki" on edelleen. Päätin tulla paremmalla aikaa lueskelemaan mitä täällä nykyään tapahtuu, ja koska en halua olla stalkkeri, päätin rekisteröityä kertoakseni kaikille että kävin.
Vastaa Viestiin