Infernaalinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä tila ollut parantunut kellon soidessa 05:55. Skippasin siis joogan ja käänsin kylkeä. Nyt on sitten päänsäryn lisäksi huono omatunto, jihuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Muutamahko päivänen tuskaan ja sit taas parin päivän lärvit, aika rankkaa tää kesä-heinäkuun vaihde. Tänään vois käydä verkkiksessä väijyy vielä tölsyt läpi, ehkä joku tulee jo messiinkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Hmm, hartiat jumissa? En kyllä itse kestäisi puolen vuorokauden päänsärkyjä, mutta monilla tuntuvat olevan yleisiä.
Taidan oireilla henkistä olotilaa. Päänsäryn lisäksi vatsa kenkkuaa ja mun syömiset on ihan käsittämättömiä.

Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten. Ahdistaa ja vituttaa = stressi = fyysiset oireet.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten. Ahdistaa ja vituttaa = stressi = fyysiset oireet.
Sun paperipussi rapisee selkeesti tosi houkuttavasti. NiinQ se olis täynnä karkkia tjtn. Nuuh!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä tila ollut parantunut kellon soidessa 05:55. Skippasin siis joogan ja käänsin kylkeä. Nyt on sitten päänsäryn lisäksi huono omatunto, jihuu!
Mulla ei ollut joogasta tietoakaan, saatikka herätyskellosta (löytyi viereisestä huoneesta), mutta päänsäryn osalta tarina ihan sama :roll:

Mut viedään perjantaina leffaan, suositelkaas jotain mitä siellä pyörii? Mä haluaisin nähdä tän kaikkien aikojen kankkusleffan, mutta pelkään että äijä pistää vastaan :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Sun paperipussi rapisee selkeesti tosi houkuttavasti. NiinQ se olis täynnä karkkia tjtn. Nuuh!
Joo en pysty käsittämään tätä. Koomista tilanteessa oli, että molemmat tunnustukset tapahtui samana yönä n. 15 minuutin välein. Vähän jännitti että onko niitä enemmänkin?! Mut ehkä tää nyt on sitten se kuuluisa jono Juhannuksena-läppä.

Ja olen 99,9% varma että tämä toinen tunnustus johtaa eroon. Tunne kun ei ole ihan yksipuolinen, vaikka olen kyllä visusti pitänyt huolen ettei se mitenkään näy. Mutta ehkä tää nyt on sitä kuuluisaa sielunveljeyttä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jes, täälläkin sossupokee! Vespa muistaa sit raportoida tarpeelliset infot.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Oletan tämän olevan se villi kortti, ei se Wagner.
Just se. Eikä ole edes iso ja kalju! Wuhuu, olen parantunut!!

Oikeesti, helvetin vaiketia asioista joista seuraa paljon kaikkea paskaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Oletan tämän olevan se villi kortti, ei se Wagner.
Just se. Eikä ole edes iso ja kalju! Wuhuu, olen parantunut!!
:D

Juu, yritä tossa tilanteessa nyt olla sitten sekä ystävä että terveen itsekäs.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Voi mennä meikäläisellä aika myöhään kun pitää typotella vielä tilaisuuden jälkeen joku hemmetin raportti. Ja unohdin mitata kuinka ison töllön saan sängyn päähän mahtumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Oliko muuten linkittämässäni gigantin panasonicissa jotakin eroa verkkokaupan laitteeseen. Vai iskikö Sony-kuume? :)
No se 42" pana vois olla kyllä sonyn haastaja, tarkoitus on vielä vähän aprikoida ja silmällä tarkkailla eroja.

edit: kumpaakin pitäs olla verkkokaupassa ja sieltä vain 50e kalliimmalla sais heti mukaan, giguntissa toimitukset alkaen VASTA 6.7
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja kun samalla pitää kuitenkin ostaa piuhaa, bd-soitin, antenni ja muuta sälää niin taitaa verkkis voittaa hinnassakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi mulla on toimiva telkku ja eikä rahaakaan moiseen. Jotenkin koettaa röntyillä eteenpäin, töitä ei juuri oo mut harrastustoiminta kaipaisi yhden kirjeen tekoo..

Edit: Wespan kannattais panna vaan kaikkee mikä liikkuu, jos äijät on noin torvia niin ei muuta kun menox! Morkkis vaan päälle, kylä helpottaa sitten myöhemmin..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Voi mennä meikäläisellä aika myöhään kun pitää typotella vielä tilaisuuden jälkeen joku hemmetin raportti. Ja unohdin mitata kuinka ison töllön saan sängyn päähän mahtumaan.
Jeah, no mä meen tänään jo kolmen jälkeen kun sain kantoavunkin tilattua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hattararoista tietoakaan, kun takapihalla uusissa aurinkotuoleissa zillaa 8) ...ettei vaan olis kesä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää lähtee koht sovitteluun, vanhaa tammikuista pahoinpitelyä hullun rekkiksen kans. Onneks on viranomaiset paikalla....

Josko sit sais olla jo rauhassa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Josko sit sais olla jo rauhassa?
Kai sulla on jo lähestymiskielto? Tai jos ei, sellanen on varmaan haussa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihan ite otin turpaani hältä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

LIIKAA TÖITÄ !
PERKELE !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:LIIKAA TÖITÄ !
PERKELE !!
Sama homma, mutta mie en ressaa 8)

edit: onneks loppuviikosta helpottaa aena.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En minäkään stressaa töiden takia. Mutta yhteistyökumppanit stressaa ja purkavat vihansa muhun :matsi: :juristi: :igor: :hood: :paska:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:^
En minäkään stressaa töiden takia. Mutta yhteistyökumppanit stressaa ja purkavat vihansa muhun :matsi: :juristi: :igor: :hood: :paska:
Kun soittavat sulle suuta niin hauku takaisin ja haistattele! :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Infernaalinen tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mikä mut pistikään luulemaan että puhuminen piristää parisuhdetta..? Jumalauta, että ihminen voi olla tyhmä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin