Dead dursdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aiotko vongata tänään

kylli
1
9%
kyllä
4
36%
juuei
5
45%
Nibah!
1
9%
 
Ääniä yhteensä: 11

Dumis

Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onpas täälä hilijasta!
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Päivän tavoite on selvitä ilman päiväunia. Lomalla rytmi kääntynyt niin, että kolme ensimmäistä työpäivää vaatineet sitten iltapäivällä päikkärit ja kierre jatkunut. Jos nyt jaksaisi ilman ja menisi ajoissa nukkumaan.
Stinky

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Päikkärit on hyvästä! Otin eilen tunnin tirsat ku olin ihan kuoleman väsynyt kun pääsin himaan. Illalla olikin sitten virtaa lähtee terassille yhdelle. Ja se jopa jäi siihen yhteen :] Huomenna ois tarkotus lähtee sit ihan jopa muutamalle.. Nasta viikonloppu tiedossa!
Nehemiah James

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

SUIHKUUN!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himskatin hiostava ilma, tekisi melkein mieli mennä pakastinmaisiin bunkkerineukkareihin täksi päiväksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

En kehtaa vonkaa. Sitäpaitsi mä lähden maalle, siellä ei oo ketä vonkais. Helppoo :]
Stinky

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ketä et kehtaa vonkaa? Jos mä oisin sä ni mä ainakin vonkaisin :]
Vitsit jos tästä päivästä tulee yhtä hiljanen töiden kannalta ku eilinen. Äh. Aika ei mene eteenpäin sitten millään ja turhauttaa. Levottomat ajatukset valtaa mielen, levottomat on jalat ja natsilla menee hermot muhun kun pyörin täällä toimistolla siellä sun täällä kun väkkärä..
Nehemiah James

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Bluntly kirjoitti:Himskatin hiostava ilma, tekisi melkein mieli mennä pakastinmaisiin bunkkerineukkareihin täksi päiväksi.
Meinasin just kehua, että olipa hyvä keli polkea BettyGeetä. Lämmin, kostea ja tyyni. Kirvoitti antamaan oikein kunnon kyydit. Ainoa mikä snadisti häiritsi nirvanan saavuttamista oli ne pörriäiset suussa ja kypärän sisällä päänahkaa kutittamassa.

OT: En tietenkään ketään, koskaan! Hullujakos puhutte?!
Viimeksi muokannut Nehemiah James, 16.07.2009 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:^Ketä et kehtaa vonkaa? Jos mä oisin sä ni mä ainakin vonkaisin :]
No enhän mä nyt sitä voi paljastaa :shock:
Stinky

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti: No enhän mä nyt sitä voi paljastaa :shock:
Laita yv :wink: Ai miten niin utelias?
bliss

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hihi :D
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Mistä saa hyväkuntoisia tai jopa ihan ihka uusia rakennustelineitä edullisesti? (Tiedän, että hyväkuntoinen ja edullinen ovat helposti vähän toisensa poissulkevat ...)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Vuokraten Ramirentiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kääk:

http://naurunappula.com/478065

Tarttis varmaan tehdä jotain.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku ärrrrsyttävä ripsi hankaa silmää enkä pääse siitä eroon. Mrrrrh! Aamuspinni oli tiukka, mutta tajusin taas tänään kuinka kammottavan ruma kroppa mulla on. Pakko tehdä jotain radikaalia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Joku ärrrrsyttävä ripsi hankaa silmää enkä pääse siitä eroon. Mrrrrh! Aamuspinni oli tiukka, mutta tajusin taas tänään kuinka kammottavan ruma kroppa mulla on. Pakko tehdä jotain radikaalia...
En tiedä kropastasi mutta voin luottamuksella sanoa, että aniharvalla irl on hyvä vartalo.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Kääk:

http://naurunappula.com/478065

Tarttis varmaan tehdä jotain.
Jos saisit vapaasti päättää (realismin rajoissa), mitä muuttaisit elämässäsi?

Monille elämässä pitää olla jatkuvasti jotain tavoiteltavaa jotta jaksaisi nousta aamulla ylös. Ehkä sulla on kaikki jo saavutettu, ja siksi etoo? Sinänsä tuo sarjakuvahan kertoi ihan muusta, siinä vasta mietittiin mitä kaikkea voisi elämässään saavuttaa.

Ps. Olen kysynyt monesti aiemmin: mites se prätkä? Ostitko, oletko ajellut, tuntuiko hienolta kokemukselta? Ei, en ole itse aikeissa hankkia, ihmetytti vaan kun juttu siitä loppui kuin seinään, tai sitten olen unohtanut jonkun asiaa sivuavan kirjoituksesi.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 16.07.2009 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:En tiedä kropastasi mutta voin luottamuksella sanoa, että aniharvalla irl on hyvä vartalo.
Olen ehdottomasti eri mieltä, enkä puhu vain itsestäni. Ehkä minulla on vain rima liian matalalla, kun mielestä näen ja olen nähnyt paljon kaunisvartaloisia ihmisiä IRL, myös varsin varttuneiden ihmisten parissa? Ns. virheetöntä (täydellistä) bödiä ei varmaan kovin monella ole.

Ehkä näkemystäsi rajoittaa osaltaan se että vastaanottollesi hakeutuu ihmisiä joilla on huonoista elintavoista johtuvia terveysongelmia, jotka näkyvät myös kehossa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Bluntly kirjoitti:Vuokraten Ramirentiltä.
Tulee kovin kalliiksi pitää vuokralla kymmeniä vuosia ... :roll:
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En tiedä kropastasi mutta voin luottamuksella sanoa, että aniharvalla irl on hyvä vartalo.
Olen ehdottomasti eri mieltä, enkä puhu vain itsestäni. Ehkä minulla on vain rima liian matalalla, kun mielestä näen ja olen nähnyt paljon kaunisvartaloisia ihmisiä IRL, myös varsin varttuneiden ihmisten parissa? Ns. virheetöntä (täydellistä) bödiä ei varmaan kovin monella ole.

Ehkä näkemystäsi rajoittaa osaltaan se että vastaanottollesi hakeutuu ihmisiä joilla on huonoista elintavoista johtuvia terveysongelmia, jotka näkyvät myös kehossa?
Näen päivässä vähintään 20 vartaloa enemmän tai vähemmän vähäpukeisina. Tietysti lääkäriin hakeutuu enemmän sairaita kuin terveitä, mutta uskoakseni potilasmateriaalini edustaa varsin tavallisia suomalaisia työssäkäyviä (huom! pahimmat juopot ja hullut puuttuvat) ihmisiä. Elintavatkin taitavat pitkälti edustaa keskivertoa.

Totta kai minäkin näen kaunisvartaloisia ihmisiä, mutta keskimäärin vartalot eivät ole kaunista katsottavaa ja vaatteet ovat hyvä asia.

Missä sinä näet vartaloita? Kuntosalin suihkussa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Missä sinä näet vartaloita? Kuntosalin suihkussa?
Älä nyt aliarvioi, tietenkin alasti sängyssä/sohvalla/pöydällä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kääk:

http://naurunappula.com/478065

Tarttis varmaan tehdä jotain.
Jos saisit vapaasti päättää (realismin rajoissa), mitä muuttaisit elämässäsi?

Monille elämässä pitää olla jatkuvasti jotain tavoiteltavaa jotta jaksaisi nousta aamulla ylös. Ehkä sulla on kaikki jo saavutettu, ja siksi etoo? Sinänsä tuo sarjakuvahan kertoi ihan muusta, siinä vasta mietittiin mitä kaikkea voisi elämässään saavuttaa.

Ps. Olen kysynyt monesti aiemmin: mites se prätkä? Ostitko, oletko ajellut, tuntuiko hienolta kokemukselta? Ei, en ole itse aikeissa hankkia, ihmetytti vaan kun juttu siitä loppui kuin seinään, tai sitten olen unohtanut jonkun asiaa sivuavan kirjoituksesi.
Pitäisi muuttaa kaulan yläpuolella oleva uloke. Vika on siellä.

Olosuhteet ovat ok, niitä ei tarvitsisi muuttaa. Vika ei ole lähetyksessä vaan vastaanottimessa.

Mopoilin juuri eilen töihin. Tänään tulin autolla, kun uutisfriikkinä voitti halu kuulla radiouutiset.

Mopoilu on ihan ok, mutta ei se päänuppia muuksi muuta (ellei käy huonosti). En toki niin luullutkaan.

Katellaan nyt vielä jouluun asti ja jos ei siihen mennessä tule helpotusta, täytyy alkaa rouskia cipralexia uudelleen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Totta kai minäkin näen kaunisvartaloisia ihmisiä, mutta keskimäärin vartalot eivät ole kaunista katsottavaa ja vaatteet ovat hyvä asia.
Pidän siis mahdollisena että rimani on vain matalammalla tuossa suhteessa. Saattaa olla että jos minäkin eksyisin vastaanotollesi, rujo vartaloni saisi sinut kääntymään heteroksi.

EDIT: Niin ja vielä tuohon että "aniharvalla on kaunis vartalo" on kuitenkin aika eri asia kuin että ei pidä keskimäärin(?) ihmisten vartaloita kovin kauniina katsottavana. Myönnän että maailma on myös täynnä vartaloita jotka eivät paneta, mutta silti tunnun näkevän usein mielestäni kauniitakin vartaloita IRL.
Missä sinä näet vartaloita? Kuntosalin suihkussa?
Jos tarkoitat täysin alastomia vartaloita, niin muunmuassa, ja myös Vesperin arvaus osui oikeaan. Harvoin sitä seksiä viitsii harrastaa epämiellyttävän näköisen ihmisen kanssa, vaikka silloin saattaakin tarkastella toista vaaleanpunaisten lasien läpi, ei ihastukseltaan huomaa toisen kauheaa luomea selässä tai että rinnat ovat hieman eriparia tms.

Yleisissä uimahalleissa, auringonottopaikoilla jne. sitten näkee pikkaisen verhottuja vartaloita isommalla otoksella. Ei ainakaan silloin minulle tule sellaista kuvaa että hyhhyh onpa kaunisvartaloisia ihmisiä tosi harvassa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 16.07.2009 11:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Pitäisi muuttaa kaulan yläpuolella oleva uloke. Vika on siellä.
Ah ok. Luulin että olosuhteissa mättäisi jotain. Toivotaan että ratkaisu löytyy, mene vaikka lekurille nyt ensteksi.

Illalla telkkarista tulee mielenkiintoinen leffa jossa japanilaisnainen päättää repäistä muuttaakseen elämänsä suunnan. Muistaakseni hänen japanilainen miehensäkin saa tästä kimmokkeen muuttua aivan erilaiseksi ihmiseksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:onpa kaunisvartaloisia ihmisiä tosi harvassa.
Mikä on tosi harvassa?

Itse väittäisin, että vain muutamalla prosentilla ihmisistä on vartalo, jota voisi sanoa kauniiksi.

Mitä sinun gaydarisi näyttää?
Vastaa Viestiin