Matalan paineen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kävin kauneusleikkauksessa ja nyt on sauna/uintikielto päällä kaksi viikkoa. Onneks kunnon suihkuun pääsee jo keskiviikkona, muuten saa toki suihkussa käydä mutta pitää olla varovainen ettei noi suojalaput kastu..
Onnilla on taas kerran sama vanha vaiva ja tänään taas alko betadineputsaus ja kauluri. Pikkuparka. On toi ny kumma kun vaiva uusii "jatkuvasti". Kerpele kun ei ne eläinlääkärit osaa ees sanoo mistä noi patit johtuu.
Mua huokailututtaa :?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen etääntynyt ja etääntymässä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bliss

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

@ home.

Vähän tyhjä fiilis. Omituista.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pöh. Ei tässä ole minnekkään mökille ehtinyt.
Mutta. Nyt lähden pesemään auton tuulilasista ötökkämehut pois ja ajelen mökille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Kävin kauneusleikkauksessa ...
Otitko silikonit?
Stinky

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Kävin kauneusleikkauksessa ...
Otitko silikonit?
En. Kävin rasvaimussa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jumalauta! Äijä sitten tänään mainitsi et sille on tullu jotain ihme viestejä sen jälkeen kun kysäsin miksi sen laskussa on 46€ palveluviestejä. Se oli vaan ajatellu että se on joku tosi ärsyttävä mainoskampanja ja poistanu viestit lukematta. Mitään palvelua se ei oo tilannu, ja kun se on aina poistanu ne viestit niin ei tiedetä edes numeroa mistä sen voisi peruuttaa. En ees osaa kuvailla kuinka paljon kiukuttaa! Niin viestien lähettäjä, kuin pikkasen myös oma ukko joka on niin palikka ettei oo tajunnu tehä asialle aiemmin mitään tai edes mainita asiasta. Nyt sitten ootellaan seuraavaa viestiä että saa sen numeron selville mistä ne tulee...

:joikuus:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

McJanne kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Jumalauta!
Niitä ei tule kun yhdellä tavalla; itse tilaamalla.
Pikkasen jos googlettelet niin löytyy aika paljon juttua aiheesta. Eli näyttää tulleen muillekin tilaamatta/aktivoimatta mitään palvelua. Tuskin on ukko ensimmäinen ja ainoa jos kuluttajalautakunnallakin on jo ohjeistus ja ennakkopäätöstä haetaan...

mutta jos pointtisi oli, että viesti ei voi/saa olla maksullinen ellei sitä ole itse tilannut olet löytänyt suoraan asian ytimeen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Asiasta mitään tietämättä (jolloin on helpoin muodostaa mielipide) komppaan Jannea: Tuskin niitä maksullisia palveluita tilaamatta tulee.

Se, onko tilaajan tarkoitus ollut tilata maksullinen palvelu, on jo laajempi kysymys.

Seksipuhelinlinjojen kanssahan tätä keskustelua on käyty aiemmin. Perheeseen on tullut iso lasku seksipuhelinlinjalta, mutta "kukaan ei ole ko. palveluun soittanut". Uskokoon ken haluaa. Itse en usko.

Aika usein perheestä löytyy esim. teini-ikäinen poika.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Missäpäin mökki on, jos saapi kysyä?
Etkö muista?! Onko nahkakantinen muistikirja hukannut tiedot viime vuodelta..
Samalla korkeudella kuin mökki, jolla ukkokultasi kanssa kävitte vuosi sitten (käytte vieläkin?). Mutta reilusti kohti itää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

par-sky kirjoitti:viesti ei voi/saa olla maksullinen ellei sitä ole itse tilannut
Kaverin tytär oli tehnyt jonkun ÄÖ-testin. Siitä kuulema saa maksullisia paluuviestejä. En tiedä onko totta, mutta näin väitti. Sai purettua jotain kautta kammo väännön kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Missäpäin mökki on, jos saapi kysyä?
Etkö muista?! Onko nahkakantinen muistikirja hukannut tiedot viime vuodelta..
Samalla korkeudella kuin mökki, jolla ukkokultasi kanssa kävitte vuosi sitten (käytte vieläkin?). Mutta reilusti kohti itää.
Tietsä...mä en nyt muista, ku en ees tiedä mikä sun nikki oli ennen...
Tänä vuonna ei Saarijärvelle päästä, vaikka yritänkin Ukkokultaa pehmittää, se kun rakastaa sitä mökkiä vaikkei yhessä ollakaan enää...he tulee tällä viikolla Turkista ja sit on sen lomat lusittukin jo.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Tietsä...mä en nyt muista, ku en ees tiedä mikä sun nikki oli ennen...
Ei ole entistä nikkiä. Vain yksi ja oikea.
Et ole käynyt täällä. Kysyit vain viime vuonna saman kysymyksen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tietsä...mä en nyt muista, ku en ees tiedä mikä sun nikki oli ennen...
Ei ole entistä nikkiä. Vain yksi ja oikea.
Et ole käynyt täällä. Kysyit vain viime vuonna saman kysymyksen.
Ok, kaikkee ei voi muistaa :)
NuoriD

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pulkannaru kirjoitti:
par-sky kirjoitti:viesti ei voi/saa olla maksullinen ellei sitä ole itse tilannut
Kaverin tytär oli tehnyt jonkun ÄÖ-testin. Siitä kuulema saa maksullisia paluuviestejä. En tiedä onko totta, mutta näin väitti. Sai purettua jotain kautta kammo väännön kanssa.
Ehkäpä älykkyystesti oli juuri siinä, kannattaako klikata OK ennen kuin lukee koko tekstiä?
Dumis

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tietsä...mä en nyt muista, ku en ees tiedä mikä sun nikki oli ennen...
Ei ole entistä nikkiä. Vain yksi ja oikea.
Et ole käynyt täällä. Kysyit vain viime vuonna saman kysymyksen.
Ok, kaikkee ei voi muistaa :)
Yritä vähän tsemppaa, kyse on kuitenkin tärkeästä sossuporskasta :P
KESÄLOMATJ 3!!!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriD kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
par-sky kirjoitti:viesti ei voi/saa olla maksullinen ellei sitä ole itse tilannut
Kaverin tytär oli tehnyt jonkun ÄÖ-testin. Siitä kuulema saa maksullisia paluuviestejä. En tiedä onko totta, mutta näin väitti. Sai purettua jotain kautta kammo väännön kanssa.
Ehkäpä älykkyystesti oli juuri siinä, kannattaako klikata OK ennen kuin lukee koko tekstiä?
niinpä... oli ilmeisesti kanssa joku tommonen äo-testi, missä sitten kysyttiin numeroa. Puhelin oli piipannut että syötä tämä rekisteröinti koodi jatkaaksesi. Tässä vaiheessa ukko oli todennut että nyt haiskahtaa, en syötä ja poistunut ko. sivulta. Pari päivää myöhemmin sitten alkoi niitä viestejä tulemaan. Eikä se saatana sitten reagoinu niihin mitenkään, oli vaan poistellu niitä.

Ja mä olen vahvasti sitä mieltä ettei rekisteröitymiseksi riitä että kuka tahansa missä tahansa syöttää jonkun puhelinnumeron kenttään eikä sitä vahvisteta mitenkään puhelimen haltijan toimesta.

Jos ukko on/olisi sen itse tehnyt, niin oishan sen nyt huomattavasti helpompi myöntää se mulle ja vaan maksaa lasku pois kuin käydä läpi koko ruljanssi: kuluttaja-asiamies, poliisi, saunalahden henkilökuntaa koko ajan ylenevässä järjestyksessä... mutta siihen kait tuo huijaus perustuu? Että on vaan helpompi lopettaa ja maksaa pois kuin ruveta viemään asiaa rosikseen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Matalan paineen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kaverin tyttären tapauksessa lasku oli ehtinyt jo kolminumeroiseksi. Ja viestejä tuli koko ajan vaan lisää. Ne sai loppumaan jotain kautta viestien ko yhtiöön..jos muistan muutaman kuukauden takaa oikein. Olin itse asiakkaani kanssa puhelimessa ja kuuntelin ton jutun toisella korvalla, että voi olla muistissani vikaavikaavik
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin