Kilauta kaverille!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

elco + prosessi = ?

elco tuntee jonkinlaista kummaa lukkarinrakkautta Elukkaan, joka purkautuu prosessin välityksellä kun Elukka ei enää ole paikalla
0
Ei ääniä
elco ei vain kestä prosessin nurinkurista ajatuksenjuoksua ja ahdistuu siitä suunnattomasti
3
18%
elco tuntee jonkinlaista kieroutunutta vetoa prosessiin, mutta hakkaisi ennemmin jalkansa poikki kuin myöntäisi moisen
8
47%
elco purkaa muuten vain oman elämänsä ongelmakohtia sopivaan kohteeseen, tässä tapauksessa prosessiin
1
6%
prosessi tulee vielä katumaan tämän kyselyn laatimista
5
29%
 
Ääniä yhteensä: 17

prosessi

Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suorittamani tieteelliset testit elcolla eivät johda mihinkään selkeään tulokseen, sillä hänen käyttäytymisensä on hyvinkin arvaamatonta. Niinpä päätinkin tiedustella teidän muiden näkökulmaanne aiheeseen.

Huomiot:
1. Elcolla on edelleen silloin tällöin kovin ikävä Elukkaa.
2. Pääosan ajasta olen elcon noressa, mutta aina jos joku sattuu lainaamaan vähänkin enemmän tekstejäni, jolloin elcokin näkee ne, pääsen vähäksi aikaa pois noresta, eli hän käy selvästikin tarkistamassa mitä minä oikein olen kirjoittanut.
3. Silloinkin kun olen noressa, elco kommentoi minua vähän väliä melko negatiivisesti ja hyvin henkilöönkäyvästi, usein juuri minun "blogiketjuissani", joiden lukemista en häneltä oikein ymmärrä, kun pääosassa viestejä kuitenkin lukee vain "prosessi on norattu".
4. Elco on ilmoittanut olevansa helpottunut siitä, ettei hänen älynsä varmaan riittäisi minun eksäkseni päätymiseksi.
5. En päässyt takaisin noreen vielä kertomalla ihailevani elcon korvia, siihen vaadittiin lisäksi muutama täysin elcoon liittymätön lisäviesti reportaasiketjussa.

Selitysvaihtoehtoja on paljon, mikäköhän lienee todennäköisin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Veikkaan syyksi guumaa zexuaalienergiaa! Rakkaudesta se hevonenkin potkii, niinQ!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on kaunis rakennelma ajatuksista?
Toiset naiset niin kaipaa ns. "alfa-urosten" huomiota?
Minulla ei ole vastauksia vain kysymyksiä.
Naiset ovat turhamaisia ja tarvitsevat syöttiläitä itselleen.
Se on myös totta että naiset koko ajan testaavat meitä miehiä sekä tietoisesti että tiedostamatta. Sitä paitsi miusta TT sopii mainiosti naisen kauppakassiksi, Vutton-laukulle vaikka feikillekin.


Pyyhin Netikettiin..
Paha Keisari

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:Selitysvaihtoehtoja on paljon, mikäköhän lienee todennäköisin?
Ei mikään listalla olevista.
tuulenpuiska

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Paha Keisari kirjoitti:
Ei mikään listalla olevista.
Hear, hear!
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Selitysvaihtoehtoja on paljon, mikäköhän lienee todennäköisin?
Ei mikään listalla olevista.
Kerro Totuus!
Paha Keisari

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Selitysvaihtoehtoja on paljon, mikäköhän lienee todennäköisin?
Ei mikään listalla olevista.
Kerro Totuus!
Totuus on harhaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joskus...aika usein elco unohtaa Tenoxinsa, on totuus tie ja elämä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja elco »

Oikea vastaus on, että prosessi kuuluu palstakahjojen armoitettuun joukkoon. Palstakahjoille vittuilu on kuin duunikavereille vittuilua: ei järin palkitsevaa, mutta vallitsevissa olosuhteissa ja ilman kunnon vastusta se ikäänkuin kuuluu asiaan.

Elukka on jossain palstakahjojen ja palstahullujen välimaastossa - kaikenkaikkiaan sekava tapaus.

Molempia yhdistää, että he tilittävät parisuhteistaan tavalla, joka minussa herättää jonkinlaisen surkuhupaisan tunteen, molemmat kuvittelevat olevansa raakasti älykkäämpiä kuin ovat ja molemmat herättävät minussa tasan yhtä paljon intoa treffata livenä kuin homeboy, ninni ja 1108 - ollaan siis linjoilla "elco ei moikkaa" kun yritän katsoa muualle tai juoksen karkuun. Kyseessä on tosielämässä minulle täysin mielenkiinnottomia ihmisiä, mutta täällä jaksan jostain sisälläni jylläävän perversion oikusta repiä huumoria aukomalle heille päätäni.

Vielä, nyt kun katsoin nuo vaihtoehdot läpi niin ainoa ongelmakohta elämässäni on, että Television toimitus on vasta ensi viikolla.
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Oikea vastaus on, että prosessi kuuluu palstakahjojen armoitettuun joukkoon. Palstakahjoille vittuilu on kuin duunikavereille vittuilua: ei järin palkitsevaa, mutta vallitsevissa olosuhteissa ja ilman kunnon vastusta se ikäänkuin kuuluu asiaan.
Onneksi en ole työkaverisi. Jotenkin ankea tapa suhtautua ympäröivään maailmaan.
molemmat kuvittelevat olevansa raakasti älykkäämpiä kuin ovat ja molemmat herättävät minussa tasan yhtä paljon intoa treffata livenä kuin homeboy, ninni ja 1108 - ollaan siis linjoilla "elco ei moikkaa" kun yritän katsoa muualle tai juoksen karkuun.
Kuvitteletko vakavissasi, että minulla olisi minkäänlaisia intressejä moikata sinua? Minullakin kun on taipumusta valita seurani. Ja jos totta puhutaan, Ninninkin maailmankuva vetoaa minuun enemmän kuin sinun. Vaikka arvostankin älykkyyttä, ystävällisyys on kuitenkin ominaisuus, jota pidän sitäkin suuremmassa arvossa. Minulla ei ole harhaluuloja omasta älykkyydestäni, sillä sekin mahdollinen älykkyys jota minulla on, ei ole kovinkaan helposti hyödynnettävissä, joten sen arvo on hyvinkin kyseenalainen.
Kyseessä on tosielämässä minulle täysin mielenkiinnottomia ihmisiä, mutta täällä jaksan jostain sisälläni jylläävän perversion oikusta repiä huumoria aukomalle heille päätäni.
Selityksessäsi on yksi perustavanlaatuinen vika. Sinun on mahdotonta saada mitään hupia minulle pääsi aukomisesta, koska pidät minut noressa myös silloin kun auot sitä päätäsi. Ethän näe reaktioitani. Niinpä sen tarpeesi aukoa päätäsi täytyy tulla jostain paljon syvemmältä, ja lisäksi vastauksissani päänaukomisiisi täytyy olla jotain muuta kuin huumoriarvoa, koska et halua nähdä niitä.
Vielä, nyt kun katsoin nuo vaihtoehdot läpi niin ainoa ongelmakohta elämässäni on, että Television toimitus on vasta ensi viikolla.
Nyt yllätyin. Jotenkin en ajatellut tuon vaihtoehdon olevan sellainen, johon tarttuisit.
Postulaatti
Kitisijä
Viestit: 24
Liittynyt: 15.12.2008 18:42

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Postulaatti »

Miksi vastaat elcolle, jos tiedät olevasi norattu? Mistä yleensäkään voit tietää noin tarkasti, milloin olet jonkun noraama ja milloin et?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja huima »

Postulaatti kirjoitti:Mistä yleensäkään voit tietää noin tarkasti, milloin olet jonkun noraama ja milloin et?
Se on sitä guumaasexuaalienergiaa.

Itseasiassa tässä alkaa tuntumaan, että koko mysteerimiestä X ei olekaan olemassa - vaan prosessilla on menossa jokin pitkällisen ja monimutkaisen tuntuinen juoni päästä takaisin Elcon kartalle, nyt kun elco on kerran taas Suomessa.

Ehkä loppukesästä prosessi vetäisee Glenn Closet a'la Fatal Attraction:

Kuva

Michael Douglasista tosin ei ihan ole elcoksi, vaikka 1987 roolissa Gordon Gekkona olikin samaa vetoa ja tyyliä kuin elcoilussa sisäisen juutalaisen kukistamisen jälkeen -- mutta ilman rokkenrollia.

Jos leffan soundtrackilla vielä soittaa Wasp, Kiss ja Metallica - niin saattaisin pari taalaa maksaakin jännitysnäytelmän tsiigaamisesta loppuun, kunhan popparit kuuluisivat samaan hintaan.

Two thumbs up!
elco

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
Michael Douglasista tosin ei ihan ole elcoksi, vaikka 1987 roolissa Gordon Gekkona olikin samaa vetoa ja tyyliä kuin elcoilussa sisäisen juutalaisen kukistamisen jälkeen -- mutta ilman rokkenrollia.

Jos leffan soundtrackilla vielä soittaa Wasp, Kiss ja Metallica - niin saattaisin pari taalaa maksaakin jännitysnäytelmän tsiigaamisesta loppuun, kunhan popparit kuuluisivat samaan hintaan.

Two thumbs up!
Mä oon aina visioinut itseni Pahiksen rooliin, mutta kyllä action jackson-tyyppinen roolikin käy - kunhan saa pitää paidan päällä tai erikoisefekteillä lisätään vähän habaa. Leffan ja vääjäämättömän trilogian nimeksi pannaan Toteuttaja.

Toteuttaja
Toteuttaja II - Teleskooppipamppumiehen kosto
Toteuttaja III - Toteuta tai Kuole
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti: Toteuttaja
Toteuttaja II - Teleskooppipamppumiehen kosto
Toteuttaja III - Toteuta tai Kuole
Aika kasaria.

Gattacasta saisi hyvän sympaattisen sivuhahmon, toimimaan vähän sellaisena kontrastina ja Mr. Beanin tyyppisenä epäonnen ritarina jonka onni on aina ulkoisista tekijöistä kiinni ja joka niiden saavuttamisen jälkeenkään ei ole onnellinen. Jos riittävästi löytyy appealia hahmolle ja seuraajia, voisi siitä spinnata syysmarkkinoille oman rainansa tai vaikka pienimuotoisen halvan tv-produktion joka bundataan väkipakolla sitten menestyneempien sarjojen mukana tv-yhtiöille.

Tix voisi olla tragikoominen sidekick, omasta mielestään pelkoa herättävä lakikarju, jonka poikabändiin sopiva herkkä olemus on omiaan herättämään pelkoa vain pienemmissä kotieläimissä. Instant gay-appeal toisi myös hyvin cashia box officeen. Castingissa rooliin voisi pistää Toby Mcguiren, sillä olisi humaani teko näyttää juristi joskus ihan inhimillisenä. Se antaisi toivoa tulevillekin lakimies-sukupolville.

Tässähän alkaa ihan suunnitelmat jo muotoutua.
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Postulaatti kirjoitti:Miksi vastaat elcolle, jos tiedät olevasi norattu?
En minä oikeastaan vastaakaan, ajattelen vain ääneen. Elcon haarukalla sohimiset ovat riittävän taitavia, jotta ne laittaisivat miettimään omaa toimintaani, kuten nyt esimerkkinä vaikka tuo piikittely siitä, että miehilläni on taipumusta päätyä eksiksi. Aika mielenkiintoinen sohaisu, kun minulla kuitenkin aikuisiällä on ollut vain kaksi pitkää parisuhdetta ja kaksi alle vuoden mittaista kevyempää deittailusuhdetta, joten itse asiassa eksäkseni on hyvin vaikeaa päätyä. Tosiasiahan on, että jos ihminen ei harrasta rinnakkaissuhteita, kaikki nykyistä edeltävät parisuhteet ovat päättyneet, joten suurimmalta osalta ihmisiä löytyy ainakin muutama eksä. Se, että minun eksäni ovat muuttuneet eksiksi vasta vuosien suhteilun jälkeen, ei mielestäni oikein viittaa siihen, että kovin herkästi olisin lopettamassa parisuhteita. Eikä sekään, että olen kahdesti mennyt naimisiin ja myöhemmin eronnut. Minulle kun avioliitto ei ole mikään pyhä sakramentti, vaan käytännöllinen järjestely mm. omaisuuden käsittelyn kannalta. Käytännössä samankaltainen suhde on monella muulla ollut avoliitto, eikä nimi jossain paperissa ihan aikuisten oikeasti vaikuta asioissa suuntaan eikä toiseen.
Mistä yleensäkään voit tietää noin tarkasti, milloin olet jonkun noraama ja milloin et?
Kiitos Nibaseulan. Olen silloin elcon noressa, kun en pääse hänen galleriaansa. Huomasin kerran sattumalta, että tilanne vaihtui parikin kertaa saman päivän aikana, missä vaiheessa ilmiö alkoi kiinnostaa minua. Halusin tietää mitkä kirjoittamani asiat ärsyttävät elcoa riittävän paljon aiheuttaakseen noraamisen.
Paha Keisari

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:esimerkkinä vaikka tuo piikittely siitä, että miehilläni on taipumusta päätyä eksiksi
Sinulla taisi mennä koko heiton pointti kokonaan ohi. :roll:
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:Itseasiassa tässä alkaa tuntumaan, että koko mysteerimiestä X ei olekaan olemassa - vaan prosessilla on menossa jokin pitkällisen ja monimutkaisen tuntuinen juoni päästä takaisin Elcon kartalle, nyt kun elco on kerran taas Suomessa.
Harmillista, että olen noin läpinäkyvä. Nyt kun paljastit asian elcollekin, minun täytyy muuttaa taktiikkaa. Tosin saattaa myös olla mahdollista, että suunnittelin elcosta kätevää minut kitinästä pois potkaisijaa sellaisilla ilkeyksillä, etten enää haluaisi tulla takaisin, mutta epäonnistuin suunnitelmissani, koska jotenkin nykytilanteessani olen loukkausten tavoittamattomissa. Eivät tehonneet palstakahjoksi, riittämättömäksi vastukseksi, surkuhupaisaksi, kuvittelemaansa tyhmemmäksi, livenä mielenkiinnottomaksi tai suorastaan luotaantyöntäväksi luokittelut.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Elämäni on pilalla.

Elco ei halua treffata minua livenä.

Järkyttävää.

Koskee, koskee... :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja huima »

[quote="prosessi" Tosin saattaa myös olla mahdollista, että suunnittelin elcosta kätevää minut kitinästä pois potkaisijaa sellaisilla ilkeyksillä, etten enää haluaisi tulla takaisin, mutta epäonnistuin suunnitelmissani, koska jotenkin nykytilanteessani olen loukkausten tavoittamattomissa. Eivät tehonneet palstakahjoksi, riittämättömäksi vastukseksi, surkuhupaisaksi, kuvittelemaansa tyhmemmäksi, livenä mielenkiinnottomaksi tai suorastaan luotaantyöntäväksi luokittelut.[/quote]

Etkä sä niin ovela olisi.

Turha kamppailla guumaasexuaalienergiaa vastaan.
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:esimerkkinä vaikka tuo piikittely siitä, että miehilläni on taipumusta päätyä eksiksi
Sinulla taisi mennä koko heiton pointti kokonaan ohi. :roll:
Nääh. Siinä oli kolme keskenään ristiriitaista pointtia. Miesteni päätyminen eksiksi, epäily elcon oman älyn riittämättömyydestä minulle, sekä helpotus siitä, ettei parisuhteen päättymisen (eikä alkamisen) uhkaa hänen kanssaan minun suunnaltani ole olemassakaan. Tuo ensimmäinen oli niistä se mielenkiintoinen.
Paha Keisari

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:esimerkkinä vaikka tuo piikittely siitä, että miehilläni on taipumusta päätyä eksiksi
Sinulla taisi mennä koko heiton pointti kokonaan ohi. :roll:
Nääh. Siinä oli kolme keskenään ristiriitaista pointtia. Miesteni päätyminen eksiksi, epäily elcon oman älyn riittämättömyydestä minulle, sekä helpotus siitä, ettei parisuhteen päättymisen (eikä alkamisen) uhkaa hänen kanssaan minun suunnaltani ole olemassakaan. Tuo ensimmäinen oli niistä se mielenkiintoinen.
En tiedä millaisen tippaleivän tuollaisen tulkinnan tekeminen vaatii, mutta en taida halutakaan tietää.
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:Etkä sä niin ovela olisi.

Turha kamppailla guumaasexuaalienergiaa vastaan.
Luotan enemmän EW:n neuvoihin.
prosessi

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Sinulla taisi mennä koko heiton pointti kokonaan ohi. :roll:
Nääh. Siinä oli kolme keskenään ristiriitaista pointtia. Miesteni päätyminen eksiksi, epäily elcon oman älyn riittämättömyydestä minulle, sekä helpotus siitä, ettei parisuhteen päättymisen (eikä alkamisen) uhkaa hänen kanssaan minun suunnaltani ole olemassakaan. Tuo ensimmäinen oli niistä se mielenkiintoinen.
En tiedä millaisen tippaleivän tuollaisen tulkinnan tekeminen vaatii, mutta en taida halutakaan tietää.
Sellainen ihan perus tippaleipä riittää, ei tarvita kovin monimutkaisia lonkeroita, kun ottaa huomioon mitä elco täsmälleen kirjoitti:
elco kirjoitti:Onnekseni en kuitenkaan taida olla niin fiksu, että tässä olisi vaarana joutua prosessin tulevaksi exäksi.
Genesis-
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 18.05.2009 15:58

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Genesis- »

:D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kilauta kaverille!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oletko sä se uusin älykkö vai se postipoika?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin