Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tänään on?

Vuoden lämpimin päivä tähän mennessä!
0
Ei ääniä
Aurinkoinen ja lämmin päivä ulkona.
1
17%
Oiva tilaisuus aloittaa teranssikausi?
2
33%
Kummempaa ole tänään..
3
50%
 
Ääniä yhteensä: 6

SikaMika

Re: Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuomo-setä täsä terve! En siis missään nimessä ole SikaMika, vaan hänen maalaissetänsä Vantaalta. Ajattelin aikani kuluksi kirjoitella tällä intternettillä kun sukat jäätyi kiinni kattoon.

Tänään oli kovasti väsynyt olo. Silloin ei pitäisi turhia urheilla eikä uhitella vaan maata vain uuninpankolla. Kuitenkin työkohteesta toiseen siirtyessäni koin pakottavaa tarvetta kouluttaa paria pissapäistä pissistä, jotka tukkivat koko pyörätien vaikka ihan selvästi näkivät mun pyöräilevän heitä kohti. Hidastelu ei ole koskaan optio varsinkaan alamäessä kuten tällä kertaa, ja vaikka olisin nippanappa mahtunut ohittamaan heidät ilman kontaktia, päätin antaa toiselle pikku pusun ohittaessani tämän. Osuma oli kuitenkin hieman liian jyrkkä, jolloin tömäytin nilkkiä kunnolla repulla päähän ja meinasin itse menettää Helkamani hallinnan ja ajautua vastaantulevien autojen kaistalle. Tokaisin kuitenkin "pää kylmänä Nanook" ja selvisin tilanteesta säikähdyksellä. Teilaamani kakkasäkki ei edes inahtanut, joten en tiedä kuinka jalosti tarjoamani oppitunti meni perille. Mä sentään jaksan yrittää... :dream:
nastamuumio

Re: Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin kattoos Enkeleitä ja demoneita -leffan ja oon ihan typertynyt ja mulla on varmaan pari viikkoa idioottihymy kasvoilla, kun se yks hoikka vaalee Vatikaani-poliisimies oli niin ihana söpö herttanen!!! Ei haittaa mitkään murhajutut tai tommoset juones, kun elokuvas on niin ihQsöpis mies! Oon ihan myyty!! Miten mä saan tietää sen näyttelijän nimen, kun missään creditseis ei varmaan lue, et ihQsöpis Vatikaani-polisimies?


Edit: Vittu se on homo! http://www.imdb.com/name/nm0511892/bio
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku kakkapää on pöllinyt/rikkonut mun PikkuMustasta vasurilta vilkun :/ Ei varmana ollut vielä tiistaina rikki, autonpesijä olis kyllä huomauttanut. Saleen joku tyhmä vantaalainen eilen Junbossa.
Ja mun uudesta Fred Perry -laukusta hajos tänään hihna, pitää mennä huomenna valittamaan. Tyhmä hihna!

Mut olin tänään koko päivän ihan turhalla Word-kurssilla, kuka käski vastailla ihan höpöhöpöjä siihen tasotestiin. No, opin mä ehkä kaks tai jopa kolme uutta juttua. Ja äsken olin kiltti tytär, äidin pyynnöstä kävin laittamassa isän aisoihin :] Ei pöljä usko äitiä, mua onneks vielä uskoo. Nyt on aita sitten oikeassa paikassa kun kävin kaivamassa tolpille uudet paikat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Typerä torstai joka ei meinaa aueta millään?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Jedin paluuki jäi eilen kesken.
Vastaa Viestiin