Hang over Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaaalit meni persiilleen..
Joillakin.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Syytän huimaa, että väsyttää. Natseili mut lenkille ysin jälkeen, eikä uni tullut kun vasta yhden jälkeen yöllä. Saatanan laiska duunikaveri on jo ennestään neljä kahvipakettia jäljessä, eikä vieläkään ollut ostanut kahvia, joutui ihan Nesteeltä hakemaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

No johan on saatana. Pääsin Tiketin verkkokauppaan läpi klo 9.11 ja Muse on loppuunvarattu. :shock:
Vittu, kymmenessä minuutissa. Ja huutonetti pullisteee lipuista...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Arvasin ton jo etukäteen. No worries, muutaman viikon päästä lippuja tulee taas myyntiin ja kohta niitä saa huuto.netistä normihinnalla tai halvemmallakin. Tää on nähty jo sata kertaa...

Aamuruuhkaton Helsinki. I :h: muiden ihmisten kesälomat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä en vaan huutonetistä osta, en tue sitä toimintaa että lippuja ostetaan kauheet kasat ja sitten myydään. Voin mä olla menemättäkin. Perkele.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Mä en vaan huutonetistä osta, en tue sitä toimintaa että lippuja ostetaan kauheet kasat ja sitten myydään.
Mä olen pari kertaa ostanut keikkaa edeltävänä päivänä normaalia myyntihintaa halvemmalla :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita. Kahvia ja töihin, jahka broidi heräilis...

Mun pikkuneiti menee tänään isin kanssa isoon laivaan, eli ruottinristeilylle. On ihan tohkeissaan :)
SikaMika

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äyäh.

Kun karhu käy metsässä paskalla, siitä jää jäljet. Hieman painoi jetlag päälle herätyskellon pirahtaessa amusella, kroppa elää vielä vahvasti Saunan ajassa. Onneksi työpäivällä oli mittaa 35min ja käteen rapsahtaa puolen päivän palkka. Jolla saakin melkein maksettua yhden varaamistani Musen lipuista. Saa nähdä mitä teen noilla ylimääräisillä kymmenellä kappaleella, kaikki enemmän tai vähemmän roskapaikoilta.

Nyt jos milloin on päikkäripalaverin paikka.
bliss

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä lähden ny fillaroimaan Matinkylään kuntosalille :]
Kauhee vastatuuli. Jaksankohan mä nostaa yhtään rautaa kun pääsen perille.
NuoriD

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mä en vaan huutonetistä osta, en tue sitä toimintaa että lippuja ostetaan kauheet kasat ja sitten myydään.
Olen ostanut AC/DC:n ja Madonnan liput huutonetistä. En koe tuosta ongelmaa. Bisnestähän se on siinä missä muukin.
1108

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olo on nyt aika hapokas...

Mutta joo Sauna Open Air kärsitty ja tärinästä päätellen oli hauskaa, Dumari potkastu ovesta pihalle ja toivottavasti herra pääsee hengissä himaansa. Uutena kokemuksena todistin sen että bajamajassa pystyy totta tosiaan kiskaseen tunnin nokoset, älkää kysykö mikä miehen sinne ajoi nukkumaan...ei muistikuvaa. Mötley Crue oli parhautta ja Nightwishin keikan kruunasi Marcon pikku kämmi Islander biisin aikana: kolli unohti sanat. Herran kiitos mulla on järkeä päässä ja tajusin hoitaa tämän päivän pekkaseksi, ois ollut tiukkaa olla töissä tänään.

EDIT: Ja tämä tosiaan on hang over maanantai.
milli

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ei mitään hang overia. Mahtava maanantai, ihana maanantai.

Ihan lomafiiwis, vaikka loma alkaa vasta ensiviikolla. On niin paljon tekemistä tällä viikolla, ettei muista stressata töistä :D

Tein äsken mahtavan mansikkakuohuviinikakun... se on nyt tuolla jääkaapissa hyytymässä, ja odottaa iltaa ja vieraita. Tänään hääpuvunsovittamisilta, syödään tulevien sukulaisten kanssa vanhempien tykönä ja kilistellaan myös mm avopuolisoni uudellen työpaikalla ja valmistumiselle.

Polttaritkin alkavat hahmottua, asiat rullaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs sitten tehtäis?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitäs sitten tehtäis?
Kai sitä joutuu kauniinpaa puoliskoaan polkaisemaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

tuulenpuiska kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitäs sitten tehtäis?
Kai sitä joutuu kauniinpaa puoliskoaan polkaisemaan.
Vasen käsi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti: Ei sillä että puuttuvien osallistujien aiheutta persnetto konkurssiin veisi (tai siis ei se ainakaan tilannetta juuri huononna), mutta yhdessä muun epämukavan kanssa tässä alkaa jo pian kaipailla lomaa "työttömyyden" keskellä.
Työkaveri juuri kertoi lomautettuna olleesta isästään joka oli soittanut töihin että nyt on pakko päästä takas töihin vaikka ilman palkkaa, hän ei enää kestä vaimon pihaprojekteja...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitäs sitten tehtäis?
Kai sitä joutuu kauniinpaa puoliskoaan polkaisemaan.
Vasen käsi?
YY:stä en osaa sanoa, itse käytän oikeata. [delete]
bliss

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla on jo etukäteen huono omatunto huomisesta lusmuilusta. En siis mene toimistolle vaan teen jotain ihan muuta. En vaan vielä tiedä mitä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko kukaan testannut SATSin joogaa?? Mä ajattelin uskaltautua huomenna, tartten vertaistukea!!

Ps. Olin iloinen uudesta spinniohjelmasta, kunnes ilmoille kajahti Princen Purple Rainin country-versio. Aaaargh, tärykalvoni, tärykalvoni!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Mulla on jo etukäteen huono omatunto huomisesta lusmuilusta. En siis mene toimistolle vaan teen jotain ihan muuta. En vaan vielä tiedä mitä.
Meet Ikeaan?
bliss

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla on jo etukäteen huono omatunto huomisesta lusmuilusta. En siis mene toimistolle vaan teen jotain ihan muuta. En vaan vielä tiedä mitä.
Meet Ikeaan?
Joo, mutta siellä menee noin 20 minuuttia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuli sit vetästyä neljän tunnin unet töiden jälkeen. Ja nyt kurkku vähän kipeä. Ennen yöunia vedettävä karpalomehua, tyrnimarjoja ja vitskuja. Jos huomenna kykenisi lenkille, tänään oli kylläkin tarkoitus.
Huomenna ois tiedossa kiireinen päivä töissä. Tänään olikin suht rauhallista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti vaan sanomani: puuhellan lämpö on mukava juttu näillä helteillä :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivä on pulkassa ja Tianmenin aukion salat on nähty, Kiina meni matkustusboikottiin.. USA on siellä jo..
En tue röyhkeitä roistovaltioita en suurempia enkä pienenmpiä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hang over Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tue röyhkeitä roistovaltioita en suurempia enkä pienenmpiä.
...kuitenkin kerrot useammasta reissusta venäjälle. Logiikka ontuu, imho.
Etsi ystävät läheltä ja viholliset kaukaa? ;)

Venäjälle suoritetut iskut ovat rajoittuneet entisiin suomalaisten alueisiin, Äänislinna jopa kuului Suomeen, lisäksi äitini on Sortavalasta päin kotoisin, kävin katsomassa vain menetettyä sukutilaa ja suomalaiset asuttivat Pietarin aluetta ennen venäläisten tuloa ja Pietarin rakentamista, sen lisäksi kymmenettuhannet suomalaiset ovat rakentaneet Pietarin, jonka rakentaminen jatkuu edelleen hidastuvalla tahdilla koska venäläiset itse jatkavat rakentamista.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin