SauvakävelySunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?
bliss

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

No ei ainakaan se sauvakävely.

Tarttis suunnitella pari neulejuttua ja iltapäivällä lähteä kyläilemään :]
Stinky

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tää nussukka on ollut ahkera aamupäivän elikkäs ompeluhommat tehty ja hieman tossa siivosin. Nyt luppoaikaa kunnes aika lähtee liikennemerkkikaupunkiin ystiä tapaamaan. Jos sää sallii niin piknikille johonki nurmelle ja jos sataa, niin johonki kivaan ravinteliin syömään.
Onkos ne kaupat auki? Eikös ne oo.. Jos sitä kävis kattoon alennusmyyntien jämiä ja tekis löytöjä.
Illalla jos sais perseen vielä liikenteeseen ja kävis lenkillä, sauvoilla tai ilman.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hirvittävä sunnuntaikooma päällä, miten tästä pääsee eroon? Olis pakko siivotakin kun huomenna tulee kyläilijä... Voi puuhkis. Nyt olis kotiorjalle käyttöä. Mistäs niitä saikaan tilata?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mullekki kotiorja kiitos....
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yks eilisistä parveketuoleista oli hajalla, kasatessa kiristetty liikaa parista paikasta -> puuosia halki. Eli se pitää mennä vaihtamaan ja sit kaupoille. Loppupäivä pihaa ja rempaakin pitäisi saada etenemään.
Ens loppuviikollekin tuli jo ohjelmaa. Taitaa mennä pitkästä aikaa pari päivää viihteellä :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelipäivä, juhlapäivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Hirvittävä sunnuntaikooma päällä, miten tästä pääsee eroon? Olis pakko siivotakin kun huomenna tulee kyläilijä... Voi puuhkis. Nyt olis kotiorjalle käyttöä. Mistäs niitä saikaan tilata?
http://www.city.fi/chat/entry.php?room=Flirttipuisto ?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Faijan luona syömässä. Sitten tätä nettailua. Nyt lähdössä rannalle... :dream:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesusperkele et on taas kuuma. Taidan jättää imuroinnin myöhäseen iltaan ku on jo viileempi....
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ihan hukkaan mennyt viikonloppu. Parvekkeen sai melkein raivattua.

Muuten aika turha, mutta sehän sopeutuu elämääni. Kalakeitto oli hyvää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuin te voitte syyä keittoa tämmösellä helteellä, lääh! Tahtoo kylmää hedelmäsalaattia...
SikaMika

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rantauduttu Tallinnasta. Olipa hauskaa vaikka unirytmin säädössä olikin paljon parantamisen varaa; aloin pilkkimään molempina iltoina jo baareilun melko vaihaisessa vaiheessa ja edessä oli taksikyyditys veneen pahnoille. Unihommat ei toimineet...

Pehmeä laskeutuminen arkeen menossa; semiroskaruokaa ja -elokuvia ja mahdolliset päikkärit ennen klo. 23.30 alkavaa 1,5M$:n pokeriturnausta, jossa voittomiehelle tarjolla reilut 200k$.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Parveketuolin vaihto kävikin helposti. Tosin tilalle tuli näyttelytuoli, mutta sain sen heti. Muuten olisi mennyt ens viikon loppupuolelle.
Nyt nurtsille kyytiä. Sauvakävely saa jäädä tältä päivältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tein voittomaalin :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oli kokonaisuutena kiva päivä. :]

Kiits päiväkahviseurasta asianosaisille :mrgreen:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei väsytä yhtään, mut pakko käydä nukkumaan. Ainakin yritän..
Lomalla kun pitää olla jo 0800 auton kanssa (toivottavasti) Oikealla autokorjaamolla. Pyöräkulmat kuntoon. Kaikki renkaat kuluneet ulkoreunoiltaan pykälille. Ei mennyt ihan iskarien vaihdon yhteydessä pyöräkulmien säädöt kohdalleen. No sillä korjaamolla meni siinä yhteydessä melkein kaikki mahdollinen v****een. Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus.. :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melko raivostuttavaa. Ensin huijaus en mennyt läpi, sitten 2/3 keskiarvostäkistä all-iniin flopatulla värillä. Vihu tietty floppasi isomman värin ja homma meni yksiauttisen värisuoran metsästykseksi. Se kusi ja käteen jäi luu. Vituttaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei ole Pemari.
Iskarit vaihtoi yksi erääseen ketjuun kuuluva pikkuputiikki, jossa taitaa olla ainakin erään toisen automerkin merkkihuolto.
Ja juu takana oli molemmat puolet nolla-aurauksella. Ihmekkös tuntui hieman epävakaalta. Tosin noinkin oli vielä parempi kuin moni muu auto, jossa pyöräkulmat ovat kohdallaan.
Mut nyt on oma auto erittäin hyvä ajaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vaihdoin iskarit n 80tkm kohdalla. Ei ne alkuperäiset olleet juurikaan huonontuneet, mutta vakiojousille tarkotetuilla Bilsteinilla menee mutkatietä reilut 20km/h kovempaa. Ja edeleen tuntuu helpommalta ajaa vaikka vauhtia enemmän. Nyt on mittarissa 90tkm. Eli ei noita olisi saanut auton takuuseen. Iskarien asennuksen kulmat olisin saanut takuuseen, mutta en taida siellä paikassa teettää enään mitään. Riitti kun klommottivat lokasuojat, kulmat pielessä ja xenonien korkeudensäädön anturin staagi oli kiepsahtanut 360 astetta ympäri ja saanut säädöt sekoamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Jessus mitä palveluu oot saanut, vissiin toheloivat enempi kuin mitä saivat ekalla kerralla aikaseksi. Onnex mun Xenonien antura on toiminut hjuvin, alkais vituttaa jossekin olis kaggana.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eipä vastaa paikan omistaja enää puheluihini :D Maalaus ja oikasutyöt meni kyllä kivuttomasti sijaisautoineen ( <- monikossa ku pitä käydä vaihtamassa ekan päivän jälkeen pienimpään kinneriin).
Toisesta korjaamosta sain vinkin tuosta anturijutusta ja korjasin itse :)
Asiaa ei kyllä helpottanut takuuseen vaihdettujen umpioiden väärä suuntaus, siis pysty- ja vaakasuunnassa. Ja sen vaihtotyön teki ISO merkkiliike. No, saiMpahan uudet umpiot haalistuvilla etu"laseilla" varustettujen tilalle ilmatteeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: SauvakävelySunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

McJanne kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus.. :roll:
Olikos sulla BMW? Kuulostaa ihan Laakkosen touhulta :P
Ei tossa vielä mitään. Työkaverin auto on ollut Laakkosella yhteensä pari kuukautta niiden tekemien kämmien takia! Joka kerta ku ovat saanet yhen jutun korjattua, ovat saaneet toisen paikan autosta paskaksi :roll: Yhen alkuperäsen vian takia autoo on korjattu semmoset kuusi kertaa.
Miten helvetissä se lafka on pystyssä kun on niin epäpätevää porukkaa?!
Vastaa Viestiin