Tuulenpuiska-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Te teilaatte mut täysin nyt, mut arvatkaa kuka tuli kotiin?
Jos se on rekkis niin mä sanoudun irti sun tuttavapiiristä. Jos taas exä, niin olen erittäin iloinen :D :h:
Samoilla sanoilla
tuulenpuiska

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Miks Ninni kertoo näin auliisti yksityiselämästään palstalla?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikö sulla Ninni ole lainkaan itsesuojeluvaistoa? Ja ymmärtäisin vielä jotenkin, jos olis vaan sun elämästä kyse, mutta pitäiskö ajatella nyt kuitenkin lapsen etua?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sellaset suhteet päättyy vasta siihen että toinen osapuoli kannetaan kylmänä kämpästä ulos.
elco

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:^Sellaset suhteet päättyy vasta siihen että toinen osapuoli kannetaan kylmänä kämpästä ulos.
Toivotaan, että ennemmin kuin myöhemmin.
SikaMika

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Te teilaatte mut nyt täysin, mutta arvatkaa kuka tuli kotiin?

Minä itse. Eikä mulla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Kyse ei ole pelkästään minusta itsestäni, vaan myös muista tielläliikkujista. Paukutin illan voitokkaasti pokeria, ja vikan turnauksen loputtua olo oli kuin olisi pää täynnä pölyä joten lähdin 13km pyörälenkille. Lenkin alkupäässä porhalsi niin mieletön myötätuuli, että olin pakotettu vetämään niin täysillä kuin vaan pääsee (pyörästä loppui vaihteet kesken ja niitä on aivan tarpeeksi). Kapeilla ja mutkaisilla metsäteilläkin porhalsin Lujaa, vastaantulijoiden onneksi heitä ei pahemmin ollut. Loppumatka oli sitten vastatuulta, joten lenkkiin kului aikaa melko normaalit puolisen tuntia. Kannoin itseni ennemmin kuin myöhemmin kylmänä sisään, koska t-paidassa ja shortseissa kalsa iski vanhoihin polviin.
bliss

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Koska sä tuut hakee itsesuojeluvälineen? :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:^Sellaset suhteet päättyy vasta siihen että toinen osapuoli kannetaan kylmänä kämpästä ulos.
No sepä se.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin