Torstahi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tsaari

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ruhtinaalliseen kahden viikon lomaan on aikaa puolitoista päivää. Tekemättä on enää pari pöytäkirjaa, muutaman loman jälkeisen ajan palaverin sopiminen ja lomasijaisen perehdyttäminen käynnissä oleviin projekteihin mutta kun en millään viitsi, jaksa eikä kiinnosta pätkääkään. Voi suatana.
ninnithequeen

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kissoista ku puhutaan, ni kattokaas tää video: http://www.youtube.com/watch?v=iEviNS3T9N4

Mein vanha, sydänvikainen vanha läskimme sai vanhoilla päivillään "oman vauvan" ja on aaaaevan onnessaan siitä. Tiitiäinen on lutkuttanut sen tissit jo ihan punaseksi, ko ei niistä tuu maitoa :D

Kasja seuraa sen perässä koko ajan ja kurnuttaa "mun vauva! mun vauva!" :h:

Vaistot ne on vanhoilla nartuillakin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työkaverit dissaa mun tuuletinta. Tuo kyllä vinkuu perkeleesti ja tuulettaa....vähän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kympin strategia toimi taas ihan kybällä ja kybältä. Päivän ulkomaailmassa asiointi saliraisea lukuunottamatta suoritettu, nyt pitäisi jatkaa koodihommia siitä mihin eilen jäin. Taidan ottaa riskin ja kantaa kannettavan partsille. Nyt se kannattaa kun on vielä takuukin voimassa!

Kissat on perseestä, samoin koirat. Kissat pitää sut yöt hereillä ja koiria täytyy kusettaa. Molempia pitäisi periaatteessa lisäksi ruokkia ja raiseen lähtö vaatii aina jonkun kusettavan sijaisruokkijan hommaamisen. Joka paikka on myös täynnä karvoja, ne paskiaiset pitäisi sheivata ennen käyttöönottoa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Miu oikeesti niiiiiiin säälittää tuo kolliparka. Onnessaan makaa "perheensä" kanssa tossa sohvalla eikä tietoo mitä parin tunnin pääst tapahtuu.
Parempi ilman palleja, niin ei tarvitse vonkua piNppiä ja tulla hulluksi naisten jorinoiden kyllästämänä.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miu oikeesti niiiiiiin säälittää tuo kolliparka. Onnessaan makaa "perheensä" kanssa tossa sohvalla eikä tietoo mitä parin tunnin pääst tapahtuu.
Parempi ilman palleja, niin ei tarvitse vonkua piNppiä ja tulla hulluksi naisten jorinoiden kyllästämänä.
Joo se yrittää raiskaa vanhaa rouvaparkaa. Ja väistää heti vähä kauemmaks ku vanha rouva imettää (tai siis yrittää imettää) vauvaa. Ilme on "ihme touhuu".
Nehemiah James

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

ninnithequeen kirjoitti:Joo se yrittää raiskaa vanhaa rouvaparkaa. Ja väistää heti vähä kauemmaks ku vanha rouva imettää (tai siis yrittää imettää) vauvaa. Ilme on "ihme touhuu".
No nyt on niin paljon seksiä palstalla, etten hetkeäkään epäile, etteikö Gattacan vankka ote tölkistä ole jo kirvonnut ja vaihtunut tiukkaan otteeseen tulppaanin varresta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nehemiah James kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo se yrittää raiskaa vanhaa rouvaparkaa. Ja väistää heti vähä kauemmaks ku vanha rouva imettää (tai siis yrittää imettää) vauvaa. Ilme on "ihme touhuu".
No nyt on niin paljon seksiä palstalla, etten hetkeäkään epäile, etteikö Gattacan vankka ote tölkistä ole jo kirvonnut ja vaihtunut tiukkaan otteeseen tulppaanin varresta.
Olisin huolissani tulppaanin puolesta!
Nyt katkotaan tulppaanilta oksia kohta!
Mihin maailma meneekään?

Minä ainakin menen saunaan kattoterassille Arabiaan(En tambereelle)
Hmm, grillattua makkaraa ja olutta, nyt Teerenpelin tuotteita ja müncheneria Nokian panimolta, maatilatorilta haettuna!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:Onks pakko (siivoo) jos ei haluu?
Ei o! Voi käydä shoppaileen itelleen nimpparilahjoja sex shopista ja lähtee sit piknikille piitsille juhliin! =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

MAKSAKAA VEROJA!

Koska mä kyllä hyväksikäytän teidän maksamat terveyspalvelut, huomenna kolmas lääkäriaika tällä viikolla!

Wihuu, uskalla ees ajatella mimmoinen rumba mulla on 6-kybäsenä menossa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:
Koska mä kyllä hyväksikäytän teidän maksamat terveyspalvelut, huomenna kolmas lääkäriaika tällä viikolla!
.
Kyl sä saat käyttää! :h:
Mua kyl vähä risoo se, että joudun liittyy ens kuun alusta johonki hemmetin sairauskassaan, ja en ees oo ikinä kipeä. Voisin kyllä välillä olla.. Jo on outo firma, ku sairastamista ja lääkkeitä sponssataan, mut syömistä ei. Huippuhämärää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:
Wihuu, uskalla ees ajatella mimmoinen rumba mulla on 6-kybäsenä menossa.

Vain amatöörit elävät niin vanhoiksi.


Täydellinen high-tech partsitoimisto on valmis. Päällä alushousut ja radio Cityn lipaton lippis, pöydällä läppäri ja tuoppi (sisältäen tosin vettä) sekä vieressä täysillä hurisemassa lattiamallinen tuuletin (sponsored by dooni), joka viilentää niin prosessoria kuin prosessoijaakin. Kaikki on siis valmista, jään odottelemaan vesisateiden alkamista...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas. Ytimeen shopping, dining, terassing ja illalla Rocksiin. Maria Lund ja uudet sovitukset mm. Apulannan ja Nightwishin biiseistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Wihuu, uskalla ees ajatella mimmoinen rumba mulla on 6-kybäsenä menossa.
Vain amatöörit elävät niin vanhoiksi.
Hyväl tuuril ei tartte ite mitään tehä tuonkaan eteen :twisted:
tuulenpuiska

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti: Ei o! Voi käydä shoppaileen itelleen nimpparilahjoja sex shopista ja lähtee sit piknikille piitsille juhliin! =]
Mitäs ostit? :twisted:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Palkkatyö saa nyt luvan loppua, tältä päivältä. Eikä edes etätyötä kotoa.
Muita askareita kyllä on..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Naudan ulkofile tirisee grillillä, sangria jäähtymässä ja kippo täynnä kirsikkatomaatteja. Eikun leffa pyörimään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Huomenna jätän vauvan eka kertaa mummolle päivähoitoon ja karkaan kaupungille. Oon aika hassun innoissani! :cheer:
I know the feeling :]

Tääl on nyt kuulkaa yks ihan kanttuvei oleva eunukki.

Päätään jaksaa nostaa ku avaan ton makkarin oven, yritti kerran tullakin olkkarin puolellle, mutku ei toisella jalat pidä alla, raasu.

Hienosti poika käyttäytyi lekurissa, pelkäsi ja oli ihmeissään toki, mutta ei ees tutkinnassa tai edes piikin saadessaan maukassu. Reipas poika :)

Sitä ihmettelen, etteivät herätyspiikkiä antaneet, vaikka piti, mainitsivatkin siitä. Tuossa tuo makaa ihan dead vieläkin.
ninnithequeen

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt täällä kaks kissalasta riehuu kuin ennenkin - toiselta vaan puuttuu pallit. Nopeestippa toipui :O
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Jahas. Ytimeen shopping, dining, terassing ja illalla Rocksiin. Maria Lund ja uudet sovitukset mm. Apulannan ja Nightwishin biiseistä.
Marija paraimmillaan erotus ja kaikki elä me nuori hurja liian lähelle..
erotus ja kaikki?
Viimeksi muokannut Niba, 03.07.2009 13:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Ei o! Voi käydä shoppaileen itelleen nimpparilahjoja sex shopista ja lähtee sit piknikille piitsille juhliin! =]
Mitäs ostit? :twisted:
Dildon, lateksihameen, stay upit ja lubee. Loistava shoppailureissu!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti: Dildon, lateksihameen, stay upit ja lubee. Loistava shoppailureissu!
Tuleeko kuvia galleriaan? :piru:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Dildon, lateksihameen, stay upit ja lubee. Loistava shoppailureissu!
Tuleeko kuvia galleriaan? :piru:
Ei se uskalla!!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Terkkuloit Nykista, ilmasta nettii kirjastossa, oh yeah!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstahi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Terkkuloit Nykista, ilmasta nettii kirjastossa, oh yeah!
Onko siellä niitä neekereitä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin