Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyvä fiiwis jeh!
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

back in business
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Noihin viikonloppujuttuihin. Oon kuullu taas viime aikoina melko paljon juttuja kaikenmaailman kusipäämiehistä..ja halusin vaan kertoa että mulla on maailman ihanin poikaystävä. (Sit semmonen sydän-hymiö. Ihan Dumiksen iloksi.)
Mut aina ei todellakaan ole ollut näin..seukkasin itekin joskus yhen hullun juopon kanssa parisen vuotta (enemmän tai vähemmän), ja voin sanoa et sillon menee lähes tyhjille korville järkevien ihmisten neuvot, kun itse se päätös on kumminkin tehtävä. Mut kaikesta oppii ja itse opin, että ei ikinä enää. Tällä hetkellä tosin hieman ärsyttää noi jotku virhearviot menneisyydestä, koska on menny osittain luotto perheenjäseniin ja kavereihinki..ja on kovin vaikea korjata niitä asioita.
No, jaa..mut se siitä. Ninnille tsemppiä! Oot helmi, sitä ei saa, eikä kannata unohtaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:back in business
:h:

Sääennuste lupaa sadekuuroja koko maahan. V*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Länsirintamalla harmaata, mutta ei sadetta. :)
Chap

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ah, mikä sää. Voisin lähteä työmatkalle välittömästi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli kerrankin mukava kävellä töihin kun taivaalta tippui virkistävää kosteutta, lisää tämmöistä.

Nyt joku tehokas plääni kuinka saisin delegoitua hommani jollekkin niin voisi vaikka lähteä shoppailemaan pari kivaa juttua.

Meitsi on melkein iloisella fiiliksellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluisin sohvanmutkaan peiton alle lukemaan hyvää kirjaa, juomaan kahvia ja joku komistus hierois mun jalkoja *syvä huokaus*.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

sipsi kirjoitti: Mut aina ei todellakaan ole ollut näin..seukkasin itekin joskus yhen hullun juopon kanssa parisen vuotta (enemmän tai vähemmän), ja voin sanoa et sillon menee lähes tyhjille korville järkevien ihmisten neuvot, kun itse se päätös on kumminkin tehtävä. Mut kaikesta oppii ja itse opin, että ei ikinä enää. Tällä hetkellä tosin hieman ärsyttää noi jotku virhearviot menneisyydestä, koska on menny osittain luotto perheenjäseniin ja kavereihinki..ja on kovin vaikea korjata niitä asioita.
No, jaa..mut se siitä. Ninnille tsemppiä! Oot helmi, sitä ei saa, eikä kannata unohtaa.
Totta. Itse se on päätös tehtävä, siinä muiden mielipiteet auta vaikka tilanne olisi mikä. Ainoa, mitä ulkopuoliset voivat tehdä, on olla tukena ja odottaa, että ihminen itse ymmärtää tilanteen ja ratkaisun siihen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kenelläkään kokemuksia Azoreista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä te ny enää setvitte??? Hullu rekkis kävi täällä viime viikolla, eikä tule enää. Perkele.


Mul on ikävä tyttöö, mut se tulee kotiin vasta 1,5 viikon päästä :cry:
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mihin lähteä pikareissuun 20.-23.7?

Innostuin jo Bukarestista, mutta sinne ei finskillä pääse halvalla, jollei ole viikonloppua reissussa. Amsterdamiin ei huvittaisi mennä, kun sieltä ei saa sieniä - jos saisi niin lento olisi jo buukattu. Bergenistä yritin löytää jotain dyykkitoimintaa, mutta hiljaista on arkiviikolla. Nyt vahvimmalta näyttäisi Kittilä, josta voisi vuokrata auton ja ajella Norjan puolelle ihmettelemään.

Budjetti on ehkä tonni.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä te ny enää setvitte??? Hullu rekkis kävi täällä viime viikolla, eikä tule enää. Perkele.
Ei jaksa setviä muiden asioita, omissa on ihan tarpeeksi... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Nehemiah James

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia Azoreista?
Taikkuihin sun piti mennä!

Kaverit kävi Azoreilla fisustusreissulla. Ei niin ihmeelliset kalavedet kuulemma. Muuta en tiedä :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elco; http://www.matkaporssi.com/go/production/details?id=741. Mä oon maailman paskin linkittää oikein.

