Ärsyttävät tyypit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä ne melkein täältä löytyvät...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että sovinismi on feminismin vastakohta. :google:
Hei Mussukka! Minuakin silloin tällöin ärsyttää asiat, mutta tulin vain tervehtimään sinua. Avattaresi kyllä jossain määrin ärsyttää. Tykkäsin siitä kissimirristä silloin joskus...

Toivoo Suvisin terkuin sulle Arska :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että sovinismi on feminismin vastakohta. :google:
Niin minuakin.. jokasen pitäisi tietää, että misogynia on feminismin vastakohta.
Nyt penikseni on fantastinen!
sanctus

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Suvinen kirjoitti:Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että sovinismi on feminismin vastakohta. :google:
Komp!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen, vaikkei nimityksen perusteella siltä kuulostakaan. Samoin feminismi voi olla tasa-arvoon pyrkivä aate, vaikka historiansa vuoksi kuulostaakin naisten etuja ajavalta liikkeeltä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen, vaikkei nimityksen perusteella siltä kuulostakaan. Samoin feminismi voi olla tasa-arvoon pyrkivä aate, vaikka historiansa vuoksi kuulostaakin naisten etuja ajavalta liikkeeltä.
Jos se olet sinä avatarissasi, niin onpa kaunis naama, hyvänpituiset hiukset ja ihkut a-kupin koon pystytisut (ehkä?) ilman rintsikkakuppeja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Jos se olet sinä avatarissasi, niin onpa kaunis naama, hyvänpituiset hiukset ja ihkut a-kupin koon pystytisut (ehkä?) ilman rintsikkakuppeja.
A-kuppi on vain merkintätapa. Todellinen koko niissä voi vaihdella paljonkin. Ja hyvänpituiset hiuksetko ovat mielestäsi takaa mallia pikkupoika, toiselta sivulta leukaan asti ja toiselta puolelta kainaloon? :D Niin sanojen, kuppikokojen kuin kuvienkin tulkinnassa kannattaa olla kriittinen.

Kauneutta minulla taitaa kyllä olla aika sopivasti: olen kokenut, miltä tuntuu olla sosiaalisen ryhmän kauneimpana pidetty, mutta toisaalta myös päinvastaisen tilanteen. Tavoiteltavimpana pidän tilaa, jossa oikeasti olen - en ole kaunis enkä erityisen rumakaan.

Ihan sattumalta varmaan otit tällaisia puheeksi juuri feminismistä mainittuani?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti: Ihan sattumalta varmaan otit tällaisia puheeksi juuri feminismistä mainittuani?
Tietysti. Tai siis en tietenkään sattumalta. Sovinistipiikki vai ei, mielestäsi? Panisin! Sinua!
Ja lisäksi yritin kompensoida (ainakin itselleni) Huiman flirttiketjussa sanomaa HOMOepäilyä :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen, vaikkei nimityksen perusteella siltä kuulostakaan. Samoin feminismi voi olla tasa-arvoon pyrkivä aate, vaikka historiansa vuoksi kuulostaakin naisten etuja ajavalta liikkeeltä.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Tietenkin, mutta feminismillä on silti sanakirjamääritelmänsä, jossa kannattaa pitäytyä. Muuten tulee antaneeksi telaketjuille enemmän valtaa kuin olisi suotavaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Sovinistipiikki vai ei, mielestäsi?
En vielä päättänyt mielipidettäni, kuten en tällaisissa tilanteissa yleensäkään. Tapanani on kysyä henkilöltä itseltään ennemmin kuin päättää hänen piikittelyalttiuttaan hänen puolestaan.

Jos olisi ollut pakko tehdä jokin tulkinta kysymättä, olisin arvellut sinun lähinnä olevan kiinnostunut siitä, miten nainen (tai minä naisena) kokee tuollaiset joidenkin feministien esineellistävinä pitämät otteet.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Tietenkin, mutta feminismillä on silti sanakirjamääritelmänsä, jossa kannattaa pitäytyä. Muuten tulee antaneeksi telaketjuille enemmän valtaa kuin olisi suotavaa.
Kieli on eläväinen, muuttuva olento, ja feminismi olisi jo korkea aika amputoida kokonaan pois.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti:
Jos olisi ollut pakko tehdä jokin tulkinta kysymättä, olisin arvellut sinun lähinnä olevan kiinnostunut siitä, miten nainen (tai minä naisena) kokee tuollaiset joidenkin feministien esineellistävinä pitämät otteet.
Juuri noin. En muuten olisi tässä sanonut.
Ja lisäksi haluaisin Panna sinua. :D Laittaa sinut voihkimaan ja kerjäämään ns "miehuuttani" :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Haemaeraemies kirjoitti:Kotirauha on nimittäin aika nimellinen näin aikoina, suht turhista asioista ihmiset saa miekkahihat kotiinsa, jos tuuri on yhtään huonompi ja paikkakunta väärä.
En ole nähnyt poliiseja edes liikenteenvalvontatehtävissä viimeiseen vuoteen.

Outo juttu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mylwin kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kotirauha on nimittäin aika nimellinen näin aikoina, suht turhista asioista ihmiset saa miekkahihat kotiinsa, jos tuuri on yhtään huonompi ja paikkakunta väärä.
En ole nähnyt poliiseja edes liikenteenvalvontatehtävissä viimeiseen vuoteen.

Outo juttu.
Sulla on väärät napit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:On outo päivä jos näet poliisin, todella outo jos näet kahdesti.
Tuohon se meilläkin kotona väistämättä jossain vaiheessa menee. Toisaalta aina voi tuudittautua sillä, että piltistä tulee myös kyttä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Kyllä Mylwin on oikeilla jäljillä. On outo päivä jos näet poliisin, todella outo jos näet kahdesti.
Teillä on molemmilla väärät napit.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Olisiko sinusta oikeasti hyvä jos lapsesi seuraisi uravalintojasi?
Siis kummankin vanhemman ja toisen pappansa, tarkennuksena. Sanotaanko, etten olisi pettynyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: Itseäni ärsyttävät aivan kaikenlaiset äärityypit, eli olen sellainen helposti provosoituva. Lisäksi ärsyttävät aivan kaikenlaiset hidastelijat. Liikenteessä, jonoissa, käytävillä, liukuportaissa ihanmissävaan. Eli olen varmaan heidän mielestään ärsyttävä kuumakalle, kun mielenosoituksellisesti ryntään ohi heti tilaisuuden saatuani.

Ja sitten vielä ärsyttävät typerät juntit, jotka kutsuvat femakoiksi (kuin se olisi haukkumasana) joka ikistä naispuoleista (niinkuin mies ei voisi olla feministi) joka on joskus uskaltautunut kysenalaistamaan ajattelemattomia, typeriä ja perustelemattomia kommentteja naisten tisseistä, perseistä, lesboista, homoista, lastenkasvatuksesta tai ylipäätään yhtään mistään asiasta, jossa Suomalainen Perusmies on tietenkin Maalaisjärjellä Aina Oikeassa.
KULTA!!!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ärsyttävät tyypit, jotka hidastavat autonsa aivan ryömimisvauhtiin hidasteiden kohdalla. Ei se auto nyt perkele mene rikki vaikka siitä menisi vähän nopeamminkin yli
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:On outo päivä jos näet poliisin, todella outo jos näet kahdesti.
Tuohon se meilläkin kotona väistämättä jossain vaiheessa menee. Toisaalta aina voi tuudittautua sillä, että piltistä tulee myös kyttä 8)
Kyttiä näen harvoin.
Mutta jos vastaan tulee, olo on kuin olisin joutunut sekasaunaan jossa ei tiedä saako nakut naiset nähdä vai ei vai seiniäkö katsoa, mikä sekin olisi kummallista käytöstä.. Jos en katso kyttää, tuntuu että se saattaa epäillä minun pälyilevän jostain syyllisenä. Jos katson kyttää, silloin pelkään, että se luulee minua aggressiiviseksi hulluksi ja kohta se hamuilisi pyssyään. Autoillessa kun kyttäauton näen pelästyn ajanko ihan varmaan sääntöjen mukaan etten herätä huomiotaan ja onko ihan varmasti promilleni lain sallimia. Kuten onkin, mull on alkometrikin sitä varten. Testattu kytillä, jotka katsoi mua kuin paskaa vain kuin pyysin vertailua :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Ei se auto nyt perkele mene rikki vaikka siitä menisi vähän nopeamminkin yli
Oliko sulla sitimaasturi? Mutta joo, noissa hidasteissa on isoja eroja - jotkut ovat todella loivia ja toiset puolestaan jopa epätarkoituksenmukaisen jyrkkäpiirteisiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Ärsyttävät tyypit, jotka hidastavat autonsa aivan ryömimisvauhtiin hidasteiden kohdalla. Ei se auto nyt perkele mene rikki vaikka siitä menisi vähän nopeamminkin yli
Kyllä ne matalat autot tuppaa ottamaan kovasti osumaa jos on oikein pieni ja korkea töyssy.
NuoriD

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei se auto nyt perkele mene rikki vaikka siitä menisi vähän nopeamminkin yli
Oliko sulla sitimaasturi? Mutta joo, noissa hidasteissa on isoja eroja - jotkut ovat todella loivia ja toiset puolestaan jopa epätarkoituksenmukaisen jyrkkäpiirteisiä.
Puhun nyt siitä, että jotkut todella menevät hidasteiden yli aivan r-y-ö-m-i-m-i-s-v-a-u-h-t-i-a.
Onslow

Re: Ärsyttävät tyypit

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti: Puhun nyt siitä, että jotkut todella menevät hidasteiden yli aivan r-y-ö-m-i-m-i-s-v-a-u-h-t-i-a.
Jos tiellä on pomppuhidaste, on alueella mitä luuultavammin 20-40 kmh rajoitus. Ei kai silloin voi olla niin kiiire, ettei tuo jää häiritsemään?

Minua vituttavat motarilla tyypit, jotka väkisin tekevät kaistanvaihtoa oikealta kaistalta vasemmalle, siten että parhaimmillaan molemmat kaistat ovat jumissa. Eikö sitä kaistanvaihtoa voi tehdä silloin, kun on tilaa?
Vastaa Viestiin