Dead dursdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aiotko vongata tänään

kylli
1
9%
kyllä
4
36%
juuei
5
45%
Nibah!
1
9%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Totta kai minäkin näen kaunisvartaloisia ihmisiä, mutta keskimäärin vartalot eivät ole kaunista katsottavaa ja vaatteet ovat hyvä asia.
Ehkä sen sijaan että kinastelisimme absoluuttisista kauniiden/rumien vartaloiden määrien suhteesta ympäristössämme todeta vain että se näkeekö ympärillään paljon rumuutta vai kauneutta riippuu lähinnä omasta suhtautumisestaan ja mielentilasta? Jos haluaa nähdä maailmassa rumuutta, sitä myös näkee.

Ps. Onko vaimollasi mielestäsi kaunis vartalo? Voit vastata, ei täällä kukaan sinua tunne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Ps. Onko vaimollasi mielestäsi kaunis vartalo? Voit vastata, ei täällä kukaan sinua tunne.
En halua vastata.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Okei, eiköhän tuo kuitenkin vastannut kysymykseen. ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:näkeekö ympärillään paljon rumuutta vai kauneutta riippuu lähinnä omasta suhtautumisestaan ja mielentilasta? Jos haluaa nähdä maailmassa rumuutta, sitä myös näkee.
.
No tämä on tietysti 130%:n totta.

Kauneus on katsojan silmässä, kuten vanha viidakon sanonta kuuluu.
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Okei, eiköhän tuo kuitenkin vastannut kysymykseen. ;)
En vain halua tehdä teitä kateelliseksi.
ninnithequeen

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haluuttekste sossupokee taas?

Täältä pesee: hullu rekkis oli eilen kovasti tulossa kotiin ja haluu kovasti perustaa perheen. Ok. Sanoin jotta EI. Usko jo, EI. Sit alko tulee tappouhkauksia taas ja jotkut känniset itä-helsinkiläislehmät soitteli mulle ja ilmotti sen olevan menossa naimisiin ens viikolla. Ok. Ja että tulevat oven taakse kirveitten kanssa tappamaan mut ja kissat. Ok.

Mun rakkaat skinit sitte hiukan soitteli rekkikselle ja lähtivät stadiin rekkis-jahtiin ettimään sitä. Karkuunhan se oli uhoomisestaan huolimatta luikkinut (jotain fiksua siinä miehessä)
Ja mä sain semmosta tekstiä taas puhelimeeni että huhhuh.

Äsken tuli puhelinsoitto. "Kulta mä rakastan sua." Ok.

Eeeheheheheheee mulla hajoo pää. Voi kristus.
Joku on sitte jääny tosiaan 8-vuotiaan tasolle.
Dumis

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän se yrittää tulla, muttei oikein kunnolla tule... runttausta nyt, KUNNON SOSSUPORSKAA KEHIIN!. ND vois tulla kaapista ja sanoa rakastavansa naisia ja Ninni vois kertoo että on sutinut eksänsä kanssa ja rekkis odottaa nyt oven takana.


edit: uuh-aah, tulihan se sieltä! ^
Viimeksi muokannut Dumis, 16.07.2009 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Vittu sä olet urpo. Turha itkee täällä kun sulle vittuillaan. Itsehän sä kerjäät sitä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Joku on sitte jääny tosiaan 8-vuotiaan tasolle.
Jos viittaat ihanaan rekkikseen, onko sinussa pedo-taipumuksia? Mikä niissä kahdensanvuotiaissa niin kiinnostaa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mutta joo, rakkaus on sokea, tiedetään. Sydän tahtoo tehdä muuta kuin järki.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^^Vittu sä olet urpo. Turha itkee täällä kun sulle vittuillaan. Itsehän sä kerjäät sitä.
Itseasiassa tää on varsin lystikästä - kuhan se pysyy siellä Helsingissään.

Ja sanotaan vielä etten oo ketään tod. usuttanu kenenkään kimppuun. Pojat soitti sille että nyt loppuu noi tappouhkaukset perkele, ja tää idiootti auko päätään. Pojathan riemastu...puukot sain niiltä sentään pois.
NuoriD

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: tappouhkaukset .
Oletko ajatellut tehdä rikosilmoitusta? Miksi et?

Helposti tuosta napsahtaisi lähestymiskeltoa.
ninnithequeen

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: tappouhkaukset .
Oletko ajatellut tehdä rikosilmoitusta? Miksi et?

Helposti tuosta napsahtaisi lähestymiskeltoa.
Tiiän. Sulle on yyvee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Helposti tuosta napsahtaisi lähestymiskeltoa.
Tiiän. Sulle on yyvee.
Ylermiä ja Tixiä tässä tarvitaan. Davea tarvitaan vasta myöhemmin laskemaan kuolleet.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^^Vittu sä olet urpo. Turha itkee täällä kun sulle vittuillaan. Itsehän sä kerjäät sitä.
Itseasiassa tää on varsin lystikästä - kuhan se pysyy siellä Helsingissään.
Lystikästä tai ei, mutta älä itke täällä siitä jos sulle vittuillaan. Just eilenkö se oli kun itse sanoit että "vieläkö tätä jauhetaan, antakaa jo olla".
Hmmm.. Pistää vähän miettimään että miksi vitussa sä itse asian täällä esille sitten tuot.
ninnithequeen

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^^Vittu sä olet urpo. Turha itkee täällä kun sulle vittuillaan. Itsehän sä kerjäät sitä.
Itseasiassa tää on varsin lystikästä - kuhan se pysyy siellä Helsingissään.
Lystikästä tai ei, mutta älä itke täällä siitä jos sulle vittuillaan. Just eilenkö se oli kun itse sanoit että "vieläkö tätä jauhetaan, antakaa jo olla".
Hmmm.. Pistää vähän miettimään että miksi vitussa sä itse asian täällä esille sitten tuot.
Jauhoitte sitä "miks sä päästit sen, otatko sen takas".
Se EI tule enää takasin, uskokaa jo.

Noi toilailut on vaan niin...absurdia.
Dumis

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voiskohan Aasi antaa mulle lähestymiskieltoa tätä palstaa kohtaan? Pari kk olis sopiva 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hmm. Kummallista. Mä en ainakaan mielestäni "jauhanut" juuri Ninnin tilanteestä sillon yks päivä, pohdiskelin ääneen yleensä kusipäämiesilmiötä. Jos tohon Ninnin juttuun sitten pitäisi kommentoida, niin erikoinen sananvalinta on "tulla kotiin". Jos se on joskus asunut siellä, niin eihän nyt enää tarkota että olis sen koti. Vai siis käyttääkö se nimenomaan ite tota sanaa? Omituista.
Ja sitten..ketkä itähelsinkiläiset känniläislehmät? Onko jotain semmosia muka olemassa, ketkä puolustaa tollasta? Edelleen hyvin omituista.

Mut siis kaikki sympatia sulle Ninni. Kyllä se ton vielä lopettaa, ennemmin tai myöhemmin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:Mutta joo, rakkaus on sokea, tiedetään. Sydän tahtoo tehdä muuta kuin järki.
Äh, sydäntä mieluummin kuuntelisin kuin järkeä. Noin niinku normaalioloissa. Pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi kohdata elämässään se yksi kusipää. Jos ei sitä ennen niin ainakin sen jälkeen tietää tasan tarkkaan mitä haluaa, tai sanottaisiinko mitä ei halua parisuhderintamalla.

Jos kusipäitä tulee enemmän, se on jo tapa. Jotkut ihmiset haluaa rypeä paskassa tunteakseen olevansa elossa. Tasainen onnellisuus kun voi joskus olla pirun tylsää.

Miehelleni tilaama hääpäivälahja Metallican Guitar Hero-paketti Wiille saapuu tänään. Mä en osaa, mutta jumalauta yritän.

Katselin eilen ja tänään. Suomalaiset on hyväkroppaisia, tosin tykkään myös pullukoista kropista. Semmonen vetoava seksikkyys lähtee jostain muusta kuin perseen muodosta tai rintojen kiinteydestä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olis vaihteeks boretus maximus.

edit: nukahdin työpöydän ääreen joten lähden nyt leffaan. *hauko*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Chely

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Chely »

Ihanaa olla edes hetkellisesti kotona. Lähden tosin kohta terassille nauttimaan Suomen kesästä ja kuuntelemaan kavereiden uusimmat kuulumiset. Olen reissun jäljiltä vielä kohtuullisen väsynyt, mutta huomenna tulen kunnolla kotiin, siivoan, pesen pyykit ja sitten aloitan loman. Jei.
tuulenpuiska

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:Voiskohan Aasi antaa mulle lähestymiskieltoa tätä palstaa kohtaan? Pari kk olis sopiva 8)
Mun mielestä ninnille vois antaa bannia pari kk. Ei noita "katsokaa mun sossupokea"- postauksia kestä.
Dumis

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voiskohan Aasi antaa mulle lähestymiskieltoa tätä palstaa kohtaan? Pari kk olis sopiva 8)
Mun mielestä ninnille vois antaa bannia pari kk. Ei noita "katsokaa mun sossupokea"- postauksia kestä.
Pari kuukautta lomalla jossain netin ulkopuolella olis parasta.
ninnithequeen

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voiskohan Aasi antaa mulle lähestymiskieltoa tätä palstaa kohtaan? Pari kk olis sopiva 8)
Mun mielestä ninnille vois antaa bannia pari kk. Ei noita "katsokaa mun sossupokea"- postauksia kestä.
Pari kuukautta lomalla jossain netin ulkopuolella olis parasta.
Jep, rahatonna pakkolomalla ei oo kivaa.

Puiskis, ignore on keksitty.
tuulenpuiska

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

ninnithequeen kirjoitti:
Jep, rahatonna pakkolomalla ei oo kivaa.

Puiskis, ignore on keksitty.
OK!
Vastaa Viestiin