Nälkä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onnistuin vartin sisään ottamaan yhteen laskutuspäällikön ja tän liiterin suurimmalle pampulle kertomaan kuinka se oli tyrinyt. Nyt ei suodattimet oikein toimi. Vihaan ihmisiä-päiväni on kovassa nosteessa.
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti:Elco; http://www.matkaporssi.com/go/production/details?id=741. Mä oon maailman paskin linkittää oikein.

Nälkä.
Kiitos, mutta noi musulmaanimaat on aina vähän arvelluttavia.
bedlam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edellinen viesti kirjotettu 18.06.2009. No huh huh, ehkä pisin kitinätauko koskaan. Well, muuttotouhut alkaa pikkuhiljaa olla ohi ja kämppä kuosissaan. Leffahuone vaatii vielä kehykset heijastusseinälle ja parit hyllyt. Jee, nyt voi kattoa ne paskat leffat satatuumaisena!

Piti tulla viikoksi Kainuuseen, että saap unohtaa touhuilun kun ei täällä voi kuin olla tekemättä mitään. Aurinkokin sopivasti paisteloopi. Jepsjee. Mitä tässon viimesen jälkeen tapahtunu. Niin, Faith No More oli maaliman paras.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:Onnistuin vartin sisään ottamaan yhteen laskutuspäällikön ja tän liiterin suurimmalle pampulle kertomaan kuinka se oli tyrinyt. Nyt ei suodattimet oikein toimi. Vihaan ihmisiä-päiväni on kovassa nosteessa.
Mullaki on ollu työmielessä ihan huippumaanantai..kaikkihan täällä on mun vika. Ovien toimimattomuudesta vesivahinkoihin jne. :evil:
Onneksi sentään unimaailmassa on pässejä, lehmiä, sikoja ja Mato Matala.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on taas 120 000 paperia järjestelty oikeisiin mappeihin, jos vielä puol tusinaa rappista tekis valmiixi ja sit painuis kotiin kytemään.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Pikkusisko vihittiin viikonloppuna, päätin sitte piristää vihkiseremoniaa pyörtymällä toimittaessani kaason tehtävää.

Grah, juuri näin. Toivottavasti omissa häissä ei käy noin. Pitää ottaa sit lyhyt kaava tai sitten voi pistää vedon pystyyn kuinka monennella minuutilla morsian pyörtyy :P
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Liskojen yö lusittu. Päähän pukkasi mielenkiintoista visiota toisensa perään, pitäisi kai kirjoittaa ne puhtaaksi ja lähetellä elokuvakäsikirjoituksina kustannusyhtiöille. Viime yön suosikkini oli uni, jossa olin jostain syystä päätynyt takaisin peruskouluun mutta ihan nykyisen ikäisenä. Joku piltti tuli välitunnilla vittuilemaan ja heräsin siihen kun polveni potkaisi samaan aikaan tätä unessa nenään ja IRL ilmaan. Onneksi nukuin juuri tuolla hetkellä kääntyneenä pois päin daamista...

Olo on hieman tokkurainen. Koetan silti jatkaa lopputyön tekoa, ilmatkin olisi sille suotuisat.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä nään useinkin unia joissa joudun takas peruskouluun ja huudan siellä että miks mä tääl oon, mähän oon käynyt tän loppuun jo...
tuulenpuiska

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä te ny enää setvitte??? Hullu rekkis kävi täällä viime viikolla, eikä tule enää. Perkele.


Mul on ikävä tyttöö, mut se tulee kotiin vasta 1,5 viikon päästä :cry:
Haluatsä vai etkö sä halua että me vittuillaan sulle Hullusta Rekkiksestä?

Päätä jo. Jos et halua asiasta mainittavan, niin älä kirjoita siitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Nyt joku tehokas plääni kuinka saisin delegoitua hommani jollekkin niin voisi vaikka lähteä shoppailemaan pari kivaa juttua.
Arvaatkaa vain onnistuiko delegointi? Täällä sitä nyt jäkitetään vaikka mieli vaelteleekin aivan muualla, onnistuin kirjoittamaan raporttiinkin mitä juuri silloin mielessä liikkui. Onneksi luin ennenkuin pistin eteenpäin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin