Kulli-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Tiistain looginen seuraus. >.<
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuka farttas?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka farttas?
Taisin olla minä tai sitten en.
Onslow

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Tulipa jälleen kerran todistettua Lahden motarilla että Volvo V70:sen puikoissa olevat mieskuskit ovat täysiä idiootteja.

Klo 7:40 aamulla, motarilla ruuhka-aika, oikea kaista rekkavetoisena ajaa 85 kmh ja vasen kaista sujuvasti 125 kmh. Vulvakuskille tuo ei riitä vaan kaveri roikkuu metrin päässä puskurista, räpsyttelee valoja, ajaa pujotellen pientareelta keskikaistan päälle, lasinpyyhkijät täysillä päällä ja kuski tietenkin luuri korvalla.

No päästin siten miehen ohi ja se ryntäsi seuraavan perseeseen kiinni sama show päällä. No seuraava ei päästänyt sitä ohitse, kun senkin edellä oli tasainen jono niin pitkälle kuin silmä kantoi. Ajettiin siinä sitten 20 kilsaa peräkanaa ja yhtä aikaa oltiin kehä 1:sen rampilla. Notta kannatti varmaan moinen hermoilu ihan saatanasti.

Kuva
Viimeksi muokannut Onslow, 03.06.2009 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei tuossa ole tosiaan mitään järkeä.

Kokonaan toinen juttu on, jos vasemmalla kaistalla on edessäpäin tilaa, mutta tuossa tilanteessa show on aivan turha.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homoa on. Muija puskee himasta tekstaria, et jos et tänään imuroi, niin pyytää äitinsä huomenna imuroimaan. Ja joka tapauksessa aikoo pyytää äitinsä siivoamaan meidän kämpän ennen lapsen syntymää.

Töissä sitten ryhmämme laiskapaska on TAAS saikulla ja joudun tekemään sen paskahommia. HOMOOOOOOOOOOH!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On palattu lasaretista ja polvi odotetusti turvoksissa. Mitään ihmeempää ei ollut, ristiside on löysä, mutta menettelee (kai), lähinnä poistettiin reilusti arpikudosta.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:On palattu lasaretista ja polvi odotetusti turvoksissa. Mitään ihmeempää ei ollut, ristiside on löysä, mutta menettelee (kai), lähinnä poistettiin reilusti arpikudosta.
Mietin issekseni, että mua ei ole koskaan leikelty, ei edes tikattu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:että mua ei ole koskaan leikelty, ei edes tikattu.
Mua ei ole edes kipsattu koskaan. Kaikenlaista on silti tullut häslättyä vuosien varrella. Nilkoista on nivelsiteet menny muutaman kerran, mutta liimaside ja joku härski irroitettava tuki/lasta on ollut pahinta mitä on pitänyt kestää. Peikkomainen flaksi. *koputtaa puuta*
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hoh. Vain kaksi ilmoittautui keikkasuraksi. Toisesta en kyl oo varma oliko se niin kovin tosissaan edes. :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Mua ei ole edes kipsattu koskaan.
Muakaan ei ole koskaan kipsattu, viillelty sitten senkin edestä. Ja tikkailtu. Ja kun huomenna tapaan plastiikkakirurgin, tiedossa lisää leikkelyä ja komeita arpia. Ne ei vaan naisella taida olla kovin in ja pop?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:a kun huomenna tapaan plastiikkakirurgin, tiedossa lisää leikkelyä ja komeita arpia. Ne ei vaan naisella taida olla kovin in ja pop?
Mutta sen leikkuureissun seurauksena saat rutkasti hyvää mieltä, joten kuka niitä arpia sillion huomaa?

This is the summer of 2009 - best possible time to check out Winter of 2009.
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä haluuuuuuun tämmösen:
Kuva

Kuva
1108

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kas tässä bliss, ole hyvä:

Kuva
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti: ole hyvä:
:D
Tollasiahan ne on.

Livenä yks semmonen, kiitos.
Onslow

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: Livenä yks semmonen, kiitos.
Yks kappale semmosia pilalle jalostettuja luiskaperseitä vai?

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=44215931
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilinen lenkki kulki sen verran hyvin, että tänään on mentävä uudelleen.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: Livenä yks semmonen, kiitos.
Yks kappale semmosia pilalle jalostettuja luiskaperseitä vai?
Kaikkihan ne on yhtä pilalle jalostettuja, rodusta riippumatta.
En ajatellut kuitenkaan hankkia näyttelylinjan ylijalostettua sitten kun asia on ajankohtainen. On niitä muunlaisiakin.
Onslow

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: Kaikkihan ne on yhtä pilalle jalostettuja, rodusta riippumatta.
No ei kyl o.
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: Kaikkihan ne on yhtä pilalle jalostettuja, rodusta riippumatta.
No ei kyl o.
Nojoo. Mua ei kiinnosta kuin pari rotua. Kaikista löytyy niitä terveitäkin linjoja, joita ei ole ylijalostettu. Kun ei oo niin sen trendikkään kennelnimen perään niinq.
Onslow

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Kun ei oo niin sen trendikkään kennelnimen perään niinq.
Jeh. Tsekkaas jos ehdit niin toi dokkari läpi. On melkoisen karua kerrottavaa näyttelylinjaisista koirista. Sussareistakin on paljon juttua.
bliss

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Kun ei oo niin sen trendikkään kennelnimen perään niinq.
Jeh. Tsekkaas jos ehdit niin toi dokkari läpi. On melkoisen karua kerrottavaa näyttelylinjaisista koirista. Sussareistakin on paljon juttua.
Katon myöhemmin. Aika paljon noita oon nähnyt ja lukenut vielä enemmän. Oon myös lopettanut keskustelun hetipaikalla sellaisten kasvattajien kanssa, jotka vaativat tietyn määrän näyttelyitä ja menestystäkin vielä.
Viimeisin oma koira haettiin Itävallasta.
Dumis

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töistä&puntilta kotia, makaroonilaatikko huiviin ja sitten paariin suunnittelee polttareita... jospa sais votakan ajamaan auton kotia, niin vois ottaa tänään pari pilsneriä 8)
Manaaja

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Hoh. Vain kaksi ilmoittautui keikkasuraksi. Toisesta en kyl oo varma oliko se niin kovin tosissaan edes. :P
Oli se.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kulli-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Homoa on. Muija puskee himasta tekstaria, et jos et tänään imuroi, niin pyytää äitinsä huomenna imuroimaan. Ja joka tapauksessa aikoo pyytää äitinsä siivoamaan meidän kämpän ennen lapsen syntymää.

Töissä sitten ryhmämme laiskapaska on TAAS saikulla ja joudun tekemään sen paskahommia. HOMOOOOOOOOOOH!
Onpas jännää, tosi jännää tuo poliisin toiminta? Mistähän se johtuu että noin jännää on ja yhtä jännää kuinka sitä voi tänne tuollaisia kertoa, on se jännää!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin