Minä tunnustan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kreivitar

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Pikkutyttönä heittelimme talon lasten kanssa pihalta ohikulkijoita ruusunmarjoilla. Joka talvi liimasin kieleni kylmään kaiteeseen. Se oli ihan pakko tehdä vielä silloinkin, kun tajusi että kielen irrottaminen sattuu. Enää en tee sitä.
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

kesseli kirjoitti: niin, ja hevosihmisille tiedoksi: olen potkinut kannuksilla muutaman kerran hevosen kyljen verille.
Herran tähen, minkä ihmeen takia?

Olen säätänyt useampaa varattua miestä.
Zeb

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gina kirjoitti:
kesseli kirjoitti: niin, ja hevosihmisille tiedoksi: olen potkinut kannuksilla muutaman kerran hevosen kyljen verille.
Herran tähen, minkä ihmeen takia?
No niinpä !
Muut tunnustukset kesselin syntilistalla eivät hätkäyttäneet, mutta tämä oli kyllä paha. Tekis mieleni tehdä kesselistä makkaraa. :maanantai:
Turbohaltija

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tunnustan, että kengännauhani aukeilevat toisinaan.

Banaaliuden huipentamiseksi ei tarvitse aina kertoa irvokkaita yksityiskohtia intiimielämästä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Joku spuge ratikassa kerran mulle känniääliöäänellään hymyillen totesi, jotta "Pieni ei voi olla paha". En ole paha (ainakaan pohjimmiltani), kuitenkin olen:

-ajanut kännissä
-jäänyt kiinni myymälävarkaudesta
-saapunut alaikäisenä kotiin poliisiauton kyydissä
-käyttänyt, hallussapitänyt ja välittänyt huumaaviksi aineiksi luokiteltuja tuotteita
-tehnyt huorin
-ajanut autoa ilman korttia, huomattavasti alaikäisenä
-rikkonut suojaikärajaa
-töhrinyt mutavellillä alakerran naapurin ulko-oven (jäämättä kiinni! olin 6-vuotias)
-ollut alaikäisenä baarissa, ostanut alkoholia ja tupakkaa alle 18-vuotiaana
-kiusannut ikävällätavalla muiden kanssa luokkakaveria
-tehnyt töitä "pimeästi"
-varastanut rahaa työnantajalta
-valehdellut poliisille
-käyttänyt jonkun toisen henkilön tai väärennettyä henkilöllisyystodistusta
-valehdellut ikäni ja henkilöllisyyteni toisille ihmisille
-lyönyt kumppaniani (kerran, säikähdin kovasti...)
-ajanut pummilla
-kävellyt päin punaista


Mutta mutta... "Nyt olen kiltti tyttö, aivan kokonaan kiltti tyttö. Nyt enää tappele en! En edes kanssa poliisien! Nyt olen kiltti tyttö, aivan kokonaan kiltti tyttö. On poissa entinen... uskothan sen!"
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Tunnustan! En voi enää pidätellä syyllisyyden musertavaa painetat niskassani. Avauduttava on!

Olen humalassa! *snif*
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

mustaenkeli kirjoitti: -ollut alaikäisenä baarissa, ostanut alkoholia ja tupakkaa alle 18-vuotiaana
-tehnyt töitä "pimeästi"
-käyttänyt jonkun toisen henkilön tai väärennettyä henkilöllisyystodistusta
-valehdellut ikäni ja henkilöllisyyteni toisille ihmisille
-kävellyt päin punaista
No joo, oon mä tehnyt nämäkin, mutta en mä niitä synneiksi laske :mrgreen:
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gina kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: -ollut alaikäisenä baarissa, ostanut alkoholia ja tupakkaa alle 18-vuotiaana
-tehnyt töitä "pimeästi"
-käyttänyt jonkun toisen henkilön tai väärennettyä henkilöllisyystodistusta
-valehdellut ikäni ja henkilöllisyyteni toisille ihmisille
-kävellyt päin punaista
No joo, oon mä tehnyt nämäkin, mutta en mä niitä synneiksi laske :mrgreen:
:p:
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

tuulenpuiska kirjoitti::p:
PiiiSKAAaaa! Hei beibi anna mulle PiisKaAA!
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gina kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti::p:
PiiiSKAAaaa! Hei beibi anna mulle PiisKaAA!
Ei tartte ku pyllistää.
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

tuulenpuiska kirjoitti:Ei tartte ku pyllistää.
Anything for you honey, anything ;)
tuulenpuiska

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gina kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Ei tartte ku pyllistää.
Anything for you honey, anything ;)
Heitä pari sataa euroo?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

* Jäätyäni kiinni laajamittaisesta alkoholinkäytöstä bileissä 11/12-vuotiaana, valehtelin erään luokan huonomaineisimmista pojista pakottaneen minut juomaan. Myöhemmin valheeni paljastui ja kävin pyytämässä pojalta anteeksi. Silti edelleen harmittaa.

* Olen kiduttanut minulla hoidossa olleita lemmikkihiiriä, monta kertaa, muistaakseni alle kouluikäisenä. Puolustuksekseni mainittakoon, että en tainnut oikein ymmärtää mitä tein. Silti sen ajatteleminen vituttaa edelleen. Älkää antako eläimiänne hoitoon liian pienille lapsille!

* Olen näytellyt orgasmeja toisessa parisuhteessani (ensimmäisessä ei harrastettu yhdyntää). Tämäkin vähän harmittaa, mutta onneksi siitä opin ettei feikkaaminen kannata. En ole edelleenkään kertonut exälle totuutta.

Siinä omasta mielestäni pahimmat.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Aito_Johanna kirjoitti:Tähän saa tunnustaa, mitä syntiä, vääryyttä, rikollista tai ihan vain noloja tyhmyyksiä on tehnyt. KITYn kollektiivinen tuomaristo määrää katumusharjoituksia ja armahtaa.
Tein tänään munakasta.
Tarkoitus oli rikkoa kananmuna lasin reunaan, muna lasiin, toinen perään, sekoitus ja pannulle.
Ensimmäinen vaihe, eli munan rikkominen onnistui hienosti ja moitteettomasti. Sitten lensi itse muna roskiin ja kuoret lasiin. Seurasi hämmentynyt ilme ja puistatus. Meni munat ja ajatuksset sekasin... ja eiku homma uusiks... (haaveilu ei selkeestikään oo hyvästä) :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti: -rikkonut suojaikärajaa



[/i]
mikä on suojaikäraja??? :o :o :o :o
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:mikä on suojaikäraja??? :o :o :o :o
Nykyään suojaikäraja on 16-vuotta. Tarkoittaa siis sitä, että alle 16-vuotiaan kanssa ei saisi olla missään seksuaalisissa kanssakäymisissä tai muuten olet petofiili ja ansaitset tuomion. Tämä koskee kaikkia, seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
Vielä vuonna -97 homoseksuaaleilla suojaikäraja oli 18-vuotta, mutta sittemmin laskettu samaan, mitä heteroillakin.

Aikuinen ihminen ei ylipäätään saisi olla seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 18-vuotiaan kanssa, mutta suojaikärajaan vedoten 18 ja 16-vuotiaat voivat vapaasti hässiä keskenään.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mikä on suojaikäraja??? :o :o :o :o
Nykyään suojaikäraja on 16-vuotta. Tarkoittaa siis sitä, että alle 16-vuotiaan kanssa ei saisi olla missään seksuaalisissa kanssakäymisissä tai muuten olet petofiili ja ansaitset tuomion. Tämä koskee kaikkia, seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
Vielä vuonna -97 homoseksuaaleilla suojaikäraja oli 18-vuotta, mutta sittemmin laskettu samaan, mitä heteroillakin.

Aikuinen ihminen ei ylipäätään saisi olla seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 18-vuotiaan kanssa, mutta suojaikärajaan vedoten 18 ja 16-vuotiaat voivat vapaasti hässiä keskenään.
näin mä vähän aattelinkin, mutten ollu varma...

ei kysyvä tieltä eksy! tattis :)
Gina

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Gina »

kesseli kirjoitti: vastaus sekä Ginalle että seuraavallekin ihmettelijälle.

ei kerro mitään siitä kuinka näitä hevosia treenataan/on jossain vaiheessa treenattu kotioloissa. nämä hevoset, joilla pyritään erittäin vaikeisiin suorituksiin, ovat suurin osa käyneet läpi erittäin kovan koulun.
No eihän toi nyt niin pahalta enää kuulostanu... En mä tota ole tehnyt mutta suupielet joskus saanu auki :oops:

Ja joo, ei sitä ihan pellossa ole kasvettu, ei tullu noi treenimenetelmät yllätyksenä. En silti niitä hyväksy, enkä oikeastaan edes ymmärrä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tunnustan että nykyään tykkään katsoa JOPA vanhojen ämmien (Pirkko Mannola, Susanna Haavisto tms.) kuvia ja vetää käteen. :oops:

Vanhenemisestako johtuu... :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei ole kesselille tullut mieleen muita syntejä. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re:

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

SingleMalt kirjoitti:-- Pääsin YO-kirjoituksissa ruotsin läpi sillä, että opettelin ulkoa 15 vuotta vanhasta ruotsin kirjasta yhden luvun ulkoa ja kirjoitin sen lähimpään sopivaan otsikkoon.
..
Tää on hauska! :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

nypari kirjoitti:Meillä oli nuorena tapana Uuden Vuoden aattona räjäytellä postilaatikoita. Yksi aatto pistettiin koko omakotialueen kadun postilaatikkorivistö paskaksi tykäreillä. Siinä meni samalla hammaslekuripisteen laatikko ties kuinka tärkeine posteineen.

Vielä nuorempana heiteltiin kivillä paskaksi kusipäänaapurin uudet ja vielä asentamattomat kattopellit.

En tietenkään jäänyt kiinni.
Minäkin lapsena ja teini-ikäisenä räjäyttelin mattopommeja rappukäytävissä. Ja vähän muuallakin...
Lisäksi olen saatanan huonohermoinen "ihminen".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen pannut sekä itseäni kolmetoista vuotta nuorempaa että vanhempaa naista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen kuristanut kanaa ja piiskannut apinaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Olen kuristanut kanaa ja piiskannut apinaa.
DIY-sex
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin