Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään lämpimämpää huomenna kylmempää?
Mekot pitkät lie vastaantulijoilla?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihinkähän se nukkumatti taas liihotteli....ei löydy hameenkaan alta.
Dumis

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Örgh, tahdon viikonlopun ja kesäloman! Heti!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voi ny kyrpä mitä kaikkee ukaasia, paimenkirjettä, ohjetta, neuvoa, opastusta ja lippulappua täällä sorvin juurella odotti. On se hyvä, että ihmisellä on loma joskus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oli sen verran kireä aamujooga, että on ilmeiseti pakko panostaa lihashuoltoon. Venyttelyyn musta ei ole eli lienee aika palkata hieroja. Riittääköhän joka toinen viikko vai pitäskö käydä viikottain?

Ja hei, oon syönyt aamiaisen joka aamu kohta kuukauden putkeen ja aspartaamilla läträäminenkin loppui kuin seinään. Hyvä minä, kyllä musta vielä buddha tulee!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Voipi olla myös merkki siitä, että alkaa avautua paikat. Joogassa on saanut huomata, ettei se etene ollenkaan suoraviivasesti, vaan just kun on joku kohta alkanu venyä niin tuleekin ns.takapakkia. Ohjaaja selitti, että ihan normisettiä, koska kun yks kohta on auennut, niin vasta pääsee seuraavaan käsiks ja sen takia tuntuukin taas jäykemmältä.

Että sitkeesti vaan lisää reeniä. :] Ite odotan ihan kauhulla miten paljon on tässä piiitkän tauon aikana tullut takapakkia, sitten kun ranne alkaa taas kestää treenata...Tosin voipi olla että siihen hetkeen on matkaa vielä kuukausia ja alkuun joutuu takuulla tekemään ihan superlyhyttä treeniä...

(Nii ja jos on takareidet jäykkänä, niin kandee venytellä vaikka iltasin niitä töllön edessä - mulla ainakin juuust se paikka, joka aina tuntuu.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Mitäs venytellä jos nuppi on kireällä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sillonkin vaan paljon joogaa joka päivä! 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Mitäs venytellä jos nuppi on kireällä?
Pippeliä. Mielellään jonkun nartun toimesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Pippeliä. Mielellään jonkun nartun toimesta.
Joo ei! Menee pää entistä enemmän sekaisin ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Venyttelyyn musta ei ole eli lienee aika palkata hieroja. Riittääköhän joka toinen viikko vai pitäskö käydä viikottain?
Toi onkin kimurantti. Itse sain taannoin hierontalahjakortin viidelle kerralle. Kun en säännöllisesti ja ammattimaisesti urheile, niin on pirun vaikea varata aikoja, kun ei niitä juuri saa silloin kun tarvitsisi. Mistä vitusta sitä etukäteen tietää onko joku paikka jumissa. Sitten vielä se, että hierontaan mennessä ei saisi olla paikat kipeät tuoreeltaan ja hieronnan jälkeen kestää pari päivää, kun suoritustaso palautuu. Että käy nyt sit hierojalla, kun mullakin on usein pelejä sun muuta, joissa ei haluais olla veltoilla jaloilla.

Itse kysymykseen, että esmes joku huippu-urheilija käy 1-2 kertaa viikossa aika säännöllisesti. Jos sulla on valmiiksi joku paikka oikein jumissa, niin voit käydä tiuhemmin kolmekin kertaa kymmenessä päivässä. Noin muutoin kerta parissa viikossa riittänee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Joo ei! Menee pää entistä enemmän sekaisin ;)
Sekaisin se voi mennä, muttei ole kireällä enää ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mitäs venytellä jos nuppi on kireällä?
Pippeliä. Mielellään jonkun nartun toimesta.
Sitä nuo työkaveritkin marisee, että meikäläisen pitäisi hommata akka kun olen kuulma (taka)kireä ja vittumainen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mitäs venytellä jos nuppi on kireällä?
Pippeliä. Mielellään jonkun nartun toimesta.
Sitä nuo työkaveritkin marisee, että meikäläisen pitäisi hommata akka kun olen kuulma (taka)kireä ja vittumainen.
Siinä roolit vaihtuisi sitten kunnolla? :P
Naiset vain vaatii aikaa ja huolenpitoa, sit pitäis ottaa huomioon toista ja kaikkee, why bother? Vaihada vaikka kantabubiasi jos katsele uusi maisemia?

Kyllä venyttelyyn ja lihasten lämmittelyyn kannattaisi tuhlata aina hetki, vaikken aina itse niin teekkään, sen saavat vanhat koipeni aina tuta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niba kirjoitti: Vaihada vaikka kantabubiasi jos katsele uusi maisemia?
Siis onko Bluntlyllä lemmikkipöllö?!?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Niba kirjoitti: Vaihada vaikka kantabubiasi jos katsele uusi maisemia?
Siis onko Bluntlyllä lemmikkipöllö?!?
Ihan hauska juttu sinänsä taisi olla joku kaljajuottola, jos oli sama missä taannoin vierailin! ;) :lol:
Ja toivon ettei ole vaikkei ehkä enää lain tuolla puolen olekaan?
Lähen taas kun muistutan niin Tallinnan maisemia katselemaan. Tällä kertaa ihan yksin. torstaina, otin ja sain, hotellihuoneen kaks yötä melkeen yhen hinnalla, en nyt sänkykaveria hae mutta vapaata tilaa ois.. :oops:
Syön muuten salaattia tällä hetkellä, kevyt kermaviiliä mausteena..
Eikä mahuttu Sukulan vehkeitten viereen, juu tuntee tuoksun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hauskaa tiedossa. Pitäisi torstaina käväistä eteläisellä toimistolla, Linda ei liikahda jos tuulta on 15 m/s ja ennusteessa lukee 14 m/s. Joka tapauksessa saan kaivaa oksupussin esiin varmaan jo laiturilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Hauskaa tiedossa. Pitäisi torstaina käväistä eteläisellä toimistolla, Linda ei liikahda jos tuulta on 15 m/s ja ennusteessa lukee 14 m/s. Joka tapauksessa saan kaivaa oksupussin esiin varmaan jo laiturilla.
Minäkin olen liikkumassa Lindalla torstaina toivotaan ettei tuulet ainakaan ylly!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaina totuus tulee esiin hameen alta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä mennyt remppakohteen rakenteita suunnitellen. Ja sähkö+vesipiirustuksia miettien. Eli että miten ne tekisin ku en ole tuon alan ammattilainen. Vaikka niitä muutamat olen tehnyt. Ja taas pyydettiin.

Ampumassa tuli käytyä. Toista sataa patruuna paukahti. Osumien puolella liian heikosti. Mutta harjoitus auttanee.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin