Pillu-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu » 05.06.2009 14:41

Mä ajattelin, että tänään olisi pippeli-perjantai. Josko vaikka saunan jälkeen heruis?!1+

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 05.06.2009 14:52

Pulkannaru kirjoitti:^
Ei ne tyhjinä kovin kiinnostavia ole.
Muttei ole tyhjä hotellihuonekaan !
No niinpä, siksi se ei tyhjä olekaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.

Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru » 05.06.2009 15:01

Nyt saa riittää palkkatyö tältä päivältä.
Rautakaupat kiukaineen kutsuu :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba » 05.06.2009 15:36

Perse-Perjantai olisi varmaan mennyt kaupaksi? :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 05.06.2009 15:37

Se siitä työviikosta. :)

tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska » 05.06.2009 16:08

Rouva Pupu kirjoitti:Mä ajattelin, että tänään olisi pippeli-perjantai. Josko vaikka saunan jälkeen heruis?!1+
Eikö sulle pillu kelpaa? :D

Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari » 05.06.2009 16:47

No niin, hyvää kesää kaikille, kesä- ja nettiloma alkaa :]

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 05.06.2009 16:48

Paha Keisari kirjoitti:kesä- ja nettiloma alkaa :]
Tui tui.
(vähän kyl tulee ikävä)

aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku » 05.06.2009 18:25

Harmi, kun en asu Oulussa, voisin muuten vaikka sijoittaa tuohon Bedlamin kämppään. "Halpaa" on pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuminen!

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 05.06.2009 20:30

Nyt kaikki sisustamaan kämppää uusiksi!

http://www.kelopukki.fi/index2.php?pageid=2&lang=fi

nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio » 05.06.2009 21:32

Sain siltä yhdeltä deitti-ilmooni vastanneelta pakit, kun vastasin vielä takaisin ja lähetin valokuvani. Riittää taas deittailu vähäks aikaa.

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 05.06.2009 21:38

nastamuumio kirjoitti:Sain siltä yhdeltä deitti-ilmooni vastanneelta pakit, kun vastasin vielä takaisin ja lähetin valokuvani. Riittää taas deittailu vähäks aikaa.
Miksi et laita suoraan sitä kuvaasi ilmoitukseen ja mene sellaiselle palstalle, joka ei päästä anonyymejä katotaankatotaan-pellejä sisään? Unohda ainakin cityn ja suomi24:sen kaltaiset paskapaikat het alkuunsa.

nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio » 05.06.2009 21:43

Onslow kirjoitti: Miksi et laita suoraan sitä kuvaasi ilmoitukseen ja mene sellaiselle palstalle, joka ei päästä anonyymejä katotaankatotaan-pellejä sisään? Unohda ainakin cityn ja suomi24:sen kaltaiset paskapaikat het alkuunsa.
Mitä niitä parempia palstoja sitten olis? En kumminkaan oo tässä niin hirveän vakavissani ettimässä mitään enkä ainakaan halua maksaa jonkun palstan käytöstä. Enkä mä siitä loukkaantunut ole, että tyyppi sanoi, ettei kiinnosta, aattelin vaan kertoa tämänkin episodin, kun olen menestymättömyydestäni täällä muutenkin jo raportoinut.

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 05.06.2009 21:48

nastamuumio kirjoitti:Enkä mä siitä loukkaantunut ole, että tyyppi sanoi, ettei kiinnosta, aattelin vaan kertoa tämänkin episodin, kun olen menestymättömyydestäni täällä muutenkin jo raportoinut.
Miksi ottaa vastaan mätää turskaa kuvan lähettämisen jälkeen, kun voit blokata ne pahat kalat pois jo verkotusvaiheessa?
Kuvan het alkuun laittamalla pääset paljon vähemmällä selittämisellä ja säätämisellä, eikä tule paha mielikään mahdollisista pakeista.

Koita tota. Se tosin maksaa. match.com

nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio » 05.06.2009 22:01

Onslow kirjoitti: Miksi ottaa vastaan mätää turskaa kuvan lähettämisen jälkeen, kun voit blokata ne pahat kalat pois jo verkotusvaiheessa?
Kuvan het alkuun laittamalla pääset paljon vähemmällä selittämisellä ja säätämisellä, eikä tule paha mielikään mahdollisista pakeista.

Cityyn en oo laittanut tosiaan ilmotukseen kuvaa, kun se kuvien kattominen maksaa, ja musta olis ääliömäistä lihottaa Cityä mun kuvalla. Ton Match.comin sivuilta ei näköjään kovin helpolla löydä tietoa hinnasta, typerää. Ensin pitää ilmeisesti tehdä oma profiili ja jollain tasolla liittyä, ennen kuin kertovat hinnat. Veikkaan myös, ettei ole ihan halpaa.

Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja » 05.06.2009 23:23

nastamuumio kirjoitti:
Onslow kirjoitti: Miksi ottaa vastaan mätää turskaa kuvan lähettämisen jälkeen, kun voit blokata ne pahat kalat pois jo verkotusvaiheessa?

Cityyn en oo laittanut tosiaan ilmotukseen kuvaa, kun se kuvien kattominen maksaa, ja musta olis ääliömäistä lihottaa Cityä mun kuvalla. Ton Match.comin sivuilta ei näköjään kovin helpolla löydä tietoa hinnasta, typerää. Ensin pitää ilmeisesti tehdä oma profiili ja jollain tasolla liittyä, ennen kuin kertovat hinnat. Veikkaan myös, ettei ole ihan halpaa.
Siel on vissiin niinpäin, että vastaaminen maksaa. Saa siis laittaa profiilin ja vaikka kymmenen kuvaa, mutta vastaajat joutuvat aina maksamaan päästäkseen suhun käsiksi. En tiedä onko toi nyt sitten hyvä vai huono asia, mutta veikkaisin ennemminkin että huono, ainakin näin miesnäkökulmasta katsottuna - kuinka moni laatunainen alkaa maksamaan törkeitä kuukausimaksuja vastatakseen jonkun miehen ilmoitukseen, kun miehet saavat ilmaisillakin palstoilla keskimäärin 0-1 vastausta ilmoituksiinsa?

nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio » 05.06.2009 23:43

Lisäks tuola Match.comissa lähes joka jätkällä on insinööri- tai diplomi-insinöörihiukset. Ei insinööriys sinänsä oo paha, mutta tartteeko sitä oikeen manifestoida insinöörikampauksellakin?!

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 05.06.2009 23:44

Manaaja kirjoitti:kuinka moni laatunainen alkaa maksamaan
Sellainen, joka on tosissaan matkassa. Ne joo joo, tsekkaillaan-tapaukset jää kokonaan pois.

Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja » 06.06.2009 10:34

Onslow kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:kuinka moni laatunainen alkaa maksamaan
Sellainen, joka on tosissaan matkassa. Ne joo joo, tsekkaillaan-tapaukset jää kokonaan pois.
Ihan oikeasti, ei sellaisia naisia ole olemassakaan jotka olis valmiita maksamaan isoja kuukausihintoja ihan vaan sen vuoksi että pääsisivät vastailemaan miesten deitti-ilmoituksiin. Tai jos on, niin se on niille ainoa foorumi pariutua, ja siihen on yleensä olemassa joku syy.

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 06.06.2009 12:04

Manaaja kirjoitti: Ihan oikeasti, ei sellaisia naisia ole olemassakaan jotka olis valmiita maksamaan isoja kuukausihintoja ihan vaan sen vuoksi että pääsisivät vastailemaan miesten deitti-ilmoituksiin..
No, pidä sinä oma uskomuksesi. Minulla on ihan toisenlaiset kokemukset ja ne puhuvat ihan toista.
Manaaja kirjoitti:. Tai jos on, niin se on niille ainoa foorumi pariutua, ja siihen on yleensä olemassa joku syy.
Niinpä. Se syy on juuri se, jonka jo mainitsin.

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 06.06.2009 12:12

Mä en ainakaan maksais yhtään mitään deitti-ilmoitukseen vastaamisesta. Tosin en ole mainittu laatunainen, se saattaa vaikuttaa asiaan.

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 06.06.2009 12:15

bliss kirjoitti:Mä en ainakaan maksais yhtään mitään deitti-ilmoitukseen vastaamisesta.
Yllättävän moni muu kuitenkin maksaa..

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 06.06.2009 12:18

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä en ainakaan maksais yhtään mitään deitti-ilmoitukseen vastaamisesta.
Yllättävän moni muu kuitenkin maksaa..
Joo varmasti, tuskin noita sivuja muuten ylläpidettäis. En vaan tajua MIKSI.

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow » 06.06.2009 12:25

bliss kirjoitti:En vaan tajua MIKSI.
Etpä tietenkään. Sehän nyt oli jo selvä.

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 06.06.2009 12:25

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:En vaan tajua MIKSI.
Etpä tietenkään. Sehän nyt oli jo selvä.
Viitsitkö hiukan syventää.

Vastaa Viestiin