Cesciviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bhven

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mitä noi koirat tekee :?:

Miks Janilla on kaks isää, ja mulla vaan yks :?:

Mitä noi Janin isät tekee :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:^
Vetäse pihvi ja salaattia.
Pari purkkia tunaa ja litra vettä. Ja roppa niiaa...
Mut en mä ole koskaan aamiaisella panostanut liiemmin protskuihin, mitä ny leikkeleitä ja joskus kanamunaa ja jurttii. Roppa tarvitsee aamulla nimenomaan polttoainettaan hiilaria, jaksaa paljo paremmin. Sit on järkevämpi ehtoolla bulkata aminoo ja vaiks vähentää hannukarpoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ai niin. Vesper sais varman hyvän aamiaisen Munasta ja protskusta. Saattaa kyllä aiheuttaa närkästystä työpaikalla, tai tiiä sit miten avomielinen työpaikka hänellä on.. Tulisi varmaan energiaakin ja aineenvaihdunta kiittäisi ! Jos sieltä hevostallilta joku Ori?
Joojoo aika väsynyttä juttua. Lopetin just etätyöt ja ehdin sopivasti nukkumaan 5 tuntia ja lähtö työpaikalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Roppa tarvitsee aamulla nimenomaan polttoainettaan hiilaria, jaksaa paljo paremmin.
Eiku mulla on teoria rasvan palamisesta jne. Aamutreeni tyhjällä kropalla, treenin jälkeen proteiinipitoinen aamiainen ja kroppa kiittää. Ja sain vielä uskonvahvistusta tästä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Roppa tarvitsee aamulla nimenomaan polttoainettaan hiilaria, jaksaa paljo paremmin.
Eiku mulla on teoria rasvan palamisesta jne. Aamutreeni tyhjällä kropalla, treenin jälkeen proteiinipitoinen aamiainen ja kroppa kiittää. Ja sain vielä uskonvahvistusta tästä.
Experimental Biology 2009 Conferense? Kokeellisen biologian konferenssi? Yksi tutkimus? Aivan varmaa tietoa siis! :lol: Jos nyt etsitään tieteelllistä totuutta jostain niin koe pitäisi ainakin toistaa ja mieluusti monta kertaa, sitten voisi puhua jostain varmasta. Kyllähän sekin joista puhutaan lehdissä olevan poliisin epäiltyjä ovat myös syyllisiä? Taitaa olla nämä jutut MacDonalds tiedettä? Ovathan ne amerikkalaisia. Vasta puhuttiin tästä.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Roppa tarvitsee aamulla nimenomaan polttoainettaan hiilaria, jaksaa paljo paremmin.
Eiku mulla on teoria rasvan palamisesta jne. Aamutreeni tyhjällä kropalla, treenin jälkeen proteiinipitoinen aamiainen ja kroppa kiittää. Ja sain vielä uskonvahvistusta tästä.
Nimenomaan näin. Hiilaripaskan tankkaaminen aamulla pilaa koko päivän. Vasta ennen reenaamista niitä hiilareita, ja heti sen jälkeen. Muuten ne tekevät vain pikaisesti uusiutuvaa nälkää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Roppa tarvitsee aamulla nimenomaan polttoainettaan hiilaria, jaksaa paljo paremmin.
Eiku mulla on teoria rasvan palamisesta jne. Aamutreeni tyhjällä kropalla, treenin jälkeen proteiinipitoinen aamiainen ja kroppa kiittää. Ja sain vielä uskonvahvistusta tästä.
Saa sen aamureenin vetää tyhjällä ropallakin, tosin tällöin kannattaa reenata just rasvaapolttavasti. Jos vetää kovemman reenin, niin puhti loppuu ja tulee järkyttävä olo. Kaikkihan riippuu siitä, mitä haluaa.

Itse kysymykseen vielä, vaikka toit jo esille rahkan, niin mun uus suosikkisetti on ehrmann, johon tiputan noin 1/3 purkillisen valmiiksi pilkottuja persikoita - raikas ja maukas. Hyviä protskunlähdeideoita saa esmes Pakkotoisto.comin ravinto-osioista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse kysymykseen vielä, vaikka toit jo esille rahkan, niin mun uus suosikkisetti on ehrmann, johon tiputan noin 1/3 purkillisen valmiiksi pilkottuja persikoita - raikas ja maukas.
Njoo, mun on ehkä pakko venyä tohon rahkaan. En vaan ole kovin happaman ystävä, joten se pitäis varmaan makeuttaa ja mähän olen luopunut makeutusaineista ja sokeriakaan en mielelläni aamupalalla söis... Mut toi persikka olis varmaan riittävän makeaa itsessään, kiitos!
Ja tosiaan, rasvanpoltto nyt meneillään. Mulla on komeat lihakset, ne on nyt vaan vähän piilossa :]

Oon nyt ottanut uudeksi tavaksi tehdä sellasen 75 minuutin palauttavan/rasvanpolttolenkin pari kertaa viikossa normaalien treenien lisäksi (ma ilta spinni, ti aamu jooga, ke aamu spinni, to aamu spinni ja EHKÄ pe aamu pump, en oo vielä vakuuttunut tästä...). Tuntuis tekevän ihan hyvää kropalle ja viikonloput sitten yleensä lepään. Katotaan kuinka kauan tää kulkee, elokuussa joka tapauksessa tauko salilta kun olen kesälomalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cesciviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noissa matalasykkeisissä rasvaapolttavissa reeneissä on sekin hyvä puoli, et ne nostaa kuntoa ja samalla kohottaa aineenvaihduntaa. Eli käytännössä keho kuluttaa itsessään enempi energiaa. Itsekin tekisin niitä, mut pää ei kestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin