Tööörstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Just hyvä aika lähtee hetken mieljhteesta pikku känäs Turkkusse! <3
Yhtä mukavaa menoa teille muilleki!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mutta moottoritie on kuuma! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukkokulta haki muksun just ja mul on niin hirvee räkätauti että takas petiin mars...
bliss

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulle tuli yllättäen vapaa viikonloppu :shock:

Kesä, helteet, loma, vapaata... mitä tekemistä mä keksin?????????
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bliss kirjoitti:... mitä tekemistä mä keksin?????????
No mutkateille pörräämään tietysti! Poislukien visiirillä tapahtuvaa ötököiden joukkomurhaa, niin ei kai hauskempaa voi ollakaan. Rannallekaan ei viitsi mennä kun vedet on vielä niin kylmiä.
Älä löi! En ole hurrit!
bliss

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kimmen kirjoitti:Rannallekaan ei viitsi mennä kun vedet on vielä niin kylmiä.
Mun rannalle meno ei kyllä riipu veden lämpötilasta :D
Mutta ei rannalle, liian epätasaiset reidet.

edit. Terassisää olis mitä loistavin, mutta ei huvita juoda alkoholijuttuja eikä oo kovin kiva istua koko päivää yksin juomassa kahvia :mrgreen:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Käyt kaupassa ja/tai torilla ostamassa jotain hyvää syötävää, kuten grillattu broileri, patonki+juusto ja mansikoita. Näillä eväillä sitten takapihalle/puistoon/rantsuun naatiskelemaan.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Rannallekaan ei viitsi mennä kun vedet on vielä niin kylmiä.
Mun rannalle meno ei kyllä riipu veden lämpötilasta :D
Mutta ei rannalle, liian epätasaiset reidet.(selluliisaa)

edit. Terassisää olis mitä loistavin, mutta ei huvita juoda alkoholijuttuja eikä oo kovin kiva istua koko päivää yksin juomassa kahvia :mrgreen:
"Nätti Nakuna", sun tarvii katsoa sitä niin ymmärrät huoltesi määrän? Voihan terassijuttuja nauttia ilman alkomahoolia, melkein yhtä tehokkaita ja voi sitten asettua taas kaikkien muitten terassillaistujien yläpuolelle? Sun pitää heittäytyä maailman syliin! :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

UUNON nimpparit! Numero yksi! Sitäpaitsi mul on selkeesti joku mahtava "mulle ei vittuilla-päivä". HAHAA! 8)

Aloitin aamun jauhelihakastikkeella ja valkosipulilla. (Mitäköhän terveydenhoitajatar ois siitä mieltä?) Lisäksi tein havainnon, että miehet on tosi helposti hämättävissä. Muuten ei kukaan kiinnitä ikinä mitään huomiota, paitsi sillon ku on lyhyt hame. Jo tuli hymyilyä ja tervehdystä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivä alkoi lääkärin kuukausihuollolla, polvesta nesteet pois. Ens viikolla sitten leegoa huollattamaan, kun perkeleet laittoivat vaan väliaikaisen paikan ja antoivat ajan kuukauden päähän.
Onslow

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Perseiset järveltä. Aurinko mollottaa lähes pilvettömältä taivaalta ja järvi on peilityyni. Just nyt ei ole ikävä töihin. Saalis tosin on ollut heikonlainen, vasta yksi pari kiloinen kuha ja toistakymmentä hauen rumppia saaliina. Jatkakaa. Niin minäkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Äsken pystyin heittämään niin käsittämätöntä jargonia, että ihan mieltä lämmittää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Äsken pystyin heittämään niin käsittämätöntä jargonia, että ihan mieltä lämmittää.
:jee: :jee: :jee:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sitten nokka kohti kotia. Voisi melkein vaikka rikkoa tämän kesän terassineitsyys ja napata sidukan jossain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos hlö valittaa kun on tekemistä tai ei ole, kun on lämmintä tai kylmää, vapaata tai töitä, yö tai päivä, viikonloppu tai arkipäivä, niin mistä se kertoo?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas tiukka ja pitkä päivä töissä.
Ehdin kuitenkin ajella kotona nurtsin ja vielä laitella muuten puutarhaa pari tuntia.
Saunassa ois kohta puukiuas kuumana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jees, toistaiseksi vikasta työpäivästä tulikin viikon toiseksi lyhyin (10½h) kun nukuin 2½ pommiin aamulla. Nyt alkoi kesäloma (ja samalla lopputyövapaa), jee-ee. Sain myös tänään kutsun saapua Tuskaan kahdeksi päiväksi ilmaiseksi, joten tartuin tilaisuuteen ja aion olla viikonlopun huomattavan juovuksissa. Näyttää myös siltä, että sama trendi jatkuu kolmena sitä seuraavana viikonloppunakin, joten viikoilla pitäisi olla huomattavan ahkera.

Nyt juon kaikesta huolimatta oluen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Helteet on :h: paitsi että joka päivä saa sadettaa nurmikkoa. Ja aina kun avaan hanan, ajattelen niitä kärpässilmäisiä afrikkalaisia jotka juo kuravettä. Jos sitäkään. Phuuh.

Meen kastelee kukat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tööörstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Jos hlö valittaa kun on tekemistä tai ei ole, kun on lämmintä tai kylmää, vapaata tai töitä, yö tai päivä, viikonloppu tai arkipäivä, niin mistä se kertoo?
Sillo joku möykky.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin