Polttariperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

...
Viimeksi muokannut Lapitii, 17.06.2009 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MC_Malmi

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja MC_Malmi »

mitäs tänne kuuluu?ollut täällä hmmm liki yhdeksään kuukauteen :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pulkannaru kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Pulkkiksen elämääkin jännittävämmät
Onslow kirjoitti:...äärimmäisen seikkailulliseen elämään kuuluu?
Sillä on vaan henkisesti paha olo, jota sitten purkaa meihin muihin. Helpottaa ennalta määrittämättömän ajan kuluttua.
Niillä. Näkyny jo ikuisuuden, ei kai se ketään enää yllätä?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

annepa kirjoitti:
Yksityiskohdat. Kuvia ei valitettavasti ole.
Kiitos! Mä olen ajatellut kanssa (siis sitten joskus kun on varaa) mennä tuonne naapurimaahan tekemään tuon operaation. Mulla on pari tuttua jotka on kanssa käyneet laserissa suomessa tai Virossa. Lopputulos molemmissa yhtä hyvä, hinnassa vaan eroja.
Ei hitto et mä haluun rilleistä eroon nyt!
milli

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Xiberia kirjoitti:Mutta mitä on tapahtunut Martinalle? Kiva gootti-kuminaama.

EDIT: Mäkin teen mutakakkua!
Sehän on raskaana :) Saattaa silloin tulla kilo tai kaksikymmentä.

Mutakakku meni kuin kuumille kiville polttareissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juma, Herlokki Solmuset iskivät!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stinky kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Yksityiskohdat. Kuvia ei valitettavasti ole.
Kiitos! Mä olen ajatellut kanssa (siis sitten joskus kun on varaa) mennä tuonne naapurimaahan tekemään tuon operaation. Mulla on pari tuttua jotka on kanssa käyneet laserissa suomessa tai Virossa. Lopputulos molemmissa yhtä hyvä, hinnassa vaan eroja.
Ei hitto et mä haluun rilleistä eroon nyt!
Monet mun kaverit on käyny kans leikkuuttamassa, mut ne on kaikki lasereoitu Suomessa. Tulos on toistaiseksi kaikilla yhtä hyvä, myös mulla.

Nyt täytyy kyllä vielä lisätä ykstyiskohtiin se että se leikkaava lääkäri oli tosi nuiva. Se esitti potilaasta välittävää mut tuli semmonen olo että ei sitä oikeesti kiinnostanu. Mut enpä mennykään sinne siksi että mua paappottais, hommansa se lääkäri hoiti hyvin ja se riittää. Ja tosta jäi tosta jutusta puuttumaan että koko henkilökunta puhui suomea, which was nice.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Stinky kirjoitti:
annepa kirjoitti: Laserpa hyvinki.
Kerro lisää? Missä, kuin kauan toimenpide kesti, hinta. Kaikki! Mä haluun kanssa.
Min-pari, 300 ekee/silmä, vai oliks se ny 1 300, et ei o ees kallis. Illal voi vähä katse hakee, mut työkunnos seuraavana päivänä ja näkö parempi ko ikänä. Big deal. Älkää ny olko hysteerisii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Onslow kirjoitti:Tällä palstalla ei ole ollut erotiikkaa enää sen jälkeen, kun geetsu on lopettanut raportoinnin kumikikkeleistä.
Nehemiah James kirjoitti:Geetsu on erotiikkaa. Geetsu on eroottinen vaikka istuis paskalla ja oksentais samaan aikaan ämpäriin.
So true.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MGandhi

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Mopon ja mopoauton hinkaamista ei kannata raportoida. Me tiedetään jo, että sulla on pikkuauto, pikkuinen mopo ja kitinän parhaat ja jännittävimmät viestit.

Kerro jotain muuta pliis?
Katohan! Nyt olitkin keksinyt vittuilla asioilla, joilla vain suomalainen mies vittuilla osaa! Auton ja mopon moottorin koolla! Oih... Voi tätä tuskaa kun niin sattuu sieluun. Itse kun en tarvitse isoa autoa kompensoidakseni itsetunnon ja kikkelin kokoa.

Sullahan ei kai ollut edes sitä pikkuista mopoa? Edes Tuntsaa? Ei? Mutta moottoripyöräilyhän ei sua kyllä kiinnostanutkaan. Tietenkään, kun ei mopoa ole. Kilsoja silti takana enemän kuin kitinäläisillä motoristeillä yhteensä. Naama irvessä väkisin nekin kilsat joutunut ajamaan, että pääsee pätemään? Silläkin.
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Katohan! Nyt olitkin keksinyt vittuilla asioilla, joilla vain suomalainen mies vittuilla osaa!
No on se sentään hienovaraisempaa kuin yrittää noloimmasta nolointa selkään puukottamista perheen tai työttömyyden kautta.

Sitä paitsi, minä vaan kerroin että niistä ei kannata enää puhua. Me tiedetään jo että sulla on söpön tyttömäiset ajoneuvot, ja ne sopivat söpön tyttömäiseen tyyliisi.

MGandhi kirjoitti: Sullahan ei kai ollut edes sitä pikkuista mopoa? Edes Tuntsaa?
On on. Mulla kaksi kappaletta pappamallin mopoja. Toinen vuoden -63 Jupiter ja toinen vuoden -57 Sachs. Kuutioita yhteensä 98. Lähetkö viivalle vai jäätkö itkemään tänne?

Mutta että koska sä nyt sitten kerrot meille jotain kiintoisaa? Jotain sellaista mikä voittaa meidän muiden viestit ihan koska vaan. Kai sun elämässä sentään jotain muutakin tapahtuu, kuin päreiden polttamista muiden viesteistä. Vai onko se nyt niin että elät kitinän ylivoimaisesti mitäänsanomattominta elämää ja sen vuoksi olet niin suunnattoman katkera nykyisin? Haluaist olla kuten sankarisi elco, mutta pilin pituus vaan ei piisaa?
tuulenpuiska

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hei kaikille olen tämän palstan uusi käyttäjä. Kohdelkaa minua hellästi.
Vastaa Viestiin