Polttariperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti: Meissäkö on erotiikkaa yhtä paljon kuin kuivuneessa männyn oksassa?!
Jotakuinkin ;)
Höpö höpö, nimiä mainitsematta, täällähän on muutama vallan eroottinen hottis... Uh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nehemiah James kirjoitti: No mut mieti miten toi käy meidän palstan ukkojen miehisyyden päälle tollanen kommentti! Meissäkö on erotiikkaa yhtä paljon kuin kuivuneessa männyn oksassa?!
No minkäs sille tekee että kakkavaipat ja se oma jälkikasvu on ukkouttanut täältä valtaosan. (Kaipaan setä KK:ta, pakko mainita tähän väliin!)
Haikailette Geetsua, joka on hei mamma sekin, mutta Ylermikin täällä vaan kertoo miten ei pysty omaa narttuaan nusuttamaan kun sillä on jäkikasvu mahassa. Nyt ryhtiä hei!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jes, JEs JES! Tänään firman kinkerit ja huomenna kämppä eukko/vieras/lapsivapaa sunnuntaihin saakka. Voi sitä lauantaitissuttelun määrää!
NuoriD

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:On se hurja, että koko palstan erotiikka voi olla yhden ihmisen varassa.
Tehkää nyt muutkin jotain, mä en jaksa hoitaa koko hommaa yksin!
bliss

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti: Meissäkö on erotiikkaa yhtä paljon kuin kuivuneessa männyn oksassa?!
Jotakuinkin ;)
Höpö höpö, nimiä mainitsematta, täällähän on muutama vallan eroottinen hottis... Uh!
Hmmmm... ehkä.
Kaksi ainakin. :P
bliss

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti:On se hurja, että koko palstan erotiikka voi olla yhden ihmisen varassa.
Tehkää nyt muutkin jotain, mä en jaksa hoitaa koko hommaa yksin!
Käsi pois housuista ja tee töitä välillä :evil:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Tehkää nyt muutkin jotain, mä en jaksa hoitaa koko hommaa yksin!
Sä olit ND pari yötä sitten mun unessa. Olit jotain ihan muuta kuin mitä olin kuvitellut, eikä millään hyvällä... Siinä unessa mä ajattelin vaan että Ha-haa, nyt mä tiedän kuka sä olet enkä enää koskaan käytä tätä lääkäriasemaa! Huh, kamala painajainen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tehkää nyt muutkin jotain, mä en jaksa hoitaa koko hommaa yksin!
Sä olit ND pari yötä sitten mun unessa. Olit jotain ihan muuta kuin mitä olin kuvitellut, eikä millään hyvällä... Siinä unessa mä ajattelin vaan että Ha-haa, nyt mä tiedän kuka sä olet enkä enää koskaan käytä tätä lääkäriasemaa! Huh, kamala painajainen.
Täytyy ensi kerralla laittaa syvempi anestesia, ettei jää noita muistikuvia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Täytyy ensi kerralla laittaa syvempi anestesia, ettei jää noita muistikuvia.
Nyt mä ymmärrän minne pari päivää katosi...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Lilo kirjoitti:Haikailette Geetsua, joka on hei mamma sekin, mutta Ylermikin täällä vaan kertoo miten ei pysty omaa narttuaan nusuttamaan kun sillä on jäkikasvu mahassa. Nyt ryhtiä hei!
Mutku mä tykkäsin nusutella lapseni äitiä silloin kun se oli raskaana. Ja kun lääkärikin määräsi. Ja oman vähäisen kokemukseni perusteella tunnustan, että tykkään enemmän synnyttäneistä. Piukan pinkeet pillut kalvoinensa ei ole mun juttu. Jaa mutta mitäköhän mä tässä yritän sanoa?! En tiä... Mun on nälkä. BettyGeen polkeminen on vienyt mun energiat... Jaa niin, ei se mammaus tapa erotiikkaa!
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti: Piukan pinkeet pillut
No ei siihen löysään pimperoon kyllä synnyttämistä tarvita ja useinmiten juttu on kyllä ihan toisin päin.

Mut jos haluat löysää pimperoa, valitse ainakin sellainen nainen joka ei harrasta ratsastusta..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti:On se hurja, että koko palstan erotiikka voi olla yhden ihmisen varassa.
Tehkää nyt muutkin jotain, mä en jaksa hoitaa koko hommaa yksin!
Sun avatarkuvaa kun katselee, niin kyllähän sen ihan ymmärtää!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Nehemiah James

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:No ei siihen löysään pimperoon kyllä synnyttämistä tarvita ja useinmiten juttu on kyllä ihan toisin päin.

Mut jos haluat löysää pimperoa, valitse ainakin sellainen nainen joka ei harrasta ratsastusta..
No joo joo. Kunhan heitin perjantaihuttua.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pöperöt oli aika hyvät. Mut töitä kyllä pukkaa aivan liikaa, alkaa olla jo normikuun työmäärä tehtynä. Puuh.

Vois olla viikonlopun kotona, tai ainakin pk-seudulla. Puutarha kaipaa rapsuttelua ja poravasara käyttöä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti: No joo joo. Kunhan heitin perjantaihuttua.
FAIL!

Pillun koosta puhuminen ei ole huttua. Se on totisinta tieteellistä tutkimusta.
NuoriD

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Täytyy ensi kerralla laittaa syvempi anestesia, ettei jää noita muistikuvia.
Nyt mä ymmärrän minne pari päivää katosi...
Huonomminkin olisi voinut käydä:

http://www.riemurasia.net/jylppy/63118/ ... _happiness
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

bliss kirjoitti:Uh. Jos joskus ikinä vielä erehdyn naimisiin, en taatusti mainitse asiasta kenellekään ettei kukaan vaan järkkää minkäänlaisia polttareita :P
Äläs nyt. Jos ystävät sinut tuntevat, he osaavat järjestää tilaisuuden josta nautit. Olin äärimmäisen polttarivastainen mutta juhlista tuli erittäin hauskat ja onnistuneet.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bliss

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No, jos ystävät todella tuntevat minut, mitään juhlia ei tule :)
MGandhi

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:^No, jos ystävät todella tuntevat minut, mitään juhlia ei tule :)
Niin blissiä, niin blissiä. ;)

Salettiin tykkäisit kun sun kaveris järkkäis sulle jotkut ihkut hemmottelukekkerit, joissa sä olisit sataprosenttisesti huomion keskipisteenä. Kunhan nyt vaan uhoilet jotain ylläpitääkses imagoas kylmänä narttuna, jota ei paljon mitkään hömpötykset kiinnosta. Relaa Repe!
bliss

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti: Salettiin tykkäisit kun sun kaveris järkkäis sulle jotkut ihkut hemmottelukekkerit, joissa sä olisit sataprosenttisesti huomion keskipisteenä.
En helvetissä. Tuntisin oloni suunnattoman vaivautuneeksi. Pakenemisrefleksi aktivoituu :?
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: En helvetissä. Tuntisin oloni suunnattoman vaivautuneeksi. Pakenemisrefleksi aktivoituu :?
Sama vika. Huomion keskipisteenä oleminen on perseestä.
MGandhi

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Salettiin tykkäisit kun sun kaveris järkkäis sulle jotkut ihkut hemmottelukekkerit, joissa sä olisit sataprosenttisesti huomion keskipisteenä.
En helvetissä. Tuntisin oloni suunnattoman vaivautuneeksi. Pakenemisrefleksi aktivoituu :?
What ever. En usko. :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heiii, huomioikaa mut! Mä oon tosi hyvä keskipisteenä olemisessa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Pistähän pari uutta kesäkuvaa niin voin jakaa huomiota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Polttariperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Perjantain rattopoikakuva. Bliss ainakin tykkäsi karvaisista miehistä!

Kuva
Vastaa Viestiin