Gorgeous Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

sipsi kirjoitti:Toi on aika hyvä itseasiassa. 8)
Munki piti lähettää rakkaimmalleni semmonen viesti, joka sisälsi hymiön..mut meni läskiks, ja sit siitä tuli kirkkovene. Ei alkuunkaan romanttista.
lol

Mulle kuuleme kehitellään jotain joskus .. wtf.. Milloin on joskus?! Arght!! Mun täytyy varmaan sit kehitellä jotain romanttista yksinäni ja lähteä jonnekin hemmoteltavaksi.
NuoriD

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
milli kirjoitti:
Laitoin avokille, viestin :" mä tahdon romantiikkaa perkele <3"

Ei se kyl siltikään varmaan tajua
Toi on aika hyvä itseasiassa. 8)
Munki piti lähettää rakkaimmalleni semmonen viesti, joka sisälsi hymiön..mut meni läskiks, ja sit siitä tuli kirkkovene. Ei alkuunkaan romanttista.
:) Miten tuo onnistuu?

Sikälihän avokki voi kovasti innostua, kun lähettelet kirkkoveneen kuvia ja toivot romantiikka.
ninnithequeen

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*hakkaa päätä seinään*

Onks se nyt niin saatanan vaikeeta tuua laps ajoissa äitinsä luokse, HÄH???

:maanantai:
SikaMika

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Onks se nyt niin saatanan vaikeeta tuua laps ajoissa äitinsä luokse, HÄH???
Riippuu äidistä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä mennyt sahatessa ja naputellessa. Niin ja anturan valussa.
Auto täys klapeja ja kohti kotia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mamman pikkuneekeri otti ja simahti rankan lennon ja reippaan ulkoilun seurauksena jo, pitänee herätellä kohta, ettei herää sitten viideltä aamulla...

Jestas Nitsku on ruskettunu :o

Mamma sai paidan ja ihanan puisen käsikorun tuliaisiksi, sekä kunnon naurut, sillä Ukkokulta oli mennyt ottamaan jonku turkkilaisen parturoinnin, ja ne oli ajellu sen kulmakarvatkin :lol:
SikaMika

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huhhahhei, alkaa helpottamaan.

Noin toissapäivänä iski päälle vitullinen kurkkukipu ja vatsassa alkoi kiertää. Sätkin eiliseen asti jolloin känkkäsin lähiapteekkiin hakemaan hiilitabuja ja Bafucinia. Kakkatauti ei onneksi edennyt sen pidemmälle, tavara on tullut koko ajan ulos oikeasta päästä. Nyt alkaa kurkkukipukin hieman helpottamaan joten kävin ostamassa kiskalta tupakkaa.

Huomenna lähtö Sonisphereen. Jos ei muutenkin, niin viimeistään sen takia halusin saada kehon kondikseen jotta voin turmella sen heti uudestaan. Vanhasta kokemuksesta tiedän, että ainoa kipeästä kurkusta kivuitta alas menevä substanssi on kirkas viina, joten siihen reissu ei tietenkään olisi kaatunut. Metallican seuraaminen bajamajasta, jonka oveen on puhkaistu silmänreiät, oli se skenaario jota haluttiin vältellä.



Ihminen on kyllä kertakaikkisen tehoton otus noin niinq tuotantokäyttöön. Ekat parikymmentä vuotta se paskoo vaippoihinsa ja vaatii ylläpitoa, seuraavat parikymmentä se opiskelee, juo ja syö, juoksee piNpin/pippelin perässä ja käy välillä töissä. Sitten se alkaa rapistumaan ja kuolee pois. Paska vekotin, Jumala olisi voinut allokoida koko maailmaksi kutsumaamme projektiin useammankin kuin yhden viikon. Itse en pyytäisi ko. heeboa manageroimaan mitään minkä lopputulemaksi ei kelpaa susi tai paska.
Kaikista tehottomista tehottomin olen minä. Heräsin eilen 10h unien jälkeen klo. 13 ja tarvitsin kolmen tunnin päikkärit vasta klo. 18. Tänään saman unimäärän jälkeen ylös klo. 10 ja kolmen tunnin päikkäreille yhden jälkeen. Kun nuori mies nukkuu se on kuin laittaisi rahaa pankkiin, tämän ikäisen gubben toimesta sama toiminta näillä tuntimäärällä käy pian alttiiksi inflaatiolle...
Bhven

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

SikaMika kirjoitti:Noin toissapäivänä iski päälle vitullinen kurkkukipu ja vatsassa alkoi kiertää.
Mikainfluenssa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aivan mahtava toi swedukanavan uimahyppyselostaja. Ei kukaan vaan voi eläytyä uimahyppyihin noin 130% :haha:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos näkisitte miehen aikeissa ampua raskaana olevan naisen ja voisitte estää tapon (esimerkiksi muuttamalla aseen höyryksi), estäisittekö vai katsoisitteko vain vierestä ja antaisitte miehen ampua?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:kunnon naurut, sillä Ukkokulta oli mennyt ottamaan jonku turkkilaisen parturoinnin, ja ne oli ajellu sen kulmakarvatkin :lol:
Oli sit sammunu parturin tuoliin? Hyvä ettei ollut ottamassa vaan yhtä tatuointia? :wink:
Vesper kirjoitti:Aamulla jälleen sykemittari tappiin (alan epäillä sen toimivuutta...), nyt aamupalaa ja uutisia. Tee on edelleen pahaa, pitänee tosissaan raahautua jonnekin laadukkaampien teepurkkien äärelle...
Sulla voi olla odotettuja vaikeuksia asetella remmi oikealle kohdalle, mulla ainakin parhaat tulokset tulevat viisi senttiä nännien yläpuolelta, mutta luulen että sulla tuo kohta ei olle oikea? :P -tai sitten sun kunto on karmea?
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Naisellista hömppää. Kävin työkaverilla kahvilla samalla kun toisen työkamun piti mennä laitattaa kynnet. Mun piti olla vaan seuraneitinä ja kuinkas sit kävikään? No mullakin on nyt nätit kynnet ranskalaisella manikyyrillä ja nimettömissä kukat :]
ninnithequeen

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:kunnon naurut, sillä Ukkokulta oli mennyt ottamaan jonku turkkilaisen parturoinnin, ja ne oli ajellu sen kulmakarvatkin :lol:
Oli sit sammunu parturin tuoliin? Hyvä ettei ollut ottamassa vaan yhtä tatuointia? :wink:
Ei, ku se halus vaan parranajon, ni nää oli parturoinu hiuksetkin (hyvin kylläkin!), nyppiny nenä- ja korvakarvat, hieronut päänahan ja selän (!!!) ja ajanu ja nyppinyt ne kulmakarvat. Mies joka kammoaa homoja ja metroseksuaaleja...kyl mul oli hauskaa ku se nolona kertoi tosta :D
Vastaa Viestiin