Sossuporskaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Saitko eilen?

Juu
3
23%
Juuei
7
54%
Nibah!
0
Ei ääniä
Ninnin pyykkikone
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muksun kanssa päivällä kaupunkikierroksella, mm. terdelounaalla koskenrannassa. Äsken tais käydä vanhanaikainen, kun tyttö huusi kuin syötävä - yökkäri tais olla vaan liian pätsi. Huomenna on sit jännät paikat kun äippä lähtee polttareihin jo puoleltapäivin, miten sitä nyt yksin selviää..
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:Tänään näin kirjakaupassa todella kauniin naisen, ja hetkeksi kiinnostukseni ihmiskuntaan palasi. En mennyt juttelemaan, ja kohta hän oli kadonnut, kuten kiinnostukseni ihmiskuntaankin. Jokin sisälläni on muuttumassa.
Minä juttelin mielenkiintoisen naisen kanssa tänään pari kertaa, eilen pari kertaa ja toissapäivänä pari kertaa, saman naisen..
Kannattaa jutella vaikka mitään saisikaan kuin juttelunautinnon?
Että hyvä on harjoitella edes?
Viimeksi muokannut Niba, 17.07.2009 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muksun kanssa päivällä kaupunkikierroksella, mm. terdelounaalla koskenrannassa. Äsken tais käydä vanhanaikainen, kun tyttö huusi kuin syötävä - yökkäri tais olla vaan liian pätsi. Huomenna on sit jännät paikat kun äippä lähtee polttareihin jo puoleltapäivin, miten sitä nyt yksin selviää..
No stress. Meillä likka älyää äkkiä tilanteen ja iskän syli onkin koko maailman keskipiste äidin ollessa poissa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Tänään näin kirjakaupassa todella kauniin naisen, ja hetkeksi kiinnostukseni ihmiskuntaan palasi. En mennyt juttelemaan, ja kohta hän oli kadonnut, kuten kiinnostukseni ihmiskuntaankin. Jokin sisälläni on muuttumassa.
Minä juttelin mielenkiintoisen naisen kanssa tänään pari kertaa, eilen pari kertaa ja toissapäivänä pari kertaa, saman naisen..
Kannattaa jutella vaikka mitään saisikaan kuin juttelunautinnon?
Että hyvä on harjoitella edes?
Niin, pelata peliä. Ei se muuta olekaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Moi.
tuulenpuiska

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

prosessi kirjoitti:Moi.
OK!
Vastaa Viestiin