Pillu-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Siitä huokuva epätoivo. Mielikuva siitä, että se ilmoituksen laittanut ei todellakaan saa millään muulla keinolla seuraa, että siinä on oltava jotain perustavanlaatuista vikaa. Ihmetys siitä, miksei voi tavata ihmisiä spontaanisti.
Ovathan ihmiset pariutuneet ennen internettiäkin.
Tosi kuin vesi. Esim vanhempani tapasivat käsittääkseni kirjeenvaihdon kautta joskus sähkölampun keksimisen aikoihin, ja olivat yhdessä loppuun asti valan mukaisesti. Silloin ei oltu epätoivoisia kuten nykyään internet aikakaudella.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Mielikuva siitä, että se ilmoituksen laittanut ei todellakaan saa millään muulla keinolla seuraa, että siinä on oltava jotain perustavanlaatuista vikaa. Ihmetys siitä, miksei voi tavata ihmisiä spontaanisti.
Ovathan ihmiset pariutuneet ennen internettiäkin.
Onpas melkoisen kalkkis ajatusmaailma. Kai tiesit että tälläkin palstalla on lukuisia ihmisiä jotka ovat löytäneet kumppaninsa netin kautta?

Jos heissä on kerta jotain niin pahasti vialla, miten ihmeessä viitsit hukata aikaasi täällä? Kai voisit spontaanisti viettää aikaasi muuallakin. Niin ihmiset ovat ennekin tehneet.
bliss

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mielikuva siitä, että se ilmoituksen laittanut ei todellakaan saa millään muulla keinolla seuraa, että siinä on oltava jotain perustavanlaatuista vikaa. Ihmetys siitä, miksei voi tavata ihmisiä spontaanisti.
Ovathan ihmiset pariutuneet ennen internettiäkin.
Onpas melkoisen kalkkis ajatusmaailma. Kai tiesit että tälläkin palstalla on lukuisia ihmisiä jotka ovat löytäneet kumppaninsa netin kautta?

Jos heissä on kerta jotain niin pahasti vialla, miten ihmeessä viitsit hukata aikaasi täällä? Kai voisit spontaanisti viettää aikaasi muuallakin. Niin ihmiset ovat ennekin tehneet.
Tavuviivojako tässä pitää alkaa käyttää että menee läpi? Muut saavat pariutua vaikka perkele naapurin lampaan kanssa tai järjestää nettipanojonon. Minä en tee niin eikä mun ole mikään pakko sitä ymmärtää.
Ja tässä oli NIMENOMAAN puhe deittipalstojen ilmoituksista.
Voin oikein mainiosti viettää aikaani muualla ja teenkin niin aina kun on siihen tilaisuus. Jännästi tämä elämä on järjestynyt siihen mallin, että mun aika menee enimmäkseen kotona silloin kun en ole töissä.
Ethän vaan kuvitellut että olen etsimässä täältä jotain parisuhteen tapaista? :D
Onslow

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: Ethän vaan kuvitellut että olen etsimässä täältä jotain parisuhteen tapaista? :D
No en todellakaan. Kyllähän se nyt on jo tullut moneen kartaan selväksi että sä et parisuhdetta halua.
bliss

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: Ethän vaan kuvitellut että olen etsimässä täältä jotain parisuhteen tapaista? :D
No en todellakaan. Kyllähän se nyt on jo tullut moneen kartaan selväksi että sä et parisuhdetta halua.
Niin....
Riemumieli kirjoitti:Sinänsä ikävää, että ihminen tekee samat virheet uudestaan ja uudestaan oppimatta koskaan mitään.
Toiset oppii.
Onslow

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Toiset oppii.
ja katkeroituu..
bliss

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Toiset oppii.
ja katkeroituu..
Saattaa joillekin niinkin käydä.
Ammuit ohi, mä en ole katkera vaikka varmaan mielelläsi niin kuvitteletkin.

Totta helvetissä olis helpompaa (toisinaan) olla parisuhteellinen. Halvempaa ainakin. Mutta kun tunnen itseni niin tiedän että eip kannata :)
Et saa musta katkeraa kyllä tekemälläkään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asiasta kolmanteen, Matti Vanhanen kunnioitti Grillauksen SM-kisoja ja roponen menee SLU:n pomojen hoitoihin Atriankin tuotteista!
Matti, wanha nettideittailun mestari!
Kyllä on nettideittaiiltu ja pantu kans! Voi pyhä sylvimato, tietenkin on helppo lempeä hakea kun paksu on lompakko! Mä ainakin optimin tarvin pildee pari kertaa viikossa muuten menee HERMO! Ja tulee tappouhkauksia ja haistetteluja ja kaikkee sellasta kivaa, no ihan varmasti!
mUT HEI tunnekylmät ja frigidit lissut, ei tarvi.
Oon luullu et seksi on mukavaa välillä, siinä vaan joutuu antamaan jotain itestään ja jos ei irtoa niin ei irtoa! Rauha teille..
Jokaisella ihmisellä on ainakin ainakin yksi ihminen johon voisi rakastua? Ja panna, Gatin helpotukseksi sanottakoon.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti: Et saa musta katkeraa kyllä tekemälläkään.
Sä vaikutat viestiesi perusteella katkeralta. Olisikohan sunkin vaan pitänyt laittaa ilmoitus d(i)etti nettiin, olisitkohan kenties onnellisempi silloin.
bliss

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti: Et saa musta katkeraa kyllä tekemälläkään.
Sä vaikutat viestiesi perusteella katkeralta. Olisikohan sunkin vaan pitänyt laittaa ilmoitus d(i)etti nettiin, olisitkohan kenties onnellisempi silloin.
Tää keskustelu on käyty aikaisemminkin.
MIKSI mä olisin katkera? Ja mistä? Mitä se muuttaisi tai auttaisi? Kyllä noita parisuhdemahdollisuuksia tossa on ollut tyrkyllä mutta kun MÄ EN HALUA.
Deittipalvelut tuskin tekisivät mua onnellisemmaksi, koska se olisi jotain täysin vastoin mun halua. Ei mulla ole tarvetta pariutua väkisin.
Jaksan kyllä ihmetellä sitä miksi se tuntuu olevan niin vaikea tajuta. Mikä siinä parisuhteessa on niin hienoa että se on ehdottomasti tavoiteltavaa?

En mä sopivan kohdalle sattuessa vastustelekaan mutta en todellakaan hakemalla hae.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: NETTIdeittailua en ymmärrä sitten yhtään. Varsinkaan sen ilmoituksen laatimista tai sellaiseen vastaamista.
Miksi et? Mikä siinä on niin vastenmielistä?
Siitä huokuva epätoivo. Mielikuva siitä, että se ilmoituksen laittanut ei todellakaan saa millään muulla keinolla seuraa, että siinä on oltava jotain perustavanlaatuista vikaa. Ihmetys siitä, miksei voi tavata ihmisiä spontaanisti.
Ovathan ihmiset pariutuneet ennen internettiäkin.
Vittuuskos sä horiset?

Tietysti jokainen Pirkko tai Pekka (kunhan ei ole minä) saa "Seuraa", jolla tarkoittanet sitä seuraa johon liittyy genitaalien sisäkkäin asettaminen.. vaikka lähipubista. Ja koska ne Pirkot ja Pekat on niin samanlaisia kulttuuriltaan, niin mikä vaan naapuritalon piioista tai rengeistä on se "tosirakkauskin".

Toisin voi olla joillakin, joille se "Rakkaus" tai edes keinot seksin saantiin, vaatisi suurenpaa HENKISTÄ yhteensopivuutta. Ja jotka eivät ole niin (ohjelmoituina koneina?) niin samaa kulttuuria kuin jokainen lähipubin Pirkko. Joista näille persoonille olisi äärimmäisen epätodennäköistä läheskään "Se Oikea" rakkaus löytää.

Joten netin deittipalstat ovat hyvä apu sellaisille, valikoivimmille yksilöille, sen (ei koskaan ihan, mutta lähestyen) henkisesti sopivimman rakkauden etsimiseen, jota ei muuten löytäisi, muuten kuin Taikuudella.. tai että kuka vaan kelpaa, kunhan on Pantava. Ja ia niin, henkisestikin ihku.. sillä muutamien neliökilometrien valinnalla, missä itse sattuu olemaan ja niistä joita sattumalta sattuu puhuttelemaan? :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Heitän korteni kekoon tähän deitti-keskusteluun. Eli, sarjassa paljastuksia elämästäni..

Olen kerran tehnyt deittinettiin ilmoituksen joskus viitisen vuotta sitten. Vastauksia tuli muistaakseni reilut kymmenen. Kohtuullinen tulos sillä ilmoituksella. Pari reilun sata kiloa painavaa karisi heti pois ennen tapaamista. Pari ei lähettänyt kuvaa, vaikka pyysivät kuva-kuvasta systeemillä. Ja halusivat tavata. Syy miksi eivät laittaneet kuvaa oli ilmeinen, mutta ei liity painoon. Pari muuta oli totaalisen epätoivoisia, kaikkikelpaajosedessaisivähänrakkautta-typpiä. Lopulta kolme pysyi mukana pidempää kuin pari kuukautta, oli kyllä itselle aika haastavaa. Yksi pääsi lähelle vuoden rajapyykkiä, kunnes pimahti (minusta riippumattomista syistä) sairaalakuntoon.

Näkisin tapauksessani suurimman osan noista naisista olleen hyvin epätoivoisia. Yksi jopa lomaili vajaa vuosi myöhemmin samassa paikassa, samaan aikaan ja samoilla lennoilla uuden hieman erikoisen miesystävänsä kanssa. Tiesi päivän milloin menen/tulen ja millä koneilla.

Itse en ole vastannut yhteenkään deitti-ilmoitukseen. Ei vain ole iskenyt.

Saatan kyllä harkita parin tuntemani miehen systeemiä elämänkumppanin löytämiseksi. He kävivät Kallessa muutamia kuukausia, kunnes löysivät tarpeeksi oikean naisen. Toki soittojuottola voi olla jokin toinen. Aikaa saatta mennä muutama kuukausi ja käyntitiheys 3*vko. Rahaa palaa ja aikaakin.

Onko parillisena olo sitten autuaampaa? Ainakin monella tavalla parempaa kuin yksin eläminen. Tosin toisen puoliskon pitää olla kyllin oikea itselle ja itse sille toiselle. En odota toisen olevan kaikin puolin unelmien nainen. Uskon, että meissä kussakin on toisen mielestä joitain epätäydellistä tai huonoja puolia. Mutta kun 'kokonaispaketin tase' on tarpeeksi positiivinen niin ainakin itse hyväksyn erinäisen määrän juttuja sinne toiseen päähän vaakaa. Ehkä joskus onnistun? :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun korsi on tämä. Baareissa juokseminen on ehkä kaikkein epätoivoisinta. Rahaa palaa Sudanin budjetti joka ilta, lopputulema on nirhaava jysäri, pykivä sisäkumi ja jokin söpö sukupuolitauti. Siinä se yksi viikonloppu taas vierähti: perjantaina ei jaksanut mitään, kun työviikko rasitti, lavvantaina aloiteltiin jo puolilta päivin suurin odotuksin, pyhänä kärsittiin joka ruplan edestä ja paavikin häpesi. Yö oli täynnä epätoivon riuduttamia onnenonkijoita, joita valvotti kallis nousuhumala ja liian suuret odotukset. Keskiviikkona olo viimein palautuu inhimilliseksi - on taasen aika täyttää kuponki, koska lavvantai-iltana lototaan Rakkaudesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jos on kapakassa tosimiellä liikkeellä ei seuraavana päivänä ole krapulaa, ainakaan näin savuttomina aikoina.
Eritoten epätoivoisena päätyy punkkaan tautisten (ja taudittomien) säätöjen kanssa. Tosimielellä toimiessa on siis parempi jättää säädöt väliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:
Eritoten epätoivoisena päätyy punkkaan tautisten (ja taudittomien) säätöjen kanssa. Tosimielellä toimiessa on siis parempi jättää säädöt väliin.
Ai epätoivoiset päätyy punkkaan?
Taudillistenkin kanssa?
Sellaisetkin "epätoivoiset" ovat Jumalia todella epätoivoisiin verrattuna.

Kuva
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Manaaja

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä en ainakaan maksais yhtään mitään deitti-ilmoitukseen vastaamisesta.
Yllättävän moni muu kuitenkin maksaa..
Jep, ja ne on kaikki miehiä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:Ai epätoivoiset päätyy punkkaan?
Taitaa kyl olla niin, etteivät todella epätoivoiset miehet päädy punkkaan naisen (tai avarakatseisemmat miehen) kanssa. Sen sijaan epätoivoisille naisille pääsääntöisesti löytyy seuraa. Eli jos tota mun alkuperäistä lausetta ei jaa tekemälläsi tavoin osiin, niin -> ns epätoivoisena tuskin löytää sitä 'oikeaa'. Enemmän ja vähemmän huonoja säätöjä kylläkin. Löytäisit sinäkin, kunhan nostaisit ikärajaa AlaPäästä tuonne 40v lähelle. Tai ulkomailta onnistuu varmaan se 2kymppinenkin.
Manaaja kirjoitti:Jep, ja ne on kaikki miehiä.
Ei kuulema kaikki. Osa on epätoivoisia naisia. Osa taas kapakoiden varattuihin ja vapaisiin Pelimiehiin kyllästyneitä naisia. Isot pojat kerto, emmäää muuten tiätäis mittää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jep, ja ne on kaikki miehiä.
Ei kuulema kaikki. Osa on epätoivoisia naisia.
No aivan. Siksi käytinkin käsitettä "laatunainen joka saisi muualtakin" tuolla ylempänä. Sellaisia siellä harvemmin makselee useita kymppejä kuussa ihan vaan siitä innosta että pääsisi vastaamaan jollekin Anselmi79:lle joka ettii kivaa naista jakamaan edessäolevan kesän.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Aiemasta postauksestani unohtui pari ryhmää. Lähipiirini perusteella sanoisin noiden muutamat naisen olevan muuta kuin epätoivoisia. Pikemminkin päättäväisiä asiansa suhteen. Paljon ulkomailla työelämmässään olleet ja yhä kiireiset uraohjukset, jotka kuitenkaan eivät ole epätoivoisia parisuhteilun osalta. Yksin- tai yhteishuoltajat, joilla ei ole tarpeeksi aikaa (joitain tunteja viikossa) ja/tai mahdollisuutta etsiä seuraa loppuelämäkseen kapakoista/tanssilavoilta/harrastuksista. Tai harrastavat sellaisia juttuja, joissa ei liiku sopivia miehiä/naisia. Varmaan on muihinkin lokeroihin sopivia ryhmiä, mutta ei löydy nyt lähipiiristäni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Manaaja kirjoitti: Jep, ja ne on kaikki miehiä.
Ehkä näin tosiaan on siellä teikäläisen kohderyhmässä.
Manaaja

Re: Pillu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Hämmästyttävän älykästä!
Vastaa Viestiin