Heinäkuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mitä, jäikö kaikki kaavoihinsa kangistuneet tänään lomalle, kun ei ole edes viikonpäiväketjua avattu?

Aamuspinni suoritettu, seuraava ohjelmanumero sisältää aamupalan, uutiset ja yleisen surffailun eli työn välttelyn. Kyllä kesä on ihmisen parasta aikaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei jäädä lomalle, ei. Vielä kuusi viikkoa hetken vapauteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:No mitä, jäikö kaikki kaavoihinsa kangistuneet tänään lomalle, kun ei ole edes viikonpäiväketjua avattu?
Ei, vaan kitinässä on nykyään muotia olla avaamatta uusia ketjuja ja rutista pelkästään vaan muiden viesteistä.


Auto meni huoltoon tänään. Alkuperäiset jarruosat olisivat olleet merkkiliikkeessä 320 euroa, niin harakirina 87 euroa. Onneksi sentää työ on melkoisen halpa ja takuunakin sai vielä uuden takalasipyyhkijän moottorin. On se toimiva viiden vuoden takuu vaan kiva juttu :thumbs:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Venyttelen rajojani menen pyörällä hulluilemaan. Katsotaan kuinka kerkiää ja ehtii?
Viimeksi muokannut Niba, 01.07.2009 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt on taas Isoja Juttuja tekeillä.

Ei kyllä ole ainakaan tylsää elämä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jess, parturi kohta...ja vyöhyketerapian sain huomiseksi. TamUn iltapeli meni liittokierrokselle, ei muuten mutta kun on kausari.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Tiiseri, mitä juttuja?

Mulla on tylsää, meinaan nukahtaa, mutta wikin satunnainen artikkeli on yleissivistänyt mua ihan urakalla. Töitäkin olis, ehkä lounaan jälkeen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:Nyt on taas Isoja Juttuja tekeillä.

Ei kyllä ole ainakaan tylsää elämä.
No kyllä.

Eilen tuuletin reilun kuuden vuoden päättymistä eräällä asiakkaalla ja toivoin ettei tarvisi mennä enää takasin.


No kauan se riemu sitten kestikin. Just sain kuulla että menen takasin samaan taloon, tosin ihan eri pestiin :doh:
elco

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:^^ Tiiseri, mitä juttuja?

Mulla on tylsää, meinaan nukahtaa, mutta wikin satunnainen artikkeli on yleissivistänyt mua ihan urakalla. Töitäkin olis, ehkä lounaan jälkeen...
Sinun kannaltasi tylsiä juttuja kyllä. Pussauskoppi saa odottaa.

t.nimim. Mr Guuma Energy
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Löysin iso-isoisäni Ellis Islandille saapuneiden matkustajien luettelosta! Aika huisi tunne! :) Nyt tekis mieli tutkia enempikin paikan päällä, katsotaan mitä löytyy :)
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti:Löysin iso-isoisäni Ellis Islandille saapuneiden matkustajien luettelosta! Aika huisi tunne! :) Nyt tekis mieli tutkia enempikin paikan päällä, katsotaan mitä löytyy :)
Mistä ja miten etit? Munkin iso-isoisän pitäis varmaan löytyä sieltä muutamaan otteeseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Leila »

elco kirjoitti:Nyt on taas Isoja Juttuja tekeillä.

Ei kyllä ole ainakaan tylsää elämä.
Saatko sinäkin vauvan?


Hyvä kun muistutitte heinäkuusta, en nimittäin muistanut kääntää kalenteria. Ja kiitos kysymästä, jäin tänään lomalle. Kokonaista kuusi päivää. . .
Äiti ei tiedä
SikaMika

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niin sanottu klo. kymmenen taktiikka toimi tänäänkin. Eilen vedettiin tyhjin vatsoin 13km, tänään meni n. tuplasti enemmän.

Daamin kanssa saa ottaa matsia joka aamu. Se minua sottaisempana henkilönä tekee jonkin, yleensä kämpän puhtaanapitoon liittyvän asian sadatta kertaa päin vittua, huomautan asiasta sadannen kerran ja sitten alkaa kiukuttelu. Taidan lähettää sen kohta takaisin kotiinsa...
tuulenpuiska

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

SikaMika kirjoitti:Niin sanottu klo. kymmenen taktiikka toimi tänäänkin. Eilen vedettiin tyhjin vatsoin 13km, tänään meni n. tuplasti enemmän.

Daamin kanssa saa ottaa matsia joka aamu. Se minua sottaisempana henkilönä tekee jonkin, yleensä kämpän puhtaanapitoon liittyvän asian sadatta kertaa päin vittua, huomautan asiasta sadannen kerran ja sitten alkaa kiukuttelu. Taidan lähettää sen kohta takaisin kotiinsa...
:ditchthepig: ?

Pitääks mun ruveta avaamaan (taas) vpk:ja ennen nukkumaanmenoa ettei Vesperille tuu paha mieli :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.ellisisland.org/

Sieltä new search

Aikamoista hakemista oli kun käytössä olikin kaksi-osainen sukunimi, ja jos etsit niin huomioi, että virkailijat hyvinkin ovat saattaneet kirjoittaa jotain väärin.. Siksipä hyvät palvelut ne "sounds like" ja "search similar names" tms ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmeisesti rahaa on liikaa kun kokoajan polttelee ostaa jotakin vaikken lopulta mitään hankikkaan. Nyt tekisi mieli fillaria.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Pussauskoppi saa odottaa.
No voi vittu.

Kerro nyt, ei saa pitää narttua puutteessa! Ja nartusta tulikin mieleeni että missä on G? Gauhee igävä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja elco »

Leila kirjoitti: Saatko sinäkin vauvan?
Minä te oikein minua pidätte? Ei minulla ole aikaa saada lapsia.
Kaapista tulokin olisi todennäköisempi veto.

Ihan peruskauraa vaan: ei liity zeksiin, parisuhteeseen, perheenlisäykseen tmv. Minulle kuitenkin Australiaan muuttoa isompi asia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Sulle on tarjottu pestiä Kekkosena? :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Onslow kirjoitti: Eilen tuuletin reilun kuuden vuoden päättymistä eräällä asiakkaalla ja toivoin ettei tarvisi mennä enää takasin.


No kauan se riemu sitten kestikin. Just sain kuulla että menen takasin samaan taloon, tosin ihan eri pestiin :doh:
Jos nyt olen oikein ymmärtänyt ja tulkinnut niin tervetuloa takaisin... Jos taas en, niin tervemenoa takaisin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tuulenpuiska kirjoitti: :ditchthepig: ?
Eipä vedetä noin nopeita johtopäätöksiä.

Pitää lukea erinäisten ohjelmien dokumentaatioita ja esimerkkejä. ilma on liian kuuma jotta tekisin sitä sisällä kykkien. Ilma on myös liian kuuma jotta uskaltaisin raahata läppärin ottamaan vastaan auringon heittämää guumaa energyy, joten tulostelen nivaskoita ja painelen partsille niitä tavaamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti: :ditchthepig: ?
Eipä vedetä noin nopeita johtopäätöksiä.

Pitää lukea erinäisten ohjelmien dokumentaatioita ja esimerkkejä. ilma on liian kuuma jotta tekisin sitä sisällä kykkien. Ilma on myös liian kuuma jotta uskaltaisin raahata läppärin ottamaan vastaan auringon heittämää guumaa energyy, joten tulostelen nivaskoita ja painelen partsille niitä tavaamaan.
Jou eikös prossun pitäisi kestää +75?
Pyöräytin muuten 62 kilsaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos on olemassa klubi, joka haluaa sinulta jäsenmaksun, mutta ei tarjoa tai anna sinulle mitään sinua erityisesti kiinnostavaa, liittyisitkö?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RolloTomasi kirjoitti:Jos on olemassa klubi, joka haluaa sinulta jäsenmaksun, mutta ei tarjoa tai anna sinulle mitään sinua erityisesti kiinnostavaa, liittyisitkö?
Täh? Onko Kitinä muuttumassa maksulliseksi?
elco

Re: Heinäkuu

Viesti Kirjoittaja elco »

Alustava työtarjous oli siis tämä juttu. Paljon on jo rahaa pöydällä, mutta pyysin vielä vähän lisää.
Vastaa Viestiin