Matalan paineen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viisi päivää? Ei suihinkaan Anal plussan varakanava vaan Billnäs koti ja ruoka messut.. Levätään ja mietitään tämä päivä, viiden seisotun jälkeen..
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kolme päivää tiukkaa veneilyä, jossa juotiin kaikki viinat, mitkä Virosta edellisenä viikonloppuna haettiin - ja vähän enempikin.

Olo on lievästi sanottuna kaoottinen tässä Kittilän konetta odotellessa. Tänään pitäisi pistellä Nissan Micralla (tai vastaavalla) Lake Kilpisjaervin kautta Tromsøøn Norwayhin ottamaan keskiyön aurinkoa.

Toimari soitteli uudelta työnantajalta ja teki lopullisen tarjouksen ja minähän lähden. Perjantaina ottamaan loparit koeajalla. Sanoin 4.5.2009:
elco kirjoitti:Työtarjous tuli, mikä oli muuten hyvä, mutta siinä oli tonni kuussa liian vähän! Koskaan ei ole minua näin loukattu - ja taas. Jätin monitahoisen virallisen vastalauseen, mutta mitään ei ole tehtävissä - lisävaatimusta voidaan lähteä hakemaan, mutta prosessi joka nyt kesti 2kk pitää käydä uudestaan läpi. Kun kädessä ei kerta kaikkiaan ole yhtikäs mitn niin ei auta kuin hyväksyä tilanne ja odottaa aikaa, jolloin pakasta nousee parempi käsi. Se aika tulee vielä ja nopeammin kuin toinen sopijapuoli uskookaan.
Menihän siihen noin kymmenen viikkoa.
Dumis

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pillun vitut, just kun olin tilaamassa diskshopista Tar Warssit, niin toinen paketti olikin ilman suomisubeja. Äää! Pilluvittu, valkkasin kylkeen vielä BSG:n 3 siisonin poksin ja pari hyvää halpisleffaa. Meni puol tuntia duuniaikaa huccaa, kuka maksaa?
NuoriD

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Toimari soitteli uudelta työnantajalta ja teki lopullisen tarjouksen ja minähän lähden. Perjantaina ottamaan loparit koeajalla. Sanoin 4.5.2009:
elco kirjoitti:Työtarjous tuli, mikä oli muuten hyvä, mutta siinä oli tonni kuussa liian vähän! Koskaan ei ole minua näin loukattu - ja taas. Jätin monitahoisen virallisen vastalauseen, mutta mitään ei ole tehtävissä - lisävaatimusta voidaan lähteä hakemaan, mutta prosessi joka nyt kesti 2kk pitää käydä uudestaan läpi. Kun kädessä ei kerta kaikkiaan ole yhtikäs mitn niin ei auta kuin hyväksyä tilanne ja odottaa aikaa, jolloin pakasta nousee parempi käsi. Se aika tulee vielä ja nopeammin kuin toinen sopijapuoli uskookaan.
Menihän siihen noin kymmenen viikkoa.
:jee: Akateemiset ihmiset myyvät itsensä Suomessa yleensä liian halvalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
Toimari soitteli uudelta työnantajalta ja teki lopullisen tarjouksen ja minähän lähden. Perjantaina ottamaan loparit koeajalla. Sanoin 4.5.2009:
elco kirjoitti:Työtarjous tuli, mikä oli muuten hyvä, mutta siinä oli tonni kuussa liian vähän! Koskaan ei ole minua näin loukattu - ja taas. Jätin monitahoisen virallisen vastalauseen, mutta mitään ei ole tehtävissä - lisävaatimusta voidaan lähteä hakemaan, mutta prosessi joka nyt kesti 2kk pitää käydä uudestaan läpi. Kun kädessä ei kerta kaikkiaan ole yhtikäs mitn niin ei auta kuin hyväksyä tilanne ja odottaa aikaa, jolloin pakasta nousee parempi käsi. Se aika tulee vielä ja nopeammin kuin toinen sopijapuoli uskookaan.
Menihän siihen noin kymmenen viikkoa.
:jee: Akateemiset ihmiset myyvät itsensä Suomessa yleensä liian halvalla.
En myy itseäni, kannattaako se, jos on hankkinut jo akateemisen koulutuksenkin? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
Toimari soitteli uudelta työnantajalta ja teki lopullisen tarjouksen ja minähän lähden. Perjantaina ottamaan loparit koeajalla. Sanoin 4.5.2009:



Menihän siihen noin kymmenen viikkoa.
:jee: Akateemiset ihmiset myyvät itsensä Suomessa yleensä liian halvalla.
En myy itseäni, kannattaako se, jos on hankkinut jo akateemisen koulutuksenkin? :shock:
Töissä oleminen on aina itsensä myymistä. Kannattaa vain yrittää saada siitä mahdollisimman hyvä hinta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viimeinen lomaviikko alkoi.
Pitänee ajella maalle vielä tänään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:Viimeinen lomaviikko alkoi.
Pitänee ajella maalle vielä tänään.
Missäpäin mökki on, jos saapi kysyä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uh huh että voi ihmislapsella olla tukala olotila. Vatsanahka ja kaikki siitä alaspäin kärvähti eilen auringossa, sen lisänä tusina kiukkuista paarmanpuremaa. Olis ehkä vaan pitänyt jäädä tänään kotiin ja viettää koko päivä alasti. Vaatteet ahdistaa!!

Pomokin palasi lomilta, pakko vissiin tehdä töitäkin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pulkannaru kirjoitti:Viimeinen lomaviikko alkoi.
Pitänee ajella maalle vielä tänään.
Just nyt voisin lähtee mukaan kun ei tämä työnteko huvita yhtään!

Kaksi viikkoa duunia ja sit viikon loma. Sitten viikko töitä ja vihdoin se leikkaus. Minen malttais millään odottaa.. Kerpeleen kärsimätön luonne :roll:
NuoriD

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Olis ehkä vaan pitänyt jäädä tänään kotiin ja viettää koko päivä alasti. Vaatteet ahdistaa!!

Pomokin palasi lomilta, pakko vissiin tehdä töitäkin...
Ota vaan vaatteet pois, niin eiköhän se työnteko unohdu tai ainakaan pomo ei jaksa siitä nipottaa.
Dumis

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Pillun vitut, just kun olin tilaamassa diskshopista Tar Warssit, niin toinen paketti olikin ilman suomisubeja.
Krää, ei sitä ep. 1-3 boxia taida olla edes finskeillä :(

edit: 4-6 tilattu pure:n kautta, odotellaan sitä prequel-boxin suomisubbareita tulevaks sit joskus. Toisaalta ole mikään menetyskään jossei sitä boksia saa, kun paskoja noi uudethan ovat.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Muuten hyvä, mutta ei vissiin finskejä, "käytetty" ja ne orkkis-versiot puuttuu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Subtitles:English for the hearing impaired ; Danish ; Finnish ; Norwegian ; Swedish

Mutta joo, unisena en huomannut tuota playtrade-juttua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Emmä tajunnut maanatain koomassa että ne vitun tiedot olikin siellä sivun alhaalla puolen kilometrin päässä, paskat sivut. Muutenkin SW:n kohdalla mani ei ole este, parasta pitää saada, noin niinkun mun riteereillä :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaksi viikkoa lomaa jäljellä. Makaroonilaatikko uunissa, vavva nukkuu ja nettiomppu on kiva laji.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mulli75

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sormi teipattu vireiseen sormeen kiinni, ei onneksi murtunut.
Koita siinä sitten näppäillä tehokkaasti perkele. Kaksi kaveria lomalla töistä ja käänsivät kaikki sähköiset laskut minulle. Mukava aamuyllätys kun 124 laskua odottaa tarkastusta ja pitäisi näppäillä tehokkaasti.
milli

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä oon ainakin ihan paineissa, tai siis .. paineet on kovat. Tämä hermoilu ei sovi minulle... ARGHT!
Särkee päätä, kun pitää tehdä jotain mitä ei todellakaan haluaisi. Ei oo mun juttu, vittu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perseeseen sattuu istuminen, ei kiva.

Taidan mielenparanukseksi ostaa mässyä ja katsoa leffan kunhan pääsen kodiksi kutsumaani paikkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onpas tää viestiketju negatiivinen. ValivaliVALI! Mutta nyt spinnaamaan, namskis!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tänään maalasin autotallin oven, eilen laitettiin mökin olohuoneeseen uusi muovimatto. Vaikka mitä puuhaa olisi, mutta huomenna kokka suuntautuu Itä-Suomeen, jossa tähtäimessä muun muassa Kiteen matsi Rantakentällä.

Viimeinen viikko lomaa menossa, joten nyt nautitaan.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos ajelis kotiin käymään välillä. Kannattaisko?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitää deliver makkarapaketti etä josko saataisiin vupden uutuus taas aikaisiksi?

Pikkasen krapulainen olo vaikka oon nukuksinut ja valvonut ihan ilman viinan voimaa? Pitää lähteä liikkeelle mutta ensin oikasen sängylle hetkeksi.. :mrgreen:

Ei kannata tulla kotiin boring ja muutenkin hikinen olo..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huomenta vaan, univelat kuitattu! Voisin täräyttää heti kättelyssä klo. 17 alkaneeseen aamusaunaan, mutta täytyy ensin koettaa pelastaa pesukone lisävahingoilta. En tiedä miten, mutta daami onnistui torstain ja perjantain välisenä yönä klo. 09 pudottamaan kamman koneen rummun ja rungon väliin.
Vastaa Viestiin