Gorgeous Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

MC häppy birthday!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nukkumaan grillimestari. :dream:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumis

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on ollut kyl niin laadukkaita kirjoittajia ennen mua että en uskalla paljoa sanaista arkkua avata, mutta sanotaan se vielä... TJ1!!!1
milli

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

^JEEEE!!

Mä zygäilin pitkästä aikaa töihin (viimeksi vuonna 2007 .. ehkä :D ) Jälleen kerran en piitannut pätkääkään annetuista reittiohjeista vaan zygäilin sitten 2,5km extraa :D

Ihanan uudestisyntynyt olo, kun on taas päässyt takaisin urheilun makuun.
Nehemiah James

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

milli kirjoitti:^JEEEE!!

Mä zygäilin pitkästä aikaa töihin (viimeksi vuonna 2007 .. ehkä :D ) Jälleen kerran en piitannut pätkääkään annetuista reittiohjeista vaan zygäilin sitten 2,5km extraa :D

Ihanan uudestisyntynyt olo, kun on taas päässyt takaisin urheilun makuun.
:jee: :jee:

Mun mielialalääke on urheilu ja sen tuottama kehon kemia. Toimii iloihin, suruihin, ahdistuksiin... Suurimpia henkilökohtaisia pelkoja on se, että kun kroppaa lakkaa liikkumasta, niin mitä tapahtuu päässä.
Dumis

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nehemiah James kirjoitti:
milli kirjoitti:^JEEEE!!

Mä zygäilin pitkästä aikaa töihin (viimeksi vuonna 2007 .. ehkä :D ) Jälleen kerran en piitannut pätkääkään annetuista reittiohjeista vaan zygäilin sitten 2,5km extraa :D

Ihanan uudestisyntynyt olo, kun on taas päässyt takaisin urheilun makuun.
:jee: :jee:

Mun mielialalääke on urheilu ja sen tuottama kehon kemia. Toimii iloihin, suruihin, ahdistuksiin... Suurimpia henkilökohtaisia pelkoja on se, että kun kroppaa lakkaa liikkumasta, niin mitä tapahtuu päässä.
Aijaa :D Olis aika lailla omakohtaisia kokemuksia asiasta ja voin kertoa ettei ole mitään herkkua. Nojoo, urheilu on silti kivaa ja addiktoivaa.
Tänään pitää jättää puntti väliin kun eilen polvet taas rutis salilla ihan kunnolla. Hissikin on kiva keksintö, siten säästää niveliä :twisted:
ninnithequeen

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea McJanne 30 vee!

Olipa ihanaa nukkua putkeen 9 h, ihanaa, nyt kahvia.

Ei enää montaa tuntia kun äitin rakas on taas sylissä :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamulla jälleen sykemittari tappiin (alan epäillä sen toimivuutta...), nyt aamupalaa ja uutisia. Tee on edelleen pahaa, pitänee tosissaan raahautua jonnekin laadukkaampien teepurkkien äärelle...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Aamulla jälleen sykemittari tappiin (alan epäillä sen toimivuutta...), nyt aamupalaa ja uutisia. Tee on edelleen pahaa, pitänee tosissaan raahautua jonnekin laadukkaampien teepurkkien äärelle...
Mitä siis tarkoitta tappiin? Millaisissa lukemissa sun syke käy?
ninnithequeen

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Teestä ku puhutaan niin musta Keisarin Morsian on hyvää teetä. Tavallista ja normikauppojen hyllystä, mutta mie tykkään...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:Mitä siis tarkoitta tappiin? Millaisissa lukemissa sun syke käy?
Ei oo nyt sykkeistä kyse vaan Suunnon Trainig Effectistä. Sen asteikko on 1-5, mulla mennyt nyt kolme treeniä vitoseen eli tappiin asti. Sykkeeet ihan normaaleja, tänään tais maksimikin olla jossain vajaa 170 paikkeilla.

Training Effect shows the degree to which an individual workout improves your aerobic fitness.
More powerful than conventional zone training features, Training Effect tells you the quantifiable results of your workout.

Training Effect Category
Results
1.0 – 1.9
Training Effect: minor
Enhances recovery. Can develop endurance base with sessions longer than one hour. Does not improve maximum performance.
2.0 – 2.9
Training Effect: maintenance
Maintains aerobic fitness. Helps build foundation for harder training in the future. Does little to improve maximum performance.
3.0 – 3.9
Training Effect: improvement
Improves aerobic fitness if repeated 2 - 4 times weekly. No special recovery requirements.
4.0 – 4.9
Training Effect: rapid improvement
Rapidly improves aerobic fitness if repeated 1 – 2 times weekly. Augment with a few recovery sessions (TE 1 – 2).
5.0 - up
Training Effect: overreaching
Dramatic increase in aerobic fitness if combined with substantial recovery.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ja ku mä odotin et olit kiinnittänyt sen johonkin vieressä treenaavaan könsikkääseen !

Ei vaisinkaan. Mä en pääse nykyään järjellisesti ponnistellen kuin neloseen. Jos vetäis näön sumenemiseen ja ihon pistelyyn asti niin sit vois (kai) irrota vitonen TE-arvoksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nehemiah James

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Ei oo nyt sykkeistä kyse vaan Suunnon Trainig Effectistä. Sen asteikko on 1-5, mulla mennyt nyt kolme treeniä vitoseen eli tappiin asti. Sykkeeet ihan normaaleja, tänään tais maksimikin olla jossain vajaa 170 paikkeilla.
Pura se data sillä Training Manager Litella ja laita mulle sähköpostilla, niin mä voin analysoida :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mulla ei ole PC PODia :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kolautin sitten eilen jalkani kaapinoveen. Nyt on nätti turvotus ja mustelma jalkapöydässä. Oli erittäin epämukava työmatka kun kenkä hankas just kipeen kohdan päältä. Ois pitäny rohkeesti kävellä vaan ilman kenkiä :?
Jotain positiivista, sain ku sainki eilen haettuu pidemmän verhotangon tarjoustalosta ja nyt roikkuu verhot partsilla :]
Nehemiah James

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:^ Mulla ei ole PC PODia :]
Sulla on :p: ja mulla podi. Lähtiskö tosta jotain ideoita?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Sulla on :p: ja mulla podi. Lähtiskö tosta jotain ideoita?
Voisin mä nähdä jonkun dominakuvion mielessäni... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Voisin mä nähdä jonkun dominakuvion mielessäni... ;)
Ja samalla mittailtais sykkeitä?

- *slap* *slap* Mikäs syke?
- MmmmMMmm... Alle 170. Anna lisää!!
SikaMika

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Seepia romu. Tohlopistako?
bliss

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti:Seepia romu. Tohlopistako?
Oot saanu nibatartunnan?
Stinky

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on vähän tylsää. Siis töissä. Uusin Trendi ja seiskakin tuli jo luettua.
Pitäs saada vähän sutinaa..
Nehemiah James

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stinky kirjoitti:Mulla on vähän tylsää. Siis töissä. Uusin Trendi ja seiskakin tuli jo luettua.
Pitäs saada vähän sutinaa..
Eiks oo kivaa olla heinäkuussa töissä kun kaikki muut on lomalla? Sitä on taas aktivoitunut ihan eri tavalla tuolla interwebin eriskummallisessa maailmassa. Vähän yli viikko enää...
milli

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Yeah, sutinaa kans tänne.

Laitoin avokille, viestin :" mä tahdon romantiikkaa perkele <3"

Ei se kyl siltikään varmaan tajua
Stinky

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Todellakin. Selkeesti huomaa että huoltoliikkeiden jantterit ja yksityishenkilöt on kaikki mökeillään :S Mulla on siis ihan liikaa aikaa valittaa ja kitistä täällä.
No ei siinä, ens viikon jälkeen minäkin olen lomalla :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gorgeous Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

milli kirjoitti:
Laitoin avokille, viestin :" mä tahdon romantiikkaa perkele <3"

Ei se kyl siltikään varmaan tajua
Toi on aika hyvä itseasiassa. 8)
Munki piti lähettää rakkaimmalleni semmonen viesti, joka sisälsi hymiön..mut meni läskiks, ja sit siitä tuli kirkkovene. Ei alkuunkaan romanttista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin