Tiistain puolella

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Goodbye, ruby tuesday/who could hang a name...

Nukkumaan ja painajaisia. :evil:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ollu hereillä normaalin työpäivän verran, nyt pitäisi saada nukuttua ja palattua (mun) normaaliin päivärytmiin.

Mä olen hieman innoissani tulevasta viikonlopusta, Metallicaa sun muuta tyrkyllä poikien laivareissun kylkiäisinä. Nice.
Dumis

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:Ollu hereillä normaalin työpäivän verran, nyt pitäisi saada nukuttua ja palattua (mun) normaaliin päivärytmiin.

Mä olen hieman innoissani tulevasta viikonlopusta, Metallicaa sun muuta tyrkyllä poikien laivareissun kylkiäisinä. Nice.
Kas, säkin tuut laevalla, siel nährään.
edit: votakka perui mun poikien reissun ja päätti ite lähteä messiin.
Viimeksi muokannut Dumis, 21.07.2009 9:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilistä huttua ja juttua!
bliss kirjoitti:@ home.

Vähän tyhjä fiilis. Omituista.
Ei kannattanut kotiin tulo?

SikaMika kirjoitti:Huomenta vaan, univelat kuitattu! Voisin täräyttää heti kättelyssä klo. 17 alkaneeseen aamusaunaan, mutta täytyy ensin koettaa pelastaa pesukone lisävahingoilta. En tiedä miten, mutta daami onnistui torstain ja perjantain välisenä yönä klo. 09 pudottamaan kamman koneen rummun ja rungon väliin.
Se oli testi sinulle, kampa? JA KUOLEMA KUITTAA $$$$$$ UNIVELAT! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähikaupasta oli normiaamiaisleivät tekemättä, joten joutui tyytymään lohileipään. Oli ihan hyvä paitsi kömpelönä onnistuin kippaamaan sen kermaviilipuoli rinnuksille.

Sitten saikin kuulla viimeöisen tuoteversion olevan susi.

Jos siirtyisi keittiön puolelle hörppimään kahvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäsköhän mun tuplata joogamäärä, sen verran kireillä mentiin taas. Ja hei, tällä viikolla teemukissa enää yksi sokeripala normaalin kahden sijaan. Ehkä jo ennen lomaa vierotun kokonaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Pitäsköhän mun tuplata joogamäärä, sen verran kireillä mentiin taas. Ja hei, tällä viikolla teemukissa enää yksi sokeripala normaalin kahden sijaan. Ehkä jo ennen lomaa vierotun kokonaan?
Kannattaa vaihtaa erinomaiseen teehen, niin vierottuminen on helpompaa. Fredalla on venäläinen teekauppa, josta saa irtona myös erilaisia maustettuja teelaatuja, joista osa maistuu sellaisenaan makealta. Tähän mennessä omat suosikkini ovat olleet Pekingin ooppera ja Kolme veneessä, joista ensimmäinen on sellainen vähän piparimainen, ja jälkimmäisessä on seassa mm. kokonaisia kuivattuja viinimarjoja.
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Niba kirjoitti:Eilistä huttua ja juttua!
bliss kirjoitti:@ home.

Vähän tyhjä fiilis. Omituista.
Ei kannattanut kotiin tulo?

SikaMika kirjoitti:Huomenta vaan, univelat kuitattu! Voisin täräyttää heti kättelyssä klo. 17 alkaneeseen aamusaunaan, mutta täytyy ensin koettaa pelastaa pesukone lisävahingoilta. En tiedä miten, mutta daami onnistui torstain ja perjantain välisenä yönä klo. 09 pudottamaan kamman koneen rummun ja rungon väliin.
Se oli testi sinulle, kampa? JA KUOLEMA KUITTAA $$$$$$ UNIVELAT! :lol: :lol: :lol:
Niba, sä oot oikeesti aivan kuutamolla. Hae vahvemmat lääkkeet.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Booooring.... Tätä tää on kun on heinäkuussa töissä. Viihdyttäkää mua!! Tämä ei ollut pyyntö!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nehemiah James kirjoitti:Booooring....
Soita bluesia ja syö vesimelonia, se helpottaa. :paijaa:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Homeboy65 kirjoitti:Soita bluesia
http://www.last.fm/user/theo_taylor

Vesimelonia en syö, maksalaatikkoa ja puolukkahilloa voisin syödäkin.
Manaaja

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti: Niba, sä oot oikeesti aivan kuutamolla. Hae vahvemmat lääkkeet.
In kitinä we have this thing called ignore.
ninnithequeen

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nukuin illalla päikkärit 19-21, nukahdin uudestaan klo 23, heräsin 3.30 kamalaan yskään, katoin videoita, nukahin uudestaan 5.30 ja heräsin äsken. Ai rytmi vähän sekasin...?
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti: Niba, sä oot oikeesti aivan kuutamolla. Hae vahvemmat lääkkeet.
In kitinä we have this thing called ignore.
Kylläkyllä. Jostain syystä mun kaikki noratut olivat päässeet vapauteen. Nyt ovat taas eristyksessä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No niin, alkoi netti pelittämään täällä maalla taas. Ukkonen tehnyt temppujaan.
Safkatauko menossa. Kohta peräkärryn kanssa putki- ja sähköliikkeisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Viihdyttäkää mua!! Tämä ei ollut pyyntö!
*sylitanssii*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lähden Ikeaan. Ja K-rautaan. Ja Kodin Ykköseen. Ja Bauhausiin. Ja Plantageniin.
Ai joo, ja uusi dvd-härvelikin tarttis ostaa :?
Dumis

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Ai joo, ja uusi dvd-härvelikin tarttis ostaa :?
Plyyrei! Sillä voi DVD:täkin kattoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Munkin tekis mieli vähän shoppailla, vaikka mun ei yhtään pitäis... Ja ei ainakaan vaatteita. eikä kenkiä. Mut jos vähän sisustusjuttuja, saanko pwetty pwease?
Viimeksi muokannut Vesper, 21.07.2009 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ai joo, ja uusi dvd-härvelikin tarttis ostaa :?
Plyyrei! Sillä voi DVD:täkin kattoa.
No niin mä ensin ajattelin mutta kun se on niin säädyttömän kallis.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Viihdyttäkää mua!! Tämä ei ollut pyyntö!
*sylitanssii*
Uuuuhh! Toimii! Onks tää sellainen todellinen tiiseri, eli ei saa koskea sylitanssi??
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Uuuuhh! Toimii! Onks tää sellainen todellinen tiiseri, eli ei saa koskea sylitanssi??
No just sellanen. Koskettelu tapahtuu sitten vähän myöhemmin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:No just sellanen. Koskettelu tapahtuu sitten vähän myöhemmin...
*kiihottuu*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei kukaan ei ole vieläkään ratkaissut mun dvd-ongelmaa. Kun se laite pitäs saada vaatehuoneeseen ja silti pitäis kaukosäätimen toimia. Vai pitäsköhän mun vaan laittaa se laite lähemmäs sänkyä, ja vetää joku kammottava piuhaviritys... Apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tiistain puolella

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Hei kukaan ei ole vieläkään ratkaissut mun dvd-ongelmaa. Kun se laite pitäs saada vaatehuoneeseen ja silti pitäis kaukosäätimen toimia. Vai pitäsköhän mun vaan laittaa se laite lähemmäs sänkyä, ja vetää joku kammottava piuhaviritys... Apua!
Aijjjaaaha. Ensin sylitanssi ja heti sen perään työkalut käteen. Problematiikkaa en kyllä ihan täysin ymmärrä. Oletettavasti se töllö on kuitenkin siellä makuuhuoneessa, joten jos dvd-soitin on vaatehuoneessa, niin pitäähän ne kammottavat piuhat vetää sieltäkin. Vai enkö mä vaan ymmärrä?!
Vastaa Viestiin