Sunnuntaina kirkkoon!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mennähän kirkkohon tänään! Jos on enemmän syntejä niin valitaan suuri kirkko ja jos sitten on hiukan aika kiltti niin riittäpi pieni kappelikin.

Ja sitten ei heti mokata synnitöntä oloa ja oteta kirkkokahveita ilman pikku maksua!!!

Stadinarska
köyhän vuoren pappi :?
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Miksei kirkossa pyöri kolehtia vai pyöriikö? Silloin kun käyn ei pyöri.
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nibailin oikein kunnolla, kauheesti luttanoita rakastuspakastus-kuvia galtsuissanne! Hyvä mieli, tajusin tarvitsevani ehkä eläinseuraa (ja miksei Kitinääkin).
Nehemiah James

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kato narttukin on linjoilla. Et oo sitten kiusallaskaan kuuluttanut itsestäs. Dille!
Rouva Pupu

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

... Ja uroskin!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sauna antoi todella hyvät löylyt.
Aamulla pitää mennä yläpohjaan (tai mikä lie?) ihmettelemään ilmanvaihdon putkituksia ja miten sinne saisi laitettua äänenvaimentimia. Ja radonputken jutskaa, ku se on jätetty tonne tilaan avoimeksi. Niin ja keskuspölynimurin ilman poistoputki on jätetty kanssa tonne yläpohjaan ja sille pitäis löytää reitti ulos, mutku seinät on paksua betonielementtiä.. Riittääköhän tonni noihin ostoksiin :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:Kato narttukin on linjoilla. Et oo sitten kiusallaskaan kuuluttanut itsestäs. Dille!
Ää, johan mä vuorokaus sitten pikana esim. just SÄ mielessäni bloggasin ku luulin et taas katoan muille maille. Ja joo vähän pätkiny tuo postipuoli, tunti sit yritin kirjottaa mut ajatukset karkas. En kai oikein jaksa kuulutella ku oon huonoo seuraa, aattelen huonoimmillanikin sun parastas! :]
Nehemiah James

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:... Ja uroskin!
Nukahdin kesken länkkärin, heräsin ja nyt pohdin syntyjä syviä...
Nehemiah James

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Kato narttukin on linjoilla. Et oo sitten kiusallaskaan kuuluttanut itsestäs. Dille!
Ää, johan mä vuorokaus sitten pikana esim. just SÄ mielessäni bloggasin ku luulin et taas katoan muille maille. Ja joo vähän pätkiny tuo postipuoli, tunti sit yritin kirjottaa mut ajatukset karkas. En kai oikein jaksa kuulutella ku oon huonoo seuraa, aattelen huonoimmillanikin sun parastas! :]
No mut hei - good times, bad times, kaikki jaetaan. Sopii laittaa ohjeen sinne siron korvan taakse.
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:No mut hei - good times, bad times, kaikki jaetaan. Sopii laittaa ohjeen sinne siron korvan taakse.
Kyllä sä tiedät, oon niin on-off, ettei tosikaan. Takuuvarma keino pitää rl-ihmisetkin loitolla...

:h:
Nehemiah James

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:No mut hei - good times, bad times, kaikki jaetaan. Sopii laittaa ohjeen sinne siron korvan taakse.
Kyllä sä tiedät, oon niin on-off, ettei tosikaan. Takuuvarma keino pitää rl-ihmisetkin loitolla...

:h:
*pusnus* Taidan nauttia lasin viiniä juhlistaakseni tätä kokolailla harvinaislaatuiseksi jäänyttä kohtaamistamme!
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nautiskelin grammani. Poppistelen.

Nehemiah James

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

*kop kop* herätys!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Nautiskelin grammani. Poppistelen.
Nautiskelet gammasi? Sillä aika mielenkiintoinen bluegrass-disko-kappale! :lol: Vähän jotenkin tuli varmaan aiheutetustikin omalaatuinen vaikutelma, grossing over..
Ja kiitos Fukufukunamulle yllättävästä ilmestyksestä palstalle!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sunnuntaina ollaan töissä pienehkön dokailun jälkeen. Fetasalaattia nassuun ja odotellaan polakkien ja nahkahousujen tietoja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nukuin kellon ympäri ja nyt ei meinaa käynnistyä millään. En tykkää pilvisistä sunnuntaista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon aamuyöstä asti lukenu Erlend Loen kirjaa Tosiasioita Suomesta. Ihan vaan pikkasen puuduttavaa ja vaikeaa tekstiä! Pöhnänen olo siis, vaikka promillet kateissa ja kahvia kitattu. Iltaan asti saa onneks hullutella tällä valitulla tiellä, sit lasten hakuun ja maata kiertelee. Onkohan Jukujukumaa vielä yhtä kliffa paikka ku 15 vuotta sitten? Isot odotukset! Isommat ku muksuilla. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Oon aamuyöstä asti lukenu Erlend Loen kirjaa Tosiasioita Suomesta. Ihan vaan pikkasen puuduttavaa ja vaikeaa tekstiä! Pöhnänen olo siis, vaikka promillet kateissa ja kahvia kitattu. Iltaan asti saa onneks hullutella tällä valitulla tiellä, sit lasten hakuun ja maata kiertelee. Onkohan Jukujukumaa vielä yhtä kliffa paikka ku 15 vuotta sitten? Isot odotukset! Isommat ku muksuilla. :]
Mä luulen et sulla ihan toiset leikkikalut kuin lapsosilla?
Kovasti oon menossa öllesummeriin mut yritän liikaa pihistää huoneen jo kaheks yhen yön hintasella, joku pääsee mukaan hmm Räävelin yöhön?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geepsu laavpus fiilistelin kans tota biisiä ja ihan hymyilyttää :)

Aion ostaa itselleni lehmityttövaatteita! Nyt alan kuunteleen muutakin lilyallenia kokkausmusana ja toivon että hedari tajuaa pysyä poissa.

Ei oo yhtään rento lomafiilis, ehkä se tässä löytyy jostain matkan varrelta..
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:Nibailin oikein kunnolla, kauheesti luttanoita rakastuspakastus-kuvia galtsuissanne! Hyvä mieli, tajusin tarvitsevani ehkä eläinseuraa (ja miksei Kitinääkin).
Geetzu rakkahin... kolehtia ei oteta haavista vaan sinne pannaan!

Kuinkas muuten Geetzukka? Ilmanalassa on vain meren tuoksua.En ole tuntenna Geetzun hajusteita. Saattaa Arskan nenä olla aistinsa menettänyt? Kuinka usein käyt luodolla? :P

Arskis
Fcuk

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stadinarska kirjoitti:Kuinka usein käyt luodolla? :P

Arskis
Käväisin eilen uimassa siellä, olin niin puhto toki, ettei hajuja varmaa jääny! Pesin myös Kaivopuistossa, iiiisojen paskojen seassa viinan voimalla ja turrulla, nyt taas pian maaseudulla lapset kaikussa ilman turrukkeita. Rakkautta ja räkäpalleroita iholla vain, ah. Sitä sitten syksyyn saakka. Ehkä viimein astun elämän koulusta pehmompaan, jonnekin laitokseen sivistämään itseäni. Tai muuta turhaa mut pakollista.

nowalle muisk, koitetaan keräillä lomafiiwikset jostain... Mietin sua yöllä ja kaikkee elämää, elämäämme. Voi hyvin ni mäkin voin sit kans! A:lta jostain syyst kans terveisiä, ehkä se lukee blogias tai asuu aivoissani narskumassa, en tiijä mut ihku se on ja varsinki ku lupas ostaa mulle kunnon lehmätyttöbuubsit ei ku buutsit! <3
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Onko nipa Unotanut rakkaansa, pallogrillinsä rautatieasemalle?
Hylättynä ja yksinäisyydestä vihreäksi mennyt pallogrilli oli hylättynä rautatieaseman sähköisen aikataulutolpan juureen.
Stinky

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitenkähän tuon nyt ottais.. Perjantaina sulostakin sulosempi mies pussas minuu ja kappas, meikä löys ittensä ketarat ojollaan lattialta. Pyörryin perkele yhestä pususta.
Kiva kuhmu takaraivossa mutta luojan kiitos ei käynyt huonommin.
Tää päivä mennyt lähestulkoon vaakatasossa, pientä lenkkeilyä lukuun ottamatta. Suihkuun pitäs raahautua ja sit taas kattoon sunnuntai-illan parasta antia eli Rokkarille morsian :]
ninnithequeen

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:Onko nipa Unotanut rakkaansa, pallogrillinsä rautatieasemalle?
Hylättynä ja yksinäisyydestä vihreäksi mennyt pallogrilli oli hylättynä rautatieaseman sähköisen aikataulutolpan juureen.
*kahvit näppiksellä*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntaina kirkkoon!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas ikävä huomata ettei ilmastointiasentaja ollut tehnyt hommiaan piirustuksien mukaan. Tulee lisämutkia, kirjaimellisesti, äänenvaimentimien asennukseen. uota ja kaikkea muuta talon kuntoon liittyvää tuli puuhattua melkein koko päivä.

Huomenna vielä muutama työjuttu, vaikka oonkin lomalla.
Sitten illemmalla maalle muutamaksi päiväksi. Ja viimeistään perjantaina takas kotiin.

Sauna kutsuu. Iltapalaksi vois vetäistä siikaa ja melonia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin