Tuulenpuiska-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Kyllä sä voit mukaan lähteä, jos oikeasti haluat.
Eri reilua!
En tajuu. Ensin valitetaan, että ei tule kutsua ja sitten kun kutsutaan niin mussutetaan jotain eri reiluudesta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:En tajuu. Ensin valitetaan, että ei tule kutsua ja sitten kun kutsutaan niin mussutetaan jotain eri reiluudesta.
Mä mitään mussuta. Nauratti vaan toi sun innostuneisuus :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Edelleen töissä, palaveri. Kaikki töissäkin olevat tuntuvat olevan lomamoodissa, ei anna oikein särmää kuvaa. Vittuttaa nämä turhat palaverit, joudun keskeyttämään navigointikarttojen siirron puhelimeen jotta saan otettua läppärin mukaan. WLANikaan ei pelitä aina.
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mun mielestä kesä-elo pitäis olla jatkuvasti minimissään +22, muu vuosi on kuitenkin paskakeliä puolillaan. Ja sateet vaan öisin. Minne tän tilauksen voi välittää?
immi.gov.au
Melbournessa ja Sydneyssa näyttäisi päivän ylin lämpötila olevan tänään 16-17 astetta lämmintä, ja sadettakin näyttäisi piisaavan. ;)
elco kirjoitti:Huomenna lähdetäänkin sitten veneilemään muuan Tixin, Sikamikan ja yhden lähemmäs 5-kybäsen kaljun gubben (siis yhden toisen minun lisäkseni) kanssa Tallinnaan.
Niin ne ajat muuttuvat. Muistelen aikaa kuinka elco ja tixikin naureskelivat kuinka luuserimaista on tapailla muita kityläisiä, ja varsinkaan saada niistä ystäviä. Ympyrä on sulkeutunut. :loser: Minä sentään en ole ihan noin luuseri vaan lähden kohtapuolin risteilylle entisten opiskelukaverien kanssa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mitä hemmettiä? Mul on menny jotain ohi. Onks Gattaca nykyään kalju?!? NUUH!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lilo kirjoitti:^ Tietääkö kukaan etukäteen, noin niinQ oikeasti? (Ei voi tietää, kun ei ole ole ikinä ollut tarvetta niille pullille meikäläisen uunissa...)
Mä tiesin liikaakin tai niinku oletin tietäväni, nyt kaikki tuntuupi paljon helpommalta kun oli semmosia kammoja mustia pilviä mielessä :D

Oisko semmonen nukkumisjärjestely hyvä, jotta muija nukkuu kun tuut töistä ---> oot vauvelin kanssa ----> sä nukut hyvät yöunet ----> muija hoitaa yösyötöt ----> weekendina muija voi sit nukkua hieman enemmän ja sä olla tytsän kans. Näin meillä on aika minimaaliset väsyt ollut.
Viimeksi muokannut Rouva Pupu, 09.07.2009 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Mä mitään mussuta. Nauratti vaan toi sun innostuneisuus :D
Sun olisi sitten varmaan pitänyt sanoa, että "innostunut kutsu katosi postissa".

Joo, hei, lähde ihmeessä mukaan! Se olisi tosi kiva juttu!!1 xoxoxoxo
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Näin meillä on aika minimaaliset väsyt ollut.
Jokaisella on omansa. Meillä toimii hyvin se, että kolmelta yöllä vahdinvaihto, kun ei kerran ole tissiruokintaa. Meen itse pari tuntia myöhemmin nukkuun muijan herätessä pari aiemmin, joten kummankin uniaika kasvaa samanaikaisesta tuon pari tuntia.

Ja jos haluan omaa aikaa silloin kun se ei oikein muijalle sovi, joustan sitten vaikka juuri yövuoron osalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päiväsaunan jälkeen mahtavan hyvä olo.
Kohti Jumboa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:xoxoxoxo
Pöljä. Nyt en ainakaan lähde!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon koko päivän meinannut nukahtaa tähän työpöydän ääreen. Pitäsköhän vaan kuitata tältä päivältä ja lähteä himaan möllöttämään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:xoxoxoxo
Pöljä. Nyt en ainakaan lähde!!1
Ei taas kelpaa mikään. Ei kelpaa kun ei kutsuta, ei kelpaa kutsu, ei kelpaa innostumattomuus, ei kelpaa innostuneet halit ja pussaukset.

Tää on vähänniinq me oltais naimisissa.
Rouva Pupu

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Tää on vähänniinq me oltais naimisissa.
Täyrellist. <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jumalauta! Hetkeksi kun keskittyy johonkin muuhun, niin täällä on ihan väärät pariskot suunnittelemassa kuturisteilyjä. Meen tänäänkin salille vinkumaan julmaa kohtaloani punteille...
elco

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Nehemiah James kirjoitti:Jumalauta! Hetkeksi kun keskittyy johonkin muuhun, niin täällä on ihan väärät pariskot suunnittelemassa kuturisteilyjä. Meen tänäänkin salille vinkumaan julmaa kohtaloani punteille...
No lähetsä mun kanssa veneilemään? xoxo
Nehemiah James

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

elco kirjoitti:No lähetsä mun kanssa veneilemään? xoxo
Onko tää niinq all inclusive ja mun ei tartte ku ilmestyä satamaan natsiorgiavarusteissa? Jumalauta, ilman muuta!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Jumalauta, ilman muuta!!
No taidan mäkin tulla-ah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lahdessa olis Happoradio, Irina ja Apulanta. Pitäsköhän sitä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jee, auton korjaus vain 1,8K, kyllä nyt kelpaa.
Paras päivä ikinä.
Chap

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Riemumieli kirjoitti:Jee, auton korjaus vain 1,8K, kyllä nyt kelpaa.
Halvalla ei saa hyvää!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täällä todellakin olisi Tammerfest yllänsäpäällänsä, mutta ei niin ei. Jotenkin ei ole väki vielä kaduilla sillee isosti massoina. Ohjelmateltta pimentää Keskustorin, mut muuten ei asiaa edes huomaa. Ei kai kukaan palstalainen ole tänne tulossa juhlimaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

FC Lahden toinen karsintaottelu menossa juuri nyt.
http://atdhe.net/
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Te teilaatte mut täysin nyt, mut arvatkaa kuka tuli kotiin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Te teilaatte mut täysin nyt, mut arvatkaa kuka tuli kotiin?
Jos se on rekkis niin mä sanoudun irti sun tuttavapiiristä. Jos taas exä, niin olen erittäin iloinen :D :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuulenpuiska-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökin ympäristössä, noin 300m päässä, menee karhujen lähes päivittäin käytämä polku. Saisko sinne Karhu-ryhmän kellistämään ne kumoon tai ajamaan poispoikeen? Ja samoilla paikolla pyörii susia, niille voisi antaa yliannoksen Hukkalämpöä. Tulis jotenkin rentoutuneempi olo kun dallaa metsässä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin