Tiistain puolella

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti: Vai enkö mä vaan ymmärrä?!
Telsu on sen vaatehuoneen seinässä kiinni. Laittiain siis soittimen sinne vaatehuoneeseen, piuhat saa mennä seinän läpi. Mutta soitinta pitäs päästä räpläämään kaukosäätimellä, saa niinq por... luontodokkarit pysäytettyä sängystä käsin sopivaan kohtaan ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Telsu on sen vaatehuoneen seinässä kiinni. Laittiain siis soittimen sinne vaatehuoneeseen, piuhat saa mennä seinän läpi. Mutta soitinta pitäs päästä räpläämään kaukosäätimellä, saa niinq por... luontodokkarit pysäytettyä sängystä käsin sopivaan kohtaan ;)
No mahtuisko joku riittävän pieni toistin sen telsun taakse seinään kiinni? Sellanen ihan snadi, mini ja skidi. Jättäis just sen verran kurkistamaan, että pääset kakea räpläämään.
ninnithequeen

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvää nimpparia Bliss ja Sipsi :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:No mahtuisko joku riittävän pieni toistin sen telsun taakse seinään kiinni?
En mä sellasta halua :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ai joo, ja uusi dvd-härvelikin tarttis ostaa :?
Plyyrei! Sillä voi DVD:täkin kattoa.
No niin mä ensin ajattelin mutta kun se on niin säädyttömän kallis.
Osta pleikkari niin saa poeka sit samalla pelailla sitten sillä :)
PS3 on saanut oikeasti hyviä suosituksia juuri elokuvankatsomisen osalta (mm. TM), miunkin kotiin semmoinen tulee kun kesä loppuu.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:En mä sellasta halua :(
Noh? Ei kait sen makkarissa tartte olla mikään ihmeellinen - kunhan toistaa itsepoltetut luontoelokuvat :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai tämä hinta-laatu suhteeltaan tunkion pohjimmainen tuote seinäasennuksella töllön viereen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Noh?
En mä halua siihen seinälle enää mitään... Äh, vaikeeta!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Woop, meitsi saa uuden kiukaan!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvää nimpparia Bliss ja Sipsi :h:
Kiitos! :h:
Kuulin juuri, että nimppareitten juhliminen on retroa..mut taidan silti jättää väliin kaikenmaailman mansikkakakkujen leipomisen. Oon kuiteski saanu jo tänään yhden vieraan ja paljon onnitteluja.
Parhaat juhlat on kotona peiton alla. Siis päikkärit. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäsköhän mun tuplata joogamäärä, sen verran kireillä mentiin taas. Ja hei, tällä viikolla teemukissa enää yksi sokeripala normaalin kahden sijaan. Ehkä jo ennen lomaa vierotun kokonaan?
Kannattaa vaihtaa erinomaiseen teehen, niin vierottuminen on helpompaa. Fredalla on venäläinen teekauppa, josta saa irtona myös erilaisia maustettuja teelaatuja, joista osa maistuu sellaisenaan makealta. Tähän mennessä omat suosikkini ovat olleet Pekingin ooppera ja Kolme veneessä, joista ensimmäinen on sellainen vähän piparimainen, ja jälkimmäisessä on seassa mm. kokonaisia kuivattuja viinimarjoja.
Freda 55, juttelin matkkinoilla sen Innan kanssa tai siis tuli uttelemaan, minulla on ainakin 8 teelaatua kaapissa, vaikka olenkin pääosin kafinjuoja!
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Minä juon nyt kahvia.
Stinky

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miten ihmeessä ihminen voi ollakkin näin laiska? Mieli tekis muuttaa vähän huonekalujen järjestystä ja tekis mieli laittaa partsille verhot. Syy miksi näitä en ole saanut tehtyä on se, että en jaksa raahautua esim tarjoustaloon mistä pitäs ostaa pidempi antennipiuha telkkariin ja pidempi verhotanko partsin verhoa varten. Ja johan mä tätä oon suunnitellu tekeväni kuukauden päivät. Melkein hävettää oma saamattomuus. Mut vaan melkein.
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä tarviin kirppikselläkiertelykaverin.
Stinky

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Lähetäänkö heti sunnuntaina :]
tuulenpuiska

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

tuulenpuiska

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Miten ihmeessä ihminen voi ollakkin näin laiska? Mieli tekis muuttaa vähän huonekalujen järjestystä ja tekis mieli laittaa partsille verhot. Syy miksi näitä en ole saanut tehtyä on se, että en jaksa raahautua esim tarjoustaloon mistä pitäs ostaa pidempi antennipiuha telkkariin ja pidempi verhotanko partsin verhoa varten. Ja johan mä tätä oon suunnitellu tekeväni kuukauden päivät. Melkein hävettää oma saamattomuus. Mut vaan melkein.
Tarviit miehen :P
Stinky

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:Tarviit miehen :P
Semmoselle lainamiehelle ois kyllä tarvetta. Joka ois raahannut tiskarin alta yhen kaapin kellariin, tulis keikkumaan tonne partsille laittaan sen verhotangon ja kävis ostaa mulle oikeenlaisen piuhan telkkaria varten. Ja puhelimeenkin pitäis saada piuha et voisin kuvia siirtää. Ja jos halipula iskee niin sitä kainalookin vois lainata pahimpaan pulaan :P
Muuten toki on hyvä näin :]
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:^Lähetäänkö heti sunnuntaina :]
Jos ei haittaa että mukana seuraava melkein 4-vuotias saattaa saada känkkäränkkäkohtauksen aina silloin tällöin :mrgreen:
Stinky

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei todellakaan haittaa! Oon tottunut siihen kummilasten tahi muiden kamujen muksujen toimesta. Mulla on vaan paha ongelma kun mua rupee aina naurattaa ne ärrinpurrin-kohtaukset :]
Sovitaan privana aika ja paikka!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Tarviit miehen :P
Semmoselle lainamiehelle ois kyllä tarvetta. Joka ois raahannut tiskarin alta yhen kaapin kellariin, tulis keikkumaan tonne partsille laittaan sen verhotangon ja kävis ostaa mulle oikeenlaisen piuhan telkkaria varten. Ja puhelimeenkin pitäis saada piuha et voisin kuvia siirtää. Ja jos halipula iskee niin sitä kainalookin vois lainata pahimpaan pulaan :P
Muuten toki on hyvä näin :]
Se on ainakin sama piuha toisinpäin kuin radioliitäntään niin televisioon, urospuoli televisioon ja naaras seinään ja puhelinmalleissa on laitekohtaiset piuhat, merkki ja malli. Kyl' nää on ihan keksittyjä syitä, mitään miestä tarvi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Telsu on sen vaatehuoneen seinässä kiinni. Laittiain siis soittimen sinne vaatehuoneeseen, piuhat saa mennä seinän läpi. Mutta soitinta pitäs päästä räpläämään kaukosäätimellä, saa niinq por... luontodokkarit pysäytettyä sängystä käsin sopivaan kohtaan
Laita tämä makkariin paikkaan jonne Kake ulottuu ja tän toinen puolisko sinne diiviidiin viereen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rentouttava hyvä päivä takana. Ampumaankin ehti ja nyt on piiput puunattu odottamaan metsästyskauden alkua (<- lue: aseen ulkoilutuskauden, koska karhut ja sudet on kuitenkin pistäneet riistan poskiinsa ja pakosalle).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin