Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:Onko teiltä deletoitu empatia ja annettu tilalle vahingonilo?
Mulla taitaa mennä itsellä vähän liian hyvin, kun ninnin koukerot tuntuvat lähinnä ei-kai-jumalauta-taas-eikö-se-nainen-ymmärrä-olla-vähintäänkin-hehkuttamatta-jokaista-tapaamaansa-könsikästä-hutulta. Todennäköisesti ninnin tarinoihin on liian vaikea hypätä mukaan myötäeläen, ja sitten vain ylenkatsoo häntä. Kyllä mä tästä itseni tunnistan, mutta ilmeisesti en vaan osaa mieltäni malttaa, kun usein tulee piikiteltyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No sanotaanko että meistä tuli heti taas best friends ku potkin erään hullun ulos :)
Mutta tosiaan vaan friends.
Sinulla sitä sattuu ja tapahtuu. Joko kämppien määrä on inhimillisellä tasolla? :)
Juu on, enää tää yks, tosin ylikallis sekin...
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Onko teiltä deletoitu empatia ja annettu tilalle vahingonilo?
Mulla taitaa mennä itsellä vähän liian hyvin, kun ninnin koukerot tuntuvat lähinnä ei-kai-jumalauta-taas-eikö-se-nainen-ymmärrä-olla-vähintäänkin-hehkuttamatta-jokaista-tapaamaansa-könsikästä-hutulta. Todennäköisesti ninnin tarinoihin on liian vaikea hypätä mukaan myötäeläen, ja sitten vain ylenkatsoo häntä. Kyllä mä tästä itseni tunnistan, mutta ilmeisesti en vaan osaa mieltäni malttaa, kun usein tulee piikiteltyä.
Kuule, ei mulla ollu ku se yks könsikäs, joka paljastui työttömäksi jäätyään täysin kahjoksi. Mut joo, pitäähän teillä olla viihdykettä, vaikkakin sitten toisen kustannuksella, eikö?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Mut joo, pitäähän teillä olla viihdykettä, vaikkakin sitten toisen kustannuksella, eikö?
Ei tuo täysin irrelevantti kysymys ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Onko teiltä deletoitu empatia ja annettu tilalle vahingonilo?
Mulla taitaa mennä itsellä vähän liian hyvin, kun ninnin koukerot tuntuvat lähinnä ei-kai-jumalauta-taas-eikö-se-nainen-ymmärrä-olla-vähintäänkin-hehkuttamatta-jokaista-tapaamaansa-könsikästä-hutulta. Todennäköisesti ninnin tarinoihin on liian vaikea hypätä mukaan myötäeläen, ja sitten vain ylenkatsoo häntä. Kyllä mä tästä itseni tunnistan, mutta ilmeisesti en vaan osaa mieltäni malttaa, kun usein tulee piikiteltyä.
Mulle on aivan sama vaik ois aikasemmin palstalla hehkutellu. Hehkutellaan sillon kun sen aika on. En oo täs mitenkään niinku Ninnin puolella varsnaisesti, tollanen ilkkuminen vaan on vitun tyhmää.

PS: Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Enkö juuri käytöstäni anylysoidessani välillisesti myöntänyt, että empatiakyvyttömyyteni eli epätäydellisyyteni on syynä piikittelyilleni. Sun kannattasi fokusoida tarmosi näihin lukuisiin muihin tölväilijöihin, jotka eivät edes sen kummemmin vaivaudu tölväisyään selittelemään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hyvää nimipäivää kaikille Impeille!

Itellä ei niin hyvä päivä, tai oikeastaan viikko. Kolottaa, ja meinaa tulla kipiäksi juuri niinsanotun kesäloman alkaessa. Kävin tosin eilen terveystarkastuksessa, ja olin sen hoitsun mielestä "terve, nuori nainen". Joo. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Enkö juuri käytöstäni anylysoidessani välillisesti myöntänyt, että empatiakyvyttömyyteni eli epätäydellisyyteni on syynä piikittelyilleni. Sun kannattasi fokusoida tarmosi näihin lukuisiin muihin tölväilijöihin, jotka eivät edes sen kummemmin vaivaudu tölväisyään selittelemään.
Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia. Tarmo kannattaa tietenkin fokusoida sellaisiin tahoihin, joilla on edellytyksiä muuttaa käytöstään parempaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lapitii kirjoitti:Hehkutellaan sillon kun sen aika on.
Nimenomaan. Miksei muka sais hehkuttaa sillon ku on rakastunu? Siks et on olemassa mahdollisuus et myöhemmin toinen osoittautuu kusipääks?

Könsikäs on muuten melkoisen ärsyttävä sana.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Ehkä näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Ehkä näin.
Pidä toi 8)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Enkö juuri käytöstäni anylysoidessani välillisesti myöntänyt, että empatiakyvyttömyyteni eli epätäydellisyyteni on syynä piikittelyilleni. Sun kannattasi fokusoida tarmosi näihin lukuisiin muihin tölväilijöihin, jotka eivät edes sen kummemmin vaivaudu tölväisyään selittelemään.
Sä olet kyllä typeryydessäsi niin hauska. Oot lopullisesti vahvistanu stereotypiat kytistä. Ihme kyllä mainostat sitä enää vain noin joka toisessa vietissäsi. Ilman sua palsta ei elä. Eikä yteiskunta toimi. Lisää näitä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Köh, haluan huomauttaa että pääosin en ajattele näin. Älä laita sanoja mun suuhuni.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lapitii kirjoitti: Eikä yteiskunta toimi.
Ilman sua yhteiskunta kyllä toimisi aivan hyvin.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Köh, haluan huomauttaa että pääosin en ajattele näin. Älä laita sanoja mun suuhuni.
:D En laittanutkaan, käytin ovelasti sanaa "ehkä" spekuloidessani motiivejasi, jotta et voisi väittää minun laittaneen sanoja suuhusi. Valitettavasti taktiikkani epäonnistui, ja väitit silti.
MGandhi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Köh, haluan huomauttaa että pääosin en ajattele näin. Älä laita sanoja mun suuhuni.
Lapitii myynyt huumorintajunsa tarpeettomana vai ootko aina ollut noin tosikko?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Eikä yteiskunta toimi.
Ilman sua yhteiskunta kyllä toimisi aivan hyvin.
Nyt kyllä tunnen itseni niin tarpeettomaksi. Tulee nyyhky. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Prosessille ja gandhille: Voi jessus, en oikein lukenu, olen kännissä, sori. Ymmärsin varmaan väärin ja nyt on jo kiire! Loistopäivä pelata petankkii ja kätköillä. Aaargh 10 min kuluttuu pitäs olla tos puistos, teiän syy jos oon myöhäs!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Voi vittu edellisille kolmelle. Onko teiltä deletoitu empatia
Empatiakykyä kyllä löytyy. Tosin valitettavasti enää vain lastensa isälle.
Nehemiah James

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onkos tänään joku bad moon risin' päivä kun kaikki kiukuttelee ja vittuilee? Pusnussikaa välillä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yhtään en oo kiukutellu!! *pusnus*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:*pusnus*

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Johan tässä on 6 tuntia tehny töitä -> kotiin valmistautumaan lenkkiin. Kerrankin kun saa lenkkiseuran ja illaksi saunaseuran.
Jossain välissä illalla pitää kyl pakertaa hieman etätöissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hehkutetaans ny Espoon kunnallista hammashoitoa :]
Ensinnäki, oli NIIIN håttis suuhygienisti, että voisin mennä toisenkin kerran hammaskiven poistoon.
Toiseksi, sain ajan hammaslääkärille jo vajaan kuukauden päähän.

Mikä puolen vuoden jono?
Chap

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

^tämä kaikki kiitos progressiivisen kunnallisveron
Vastaa Viestiin