Perjantai, perkele!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ARGH!!!! Se vaan kävi täällä! Ja käyttäytyi ihan yhtä hyvin kuin sillon ennen ku viina vei.



Soitin äsken Turkkiin jossa lapsonen lomailee isänsä kanssa, siel on "vaan" +42 :shock:
Ovat vaan uineet koko päivän, kas kummaa...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koko päivä meni lepäillessä. Lihakset niin jumissa, ettei ole pystynyt tekemään juuri mitään. Mut eiks lomalle pidä myös levätä?
Nyt tuntuu jo inhimilliseltä.

Pari päivää vielä kotona, sit maalle rakentelemaan ja mitälie.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:ARGH!!!! Se vaan kävi täällä! Ja käyttäytyi ihan yhtä hyvin kuin sillon ennen ku viina vei.
Kuuntele nyt ittees. Eilen sanoit että se tuli kotiin!? Sä oot jättäny siitä pahoinpitelysyytteen. Nyt sanot että sen kaa on parempi olla väleissä ettei tuu kirveestä. Se on alkoholisti.
Mitä vittua sä nainen ajattelet? Joo, se ehkä kerran sadasta käyttäytyy nätisti, mutta sekö riittää? Sä myönnät itekkin että se on hullu. Heittelee sua pitkin seiniä kännipäissään. Sä vaan annat anteeksi? Unohdat paskat hetkeks ja sit se iskee taas.
Mun ja muiden neuvot jättää se ihminen kokonaan taakse on sun omaks parhaaks. Tää ei todellakaan oo vittuilua sulle. Ymmärrätkö? Sä vaan puolustelet sitä vaikka se on tehnyt sulle pahaa! Kuinka pahasti pitää käydä ennenku sä tajuat...
ninnithequeen

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se EI tule tänne enää. Sanoin sanan "kotiin" koska tämä oli hänenkin kotinsa sen 7 kk ku Espooseen muutettiin.
Stinky

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tota....mielummin kavereita ku että se on kirveen kans oven takana.
With friends like these ...
Trust me, sen kans kannattaa olla hyvissä väleissä.
Kaverit käy kylässä toistensa luona, meinaatko sanoo ettei kahville voi tulla? Mitä jos se suuttuu siitä? Kaverit ei uhkaile kirveellä eikä heittele pitkin seiniä. Kivoja kavereita sulla..
Jep, en sano enää mitään. Mun kanta tais tulla selväksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Stinky kirjoitti:Mun kanta tais tulla selväksi.
Tässä pitäisi yrittää olla kannustava, koska tosiasia on, että väkivallan uhri elää tilassa, jossa ns. normaalit käyttäytymismallit eivät päde. Mieli on siitä kummallinen, että sen murtamalla toisen saa tekemään melkein mitä tahansa, jopa puolustelemaan täysin sopimatonta käytöstä.
Paras päivä ikinä.
Stinky

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Totta turiset. Mutta miten kannustaa? Muuta ku sanomalla että "älä hyvä nainen ole sen kanssa missään tekemisissä. Ikinä enää!"
Mä en osaa. Oon huolissani Ninnistä vaikka en hänestä pidäkkään (ja Ninni sä tiiät sen itekkin :) ).
Bhven

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Niba tai joku, mikä on se ihme Stonehengen näköinen (kompassi??) kiviympyrä Herttoniemenrannassa, siinä uimarannan läheisyydessä, jossa on kolmekirjaimista mongerrusta?
ninnithequeen

Re: Perjantai, perkele!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven kirjoitti:Niba tai joku, mikä on se ihme Stonehengen näköinen (kompassi??) kiviympyrä Herttoniemenrannassa, siinä uimarannan läheisyydessä, jossa on kolmekirjaimista mongerrusta?
Mä oon miettiny samaa. Asuin aikanaan siis Hertsikanrannassa.
Vastaa Viestiin