Minä tunnustan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ainut mikä tuli mieleen on niin paha etten kehtaa sitä sanoa :oops:
nypari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gina kirjoitti:Ainut mikä tuli mieleen on niin paha etten kehtaa sitä sanoa :oops:
Kerro vaan, en kerro kenellekään, lisään vain salassapitäjien määrää.
1108

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nypari kirjoitti:Meillä oli nuorena tapana Uuden Vuoden aattona räjäytellä postilaatikoita. Yksi aatto pistettiin koko omakotialueen kadun postilaatikkorivistö paskaksi tykäreillä. Siinä meni samalla hammaslekuripisteen laatikko ties kuinka tärkeine posteineen.
Voi jeesus että se oli aikoinaan hauskaa Thunder King lootaan oli takuu varma hajoaminen...

Aikoinaan kotona ollessani höyläsin naapurin tyttöä. Isä (siis sen muijan) soitti ovikelloa ja kyseli onko muijaa näkynyt. Isäni kohteliaasti sanoi että ei ole.

Jälkeenpäin kertoi kun olin ehtinyt miehen ikään että ei enään ikinä valehtele sen asian puolesta että poika on sängyssä naisen kanssa.

Äijä on pelimies!!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gina kirjoitti:Ainut mikä tuli mieleen on niin paha etten kehtaa sitä sanoa :oops:
Keeeerrrrooo.... Oma tunnustuksenikin hieman nolottaa näin jälkeenpäin, mutta tehty mikä tehty. Kirjoita se tunnustus vaikka Mustanikillä ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

Lolita kirjoitti:
Gina kirjoitti:Ainut mikä tuli mieleen on niin paha etten kehtaa sitä sanoa :oops:
Keeeerrrrooo.... Oma tunnustuksenikin hieman nolottaa näin jälkeenpäin, mutta tehty mikä tehty. Kirjoita se tunnustus vaikka Mustanikillä ;)
Joo, kukaan ei arvaa kuka se on kun sen nyt tänne kirjoittaisin :mrgreen: Herättäisin yleistä pahennusta ja tunnustaisin moraalini täydellisen rappiotilan, eli ehkä kuitenkin ei....
nypari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gina kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Gina kirjoitti:Ainut mikä tuli mieleen on niin paha etten kehtaa sitä sanoa :oops:
Keeeerrrrooo.... Oma tunnustuksenikin hieman nolottaa näin jälkeenpäin, mutta tehty mikä tehty. Kirjoita se tunnustus vaikka Mustanikillä ;)
Joo, kukaan ei arvaa kuka se on kun sen nyt tänne kirjoittaisin :mrgreen: Herättäisin yleistä pahennusta ja tunnustaisin moraalini täydellisen rappiotilan, eli ehkä kuitenkin ei....
Jos käynnistät ruohonleikkurin, sinun on ajettava koko nurmikko. Comprende?
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

nypari kirjoitti:
Jos käynnistät ruohonleikkurin, sinun on ajettava koko nurmikko. Comprende?
Plääh... mikään pakko ole. Eihän se välttis edes olis teistä paha, se on vaan sellainen asia jota itse häpeän syvästi mutta teen edelleen, koska se on niin kivaa ;)

Sori, tämmönen kiusaaminen on paskamaista, nyt lopetan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä puhuin tänään puhelimessa auton ollessa liikkeellä.

Tosin istuin pelkääjän paikalla, mutta silti. Kaduttaa ihan pirusti. Älkää ruoskiko, älkää läpsikö, älkää suuttuko.
The great club outshines the individual, always and forever.
MarthaFocker

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Olen tyttöporukassa lähettänyt tekstareita tekstitv:n chatissa heruttaville urpolle ja käskenyt tulla vastapäisen talon ulko-oven eteen pillun toivossa. Kun kundi oli ovella, katselimme sitä epätoivoista siinä ja nauroimme kuollaksemme.
Miksi kiusasit Gattacaa noin julmalla tavalla?
Yllättäen yksikään kiusaamistamme ei ollut Gattaca, mutta jos miekkonen lahessa olisi silloin pyörinyt, niin en epäile, etteikö hän olisi ollut yksi uhreistamme.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

kai sitä vois viel vähän ..

-Levitin yläasteella koulun verkkooon back orifice -nimisen pirulaisen joka anto mahdolisuuden mm:salasanoen kopiointi ja koneen haltuunoton ynnä vaikka mitä muuta ikävää

-Tinasin kouluni etuoven lukot umpeen kesän viimeisenä vapaailtana-

-Varastin koulun kemianlabrasta paljon kemikaaleja,josta tein räjähteitä ja muuta kivaa mm; itsekehitelty natriumsytytin,joka toimi mutta tosin epäluotettavasti:p

-Nauroin kuin näin 9/11 tapahtuvan CNN:lt-
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Haemaeraemies kirjoitti: -Nauroin kuin näin 9/11 tapahtuvan CNN:lt-
Mitäs vikaa tässä on?
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kityn ohjesääntö vaatiaa avautumisketjujen aloittajaa aina alustukseksi itse avautumaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Hei, luuletko, että minua oikeasti teidän pikkutuhmat pikkusyntinne ja punaisiapäinkävelemisenne kiinnostavat? :twisted:
Kävelen muuten säännöllisesti päin punaisia. Minusta on vain täysin turhaa jäädä odottelemaan jonkun valon vaihtumista, kun pelkästään päätä pyörittämällä voi selvästi nähdä ettei autoja ole tulossa.

Varsinkin kun työmatkalla on useita yksisuuntaisia ja vähän liikennöityjä katuja ylitettävänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä muuten näpistelin jonkin verran pienenä. "muutkin teki". Tyhmää ja en pitänyt ja kun omatunto soimasi riittävästi lopetin. :oops: :oops:
Mulli75

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olen kuristanut poliisia, olen potkinut ja lyönyt poliisia, olen herjannut poliisia. Viimeksi eilen tein noita kolmea ensiksi mainitsemaa.

Olen kävellyt edessäni olleen tuntemattoman auton yli ja laskenut auton takalasia pitkin mäkeä ja saanut jopa rahaa siitä.

Olen vittuillut lentokentällä vartijalle joka suoritti minulle ruumiin tarkastuksen (ei sisäistä ruumiin tarkastusta).
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

tuulenpuiska kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: -Nauroin kuin näin 9/11 tapahtuvan CNN:lt-
Mitäs vikaa tässä on?
No ei oikeastaan mitään.Samaa kaliberia kuin avoin halveksutani kaikkia irakissa ja afganistanissa sotineita kohtaan.En pysty kunnioitamaan hyökkääjiä,itsensä puolustaminen on taas ihan eri asia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SingleMalt

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ainiin. Tyhjäsimme 12-14 vuotiaina kavereiden kanssa naapurin päiväkodin omenapuun kokonaan, kun meille ei annettu paria omenaa siitä. Saalis oli pari saavillista omenoita. Pääsimme lehteen.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 25.10.2005 10:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti: - Olen nusassut duunikaverini mutsia 22 vuotiaana.
Voihan paska. Mä olen fani.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Impi »

Rautavittu kirjoitti:Olen tyttöporukassa lähettänyt tekstareita tekstitv:n chatissa heruttaville urpolle ja käskenyt tulla vastapäisen talon ulko-oven eteen pillun toivossa. Kun kundi oli ovella, katselimme sitä epätoivoista siinä ja nauroimme kuollaksemme.
Olen tehnyt samaa, tosin teinivuosina puhelimella. Silloin ei ollut chatteja...

Muita koiruuksiani en tunnusta, koska haluan pitää yllä viatonta imagoani. :) Viime aikoina en ole tehnyt kerrassaan mitään pahaa.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti:Tähän saa tunnustaa, mitä syntiä, vääryyttä, rikollista tai ihan vain noloja tyhmyyksiä on tehnyt. KITYn kollektiivinen tuomaristo määrää katumusharjoituksia ja armahtaa.
AJ:n luettava viisi Ave Mariaa ja käytävä ensi sunnuntaina kirkossa, koska aloittaa avautumisketjun, mutta ei suostu itse avautumaan.
Mulli75

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lisää tunnustuksia.

Joskus teininä kavereiden kanssa käytiin erään kauppakeskuksen yhteydessä olevan leipomon lastauslaiturin tuntumassa ja huomattiin biojäteastia täynnä leipomotuotteita.

Tästäkö innostuttiin ja mentiin parkkihalliin säkki täynnä pilaantuneita leipomotuotteita joita tuli työnnettyä aika monen auton pakoputkeen.

Tietenkin jäätiin seuraamaan tapahtuman kulkua ja nauramaan. Nähtiin minkälaisia tunteenpurkauksia autoilijat saivat kun auto ei käynnistynyt, kulki huonosti tai ampui pakoputkesta kunnon ääniefektien saattelemat sämpylät.
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lolita kirjoitti:Olen pannut poliisia Tennispalatsin vessassa.

(Tämän kyllä olen kertonut kaikille jotka haluavat kuulla, joten ei suuri tunnustus)
Oliko sillä virkapuku päällä (tai oliko kuitenkin virantoimituksessa)? Jos oli :ohyeah: , muuten :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

WanhaPervo kirjoitti: Oliko sillä virkapuku päällä (tai oliko kuitenkin virantoimituksessa)? Jos oli :ohyeah: , muuten :roll:
:roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Haemaeraemies kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: -Nauroin kuin näin 9/11 tapahtuvan CNN:lt-
Mitäs vikaa tässä on?
No ei oikeastaan mitään.Samaa kaliberia kuin avoin halveksutani kaikkia irakissa ja afganistanissa sotineita kohtaan.En pysty kunnioitamaan hyökkääjiä,itsensä puolustaminen on taas ihan eri asia.
Eikös hyökkäys Afganistaniin ollut jenkkien itsepuolustusta? Sieltähän niitä 9/11 terroristeja johdettiin.
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lolita kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Oliko sillä virkapuku päällä (tai oliko kuitenkin virantoimituksessa)? Jos oli :ohyeah: , muuten :roll:
:roll:
:paijaa:
Vastaa Viestiin