Dead dursdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aiotko vongata tänään

kylli
1
9%
kyllä
4
36%
juuei
5
45%
Nibah!
1
9%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miksi ihmisiä kohtaan pitäisi tuntea joitakin eri tunteita kuin muita mekaanisia laitteita kohtaan? Miksi ihmisistä pitäisi olla eri tavalla kiinnostunut kuin muista mekaanisista laitteista? Miksi minun pitäisi välittää?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kuhan uistelin ja muutaman ahvenen. Arvatenkin syön noita huomenna.
Aamulla ajoissa ajelemaan ruohoa nurin raivaussaha apuna. On mukavampi ajaa rantasaunalle, kun heinät ei yllä (melkein) konepellin korkeudelle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään taas pientä flirttiharjoitusta..
Pientä, mutta makkara edelleen hyvää, paitsi hiukan yksipuoleinen ravinto, vain 16 erilaista makkaraa..
Välillä kotiin syömään salaattia..
Pikku ajoa se vain vaatii 600 kilsaa kaksi päivää, 1->25->111->25->1 aika laskukaava, Billnääs nääs..
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Dead dursdag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

RolloTomasi kirjoitti:Miksi ihmisiä kohtaan pitäisi tuntea joitakin eri tunteita kuin muita mekaanisia laitteita kohtaan? Miksi ihmisistä pitäisi olla eri tavalla kiinnostunut kuin muista mekaanisista laitteista? Miksi minun pitäisi välittää?
Tässä on kyl yks kaveri, joka on kunnon panon tarpeessa. Semmoinen aivot narikkaan fakfest.
Vastaa Viestiin