Sossuporskaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Saitko eilen?

Juu
3
23%
Juuei
7
54%
Nibah!
0
Ei ääniä
Ninnin pyykkikone
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Dumis

Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuis?
NuoriD

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Illalla grilli käryämään
Stinky

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sain eilen. Siis siivottua. Hitto kun teki hyvää - uuh! Ja tänään saan tiskikoneen. Woop Woop!
Tänään vähän tyttöjen kaa ölpälle. Ihan vaan parille kun huomenna ois tarkotus viettää koko päivä ulkosalla kera ystävien ja heidän lastensa. Jos sitä vaikka mustikkamaalle menis piknikille. Ihana viikonloppu tiedossa :]
ninnithequeen

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nukuin 9 tuntia putkeen ja oon ihan pöllämystynyt ny, en muista millon viimeks oisin nukkunu noin hyvin...

Juu pyykkiä ja siivousta. Ja kaurasämpylöitä pitäs leipoa, pikkuveli tulee kylään hakemaan lainaamani DVD:t ja Nitan vanhat teletappi-videot.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pieni kateus. Koskahan mä saisin siivottua?
Mullakin tiedossa muksuja viikonloppuna; tai no yksi muksu ja yksi nuori nainen. Mut niitä ei voi päästää kylään, ennenku ees pahimmat sotkut on saanu siivottua.
Ja Tuulenpuiskalle terkkuja, että mitä helvettiä? Ninnihän on lähes ainoa kellä täällä on jotain sanottavaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kyllä se muru on niin että mä YLEENSÄ puhun vaan jostain pyykinpesusta ja kissoistani :D

Vähän sossupokea rekkiksestä ja joku repii het pelihousunsa. (ja joo, oli taas soitellu yöllä, en vastannu)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:^Kyllä se muru on niin että mä YLEENSÄ puhun vaan jostain pyykinpesusta ja kissoistani :D

Vähän sossupokea rekkiksestä ja joku repii het pelihousunsa. (ja joo, oli taas soitellu yöllä, en vastannu)
No niin just, sitähän mä tarkotanki. Eiku ööh, menin solmuun. 8) Ehkä oon sit vaan ite niin utelias, et haluun mieluummin lukea sossupokepläjäyksiä..ku "perkasin ahvenen"-juttuja.
Söin muuten eilen sairaan hyvä muikun Hertsikan K-kaupan edessä!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin, ukkokulta soitti Turkista eilen, Nitsku on oppinut uimaan :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Juu.
Tänään ponkastaan mökille, ihq rai rai!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jaaha tulee lyhyt työpäivä, ehdin vasta kymmeneksi töihin koska laiskotti aamulla, ja pitäisi paeta jo kahdelta bussille että ehtii varmasti lentsikkaan. Onneksi ei ole juuri ketään pomoja paikalla. Olen tänään jo lähettänyt pari meiliä, kyllä sen pitäisi riittää. No jos tänään vielä saisin yhden julkaisun tehtyä niin sitten ainakin sädekehä on ansaittu tältä päivältä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 17.07.2009 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Minidarra.

Eilinen tyttöjenilta oli ihan paras ja hauskin ikinä. Lisää tuollaisia. Britneyn show oli kerrassaan upea.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kotia kohti. Aikataulu vähän venähti ku piti käydä lennättämässä kummitytön leijaa, tuuli oli kohdallaan.
Auto täynnä klapeja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tttttttttttttttylsäääää!

Tein jo duunit, kun aamusella oli pirteenä, nyt väsy ja tylsyys.
Stinky

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä sain tiskikoneen!!! Käytiin tossa työaikana asentaa se mulle. Vitsit ku hianoo. Nyt pitäs se kaapinrohjo vaan kuskata kellariin. Täytyy hankkia lainamies kun en mä sitä yksin jaksa sinne roudaa.
Yhtään ei hotsita työnteko! Ja perkele kun täällä on niin hiljasta ku huopatossutehtaassa. Eli tylsää siis täälläkin.
ninnithequeen

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Äänestän myös sossupoken puolesta! Eihän täällä muuten koskaan tapahdu mitään. Ollaan tylsiä mammoja ja pappoja vaan.
Pitäisi joukolla houkutella lauma vanhoja kitisijöitä takaisin, ehkä niillä olisi jotain tuoretta sanottavaa.
Kuten?

Kaikki on mammautunu ja pappautunu :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No hiukan sossupokea: vonkailin oikein mukavaa naisihmistä, joka nyt kuitenkin tunnusti olevansa jo parisuhteessa toisen naisen kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

No kerpele kun kaikki täältä toimistolta vaan häipyy. Meitsi on kohta yksin pitämässä lafkaa pystyssä. Mäkin haluan himaan! Tais siis postiin hakeen uuden puhelimeni, sit himaan suihkuun ja kipinkapin kaverille korkkaa ölpän!
Sossupokee: Annoin eilen Eicca Toppiselle jääkaapin kahvan käjestä käteen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tiedä teistä, mutta mä lähen nyt testaamaan miten läski käryää rannalla. Soronoo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No hittto, ostetaan kaikki pönikät pussiviiniä ja mennään yhdessä naku-uinnille ja sen jälkeen johonkin baariin iskeen kaikille kesäheilat, ei-kitinäläiset kesäheilat, koska kaikki on jo ristiinnussineet kumminkin keskenään, paitsi että siitä on toisaalta niin kauan ja silloin oltiin niin kännissä, ettei siitä muisteta kumminkaan yhtään mitään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kassi olalle ja kaverin luo. Sieltä kai kapakkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tänään näin kirjakaupassa todella kauniin naisen, ja hetkeksi kiinnostukseni ihmiskuntaan palasi. En mennyt juttelemaan, ja kohta hän oli kadonnut, kuten kiinnostukseni ihmiskuntaankin. Jokin sisälläni on muuttumassa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Chap

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kolme eurooppalaista pääkaupunkia viimeisen 24 tunnin sisällä. Pari tunnin kuluttua neljännessä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm...

Oon viimeisen 1v 1kk ja 5pvä salaa toivonut omaa aikaa yhden illan. Nyt on tuo rakas ja toinen pieni rakas lähtenyt viikonlopuksi pohjanmaalle katsomaan sairastelevaa paappaa ja mä oon saanut sen toivomani illan.

Mut vittu... mul on niin saatanan tylsää että piti tulla tänne kirjoittamaan tämän.

Ei kai sitä osaa kaivata jos ei toiset ole poissa. :?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bhven

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Elokuvaa Godsend odotellessa katselin surffailun ohessa puolella silmällä Suurin Pudottaja ohjelman jenkkiburgeriversiota. Tuli sitten mieleen pari uutta formaattia ensimmäisenä Suurin äentinen nisti, jossa suurin pudottaja tyyliin pudotushuoneessa olisi lasivitriinit täynnä erinlaisia huumehia tinneristä herskaan, joita kilpailijat sitten kuolaisivat ja kuitenkin kaikki retkahtaisivat, eli hyvää viihdettä olisi luvassa.

Toinen formaatti-ideani on Meidän isä on parempi kuin teidän isä -tyylinen ja on suunnattu sateenkaariperheille ja on nimeltään Meidän isät imee kyrpää tykimmin kuin teidän isät. Näitä ohjelmia vaan odottamaan ja sitten voi postata kommentteja TV:stä tulee hyvää ohjelmaa ketjuun.
ninnithequeen

Re: Sossuporskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Reps :D
Vastaa Viestiin