Ärsyttävät tyypit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

elco kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Apua! Onko musta nyt tulossa joku kokoomuslainen tai muu oikeistohörhö, kun olen Sian ja Elcon kanssa samaa mieltä?
Kaikista teistä vanhemmiten tulee.
Nyt lähtee kyllä taas tukka päästä, tulee pari lävistystä lisää ja menen halailemaan puita!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Apua! Onko musta nyt tulossa joku kokoomuslainen tai muu oikeistohörhö, kun olen Sian ja Elcon kanssa samaa mieltä?
Kaikista teistä vanhemmiten tulee.
Toissa lauantaina baarista kotiutuessani kämppäni edustalla tuli eräs nuori mies pummimaan tupakkaa. Heitin röökin, kaveri kiitti ja kehoitti äänestämään Vasemmistoliittoa tulevissa EU-vaaleissa. Kieltäydyin jyrkästi tekemästä niin ja koska en katsonut mielekkääksi vaatia jo sytytettyä tupakkaa takaisin enkä missään nimessä aikonut jäädä jaarittelemaan 17-kesäisen hipin kanssa politiikasta, totesin hänelle vain W. Churchillin sanat: jos et ole 20-vuotiaana sosialisti, olet sydämetön ja jos et ole 50-vuotiaan kapitalisti, olet järjetön.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:Jos noin rassaa, niin kuka pakottaa asumaan Suomessa? Aina voi muuttaa muualle.
Daa. Kyseessä ei ole samanlainen kannattajat/vastustajat -tilanne kuin veroprogression kohdalla. En usko kovin monen asettuvan kannattamaan lisää mielivaltaa ja kostonhimoa poliisityöhön.
MGandhi kirjoitti:Olettaisin kuitenkin, että poliisien toimintatavat eivät välttämättä mielestäsi ulkomailla olekaan yhtään sen parempia kuin kotimaistenkaan verrokkien.
Oletat oikein.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SikaMika kirjoitti:Uskon ja väitän, että Suomessa poliisin toiminta on siistimpää ja ammatillisempaa kuin missään muualla maailmassa. Prove me wrong.
En, koska uskon ihan samoin. Ja ymmärrän myös todennäköisimpiin rikkuriryhmiin keskittymisen, kuten jo aiemmin sanoinkin. Lisäksi ymmärrän hyvin, että poliisin työ vaikuttaa ihmiseen kyynistävästi.

Ymmärtäminen on silti tässä niin kuin kaikissa muissakin tapauksissa eri asia kuin hyväksyminen. Se, että kyynistyminen on ymmärrettävää ja se, että muissa maissa asiat ovat huonommin, ei merkitse ettei mitään parannettavaa olisi.
elco

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:Se, että kyynistyminen on ymmärrettävää ja se, että muissa maissa asiat ovat huonommin, ei merkitse ettei mitään parannettavaa olisi.
Mitä jos ollaan jo maailman parhaita? Mihin maahan silloin pitää muuttaa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Se, että kyynistyminen on ymmärrettävää ja se, että muissa maissa asiat ovat huonommin, ei merkitse ettei mitään parannettavaa olisi.
Mitä jos ollaan jo maailman parhaita? Mihin maahan silloin pitää muuttaa?
Minä ehdotin tasaveron kannattajille muuttamista maahan, jossa ollaan siinä asiassa parhaita (siis kannattajien näkökulmasta). Poliisimme toiminnan vuoksi en kehottaisi ketään muuttamaan, vaan kehottaisin poliisia parantamaan toimintaansa. Onko sinulla jotain sitä vastaan?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti:Minä ehdotin tasaveron kannattajille muuttamista maahan, jossa ollaan siinä asiassa parhaita (siis kannattajien näkökulmasta). Poliisimme toiminnan vuoksi en kehottaisi ketään muuttamaan, vaan kehottaisin poliisia parantamaan toimintaansa. Onko sinulla jotain sitä vastaan?
Yritätkö tässä sanoa, että sinun ehdotuksesi muuttaa maasta oli jotenkin paremmalla pohjalla? Ettet vaan yritä olla nokkela?

Miksi et kehoita poliitikkoja parantamaan toimintaansa, jotta tasaveromalli saisi tuulta ja jopa toteutuisi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Minä ehdotin tasaveron kannattajille muuttamista maahan, jossa ollaan siinä asiassa parhaita (siis kannattajien näkökulmasta). Poliisimme toiminnan vuoksi en kehottaisi ketään muuttamaan, vaan kehottaisin poliisia parantamaan toimintaansa. Onko sinulla jotain sitä vastaan?
Yritätkö tässä sanoa, että sinun ehdotuksesi muuttaa maasta oli jotenkin paremmalla pohjalla? Ettet vaan yritä olla nokkela?

Miksi et kehoita poliitikkoja parantamaan toimintaansa, jotta tasaveromalli saisi tuulta ja jopa toteutuisi?
:tiistai: Siksi KUN EN KANNATA TASAVEROA. (Ketjusta alkaa tulla otsikkonsa mukainen.)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

EveryWoman kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Minä ehdotin tasaveron kannattajille muuttamista maahan, jossa ollaan siinä asiassa parhaita (siis kannattajien näkökulmasta). Poliisimme toiminnan vuoksi en kehottaisi ketään muuttamaan, vaan kehottaisin poliisia parantamaan toimintaansa. Onko sinulla jotain sitä vastaan?
Yritätkö tässä sanoa, että sinun ehdotuksesi muuttaa maasta oli jotenkin paremmalla pohjalla? Ettet vaan yritä olla nokkela?

Miksi et kehoita poliitikkoja parantamaan toimintaansa, jotta tasaveromalli saisi tuulta ja jopa toteutuisi?
:tiistai: Siksi KUN EN KANNATA TASAVEROA. (Ketjusta alkaa tulla otsikkonsa mukainen.)
Eli on ok ehdottaa ulkomaille muuttoa jos kannattaa samoja asioita kuin sinä, mutta muuten ei? :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Hei ärsyttävä tyyppi, miks ei susta kuulu mitään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vesper kirjoitti:^ Hei ärsyttävä tyyppi, miks ei susta kuulu mitään?
Ärsyttävät tyypit estäneet m.m. naamakirjan täällä töissä. Tuun käymään heti kun saan pyörän. :wink:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti:Ärsyttävät tyypit estäneet m.m. naamakirjan täällä töissä. Tuun käymään heti kun saan pyörän. :wink:
Ja rouva puhelimen? ;)

Joo joo, seli seli...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vesper kirjoitti:Joo joo, seli seli...
Been busy! Kyllä mä susta vielä tykkään. :P
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti:Kyllä mä susta vielä tykkään. :P
Mut mä en kohta enää tykkää susta!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kyllä mä susta vielä tykkään. :P
Mut mä en kohta enää tykkää susta!!
:D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kimmen kirjoitti:Eli on ok ehdottaa ulkomaille muuttoa jos kannattaa samoja asioita kuin sinä, mutta muuten ei? :lol:
Ootteko oikeesti a) tosissanne, b) lukeneet, miksi kysyin ulkomaille muutosta?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kyllä mä susta vielä tykkään. :P
Mut mä en kohta enää tykkää susta!!
:D
No susta mä en tykkää enää ollenkaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mut mä en kohta enää tykkää susta!!
:D
No susta mä en tykkää enää ollenkaan!
Mä tykkään teistä kaikista

*joukkohali*
Vastaa Viestiin