Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heppahöperölaskenta

Olen heppahöperö
23
37%
Mä syön vaan metukkaa
39
63%
 
Ääniä yhteensä: 62

SingleMalt

Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Palstalla kuulostaa olevan hevosharrastukseen vinksahtaneita todella paljon. Montako teitä on?

Metvurstin syönti ei sitten ole hevosharrastusta!
Yönmustaritari

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:Palstalla kuulostaa olevan hevosharrastukseen vinksahtaneita todella paljon. Montako teitä on?

Metvurstin syönti ei sitten ole hevosharrastusta!
Leivän päällä yhtä lailla kuin koirat pallona futiskentällä. En pidä minkään eläimen rääkkäämisestä. Puollan ns. nopeasti tai mahdollisimman nopeasti tappamista.
Geetzu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Luokittelen itteni heppapöpöporukkaan, vaikka nuo jumalaiset otukset onkin vähän pyyhkiytyny elämästä pois lähivuosina... Eilen työnsin pitkästä aikaa nenän heppaan kiinni ja voi AH miten ihanalta ne tuoksuukaan! :h:

Söin kyllä metukkaakin tossa just.
Faghag

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tunnustaudun metwaria syöväksi heppahulluksi. Vaikka aktiivinen ratsastusharrastus jäi tyttöikään, olen vakaasti päättänyt kiivetä vielä orin päälle nelistämään ja elvyttää "ridausharrastukseni" :-D
huima

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja huima »

Faghag kirjoitti:olen vakaasti päättänyt kiivetä vielä orin päälle :-D
Tää on niin tätä nuorten miesten esineellistämistä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En pidä hevosista. Ne ovat arvaamattomia ja oikukkaita kantturoita, varmaan vähän niin kuin minä itsekin ja siksi me ei tullakaan toimeen. Lehmätkin ovat kivempia. Pienenä tosin pidin hepoista kovastikin ja halusin ratsastustunneille, mutta nyt aikuisena olen aivan liian neuroottinen teeskentelemään, että voisin hallita tuollaisia isoja möhkäleitä. Juoskoot vapaana vaikka... ööö... pampaksella.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen aina pitänyt metwurstista heppojen kustannuksella. Hevoset eivät ole koskaan kiinnostaneet ekä hevosurheilu missään muodossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tutustuin ensimmäistä kertaa tuommoiseen olioon tarkemmin tuossa kuukausi pari sitten. Meillä oli selkeä työnjako, mie en ropeloinut sitä nakkisormillani ja se ei syönyt miun kättä.
Ihan komea otus, ja mukavakin vielä. Silti suhtaudun vähän varauksella eläimiin, jotka voivat halutessaan ottaa miulta nirrin. Ehkä tulevaisuudessa rohkaisen itseni jopa hieman silittämään kaulalta.

Tykkään siis sekä metukasta että hepoisista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onhan niiden parissa tullut touhuttua useampia vuosia. Niin ratsujen kanssa kuin ravureidenkin kanssa.
Mutta mie mikään höperö ole.
Exsat

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en ole koskaan tajunnut hevosten viehätystä. Joskus lapsena kävin ratsastamassa jollain läskillä ponilla, kun kaveritkin kävi, mutta ei se kyllä hauskaa ollut missään vaiheessa. Ei mulla hevosia vastaan mitään varsinaisesti ole, mutta sellainen heppahulluus-vaihe jäi lapsena väliin kyllä kokonaan.
Dumari

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Wurstia Jaach!
safi

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti:Palstalla kuulostaa olevan hevosharrastukseen vinksahtaneita todella paljon. Montako teitä on?
Vinksahtaneesta en tiedä, mutta täällä ilmottautuu yksi henkeen ja vereen hevosihminen. Harrastuksesta ei tosin enää voi puhua, koska leipäkin tulee tienattua samalta alalta.

Eikä täällä nyt meitä niin montaa taida olla n. 5kpl ehkä?
Zeb

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Höperöihin ilmoittauduin, vaikka aktiiviajat ovatkin ainakin toistaiseksi kaukana takana. Haaveissani silti vielä jonain päivänä hankin itselleni ihka oman kopsuttimen. Minkäänlaisia kunnianhimoisia tavoitteita ei minulla kyseisen harrastuksen suhteen ole, ainakaan enää, mutten vieläkään tiedä ratsastamista nautinnollisempaa tapaa liikkua luonnossa. Eikä tuon eläimen kauneus, uljaus ja jalous kerran mieleen piirryttyään katoa, vaan sitä jää kaipaamaan. (Vieläkin piirrän paljon hevosia.)
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Vaola kirjoitti: :off:

BTW: Ennenkuin olen koskaan kuullut meetwurstia kutsuttavan metukaksi, olen kys. sanaa kuullut käytettävän lyhenteenä sanoista menkkainen tussu. Ihan yleisesti nuoruuden kaveriporukoissa. :shock:
Woah! :D Tuota ainakaan mä en ollut tuossa merkityksessä kuullut käytettävän, tulipa nyt sekin opittua.

:on:
Ja hepoista, jep, lähellä sydäntä kuten kaikki eliöt, tällä hetkellä ne tosin takaavat munkin elannon, joten kai voisi puhua todellisesta höperyydestä, tai oikeammin huulluudesta kun tätä hommaa suostuu tekemään.
Niin, ja asioista tietämättömille, ei, me ei rapsutella niitä heppoja koko päivää ja syötetä porkkanoita, kuten joku fiksu on joskus epäillyt. Raakaa duunia tää on, haba kyllä kasvaa :wink:
Lilo

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hepat on :h: Sekä ratsuina, ravureina että meetwurstina. 8) Ja hevosenliha on muuten _hyvää_.

Niin kauan kun oli jollakin tutulla hevonen, ratsastelin aktiivisemminkin. Nyt aina kun tilaisuus tarjoutuu, eli valitettavasti aika harvoin. Kerran-viikossa-kahdeksan-muun-kanssa-maneesissa -toiminnasta en ole innostunut, yksäripollet on yleensä hippasen herkempiä käsitellä. :roll:

Puhumattakaan niistä ihanista haasteista joita entinen ravuri ratsuksikoulimisvaiheessa voikaan tarjota! :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen heppaihminen, ja syön metukkaa. Kaikki kunnon ponitytöt syö kyllä meetwurstia, sillä Suomessa sitä syödään niin vähän ettei teurastamot enää suostu ottamaan hevosia vastaan -> konit pitää kuopata takapihalle.
Ja oma hevonen löytyy todennäköisesti kohta myös <3
SingleMalt

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hämmästyttävää. Tähän mennessä lähes joka kolmas ketjuun pollanneista on heppahöperö. Onko tämä illuminatin juonia, vai onko kityn urli heppahöperökerhon ilmoitustaululla?
hermine

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hevoset on mun mielestä tosi kiinnostavia eläimiä. Niiden karva tuoksuu hyvälle ja niitä on kiva paijata. Liikkeet ovat niin kauniita, että saatoin aikanaan pitkiä aikoja istua pellonreunassa ihanvaan katselemassa kun sisko koulutti liinassa juoksuttaen hoidokkejaan. Sensijaan ratsastus- tai raviharrastusta kohtaan ei ole minkäänlaista mielenkiintoa. Puoliväkisin heppahullut vanhemmat ovat joskus tallille raahanneet. Niiden poissaollessa mun oli pakko käydä liikuttamassa meidänkin hevosta. Yleensä ratsastusreissut päättyivät siihen, kun heppa (johon en koskaan onnistunut saamaan kunnon auktoriteettiasemaa) heitti mut selästään jonnekin metsään ja sitten täräyksestä toivuttuani juoksin sydän kurkussa sen perään ettei se vaan olisi juossut tielle tai repinyt suutaan jäätyään kiinni johonkin puuhun. Tallinomistajia (aivan tallista ja paikkakunnasta riippumatta) pelkäsin vielä enemmän kuin itse isoja eläimiä, poikkeuksetta kummallista sakkia: äkkipikaisia, riidoissa niin keskenään kuin usein kaikkien muidenkin ihmisten kanssa, ymmärsivät vain eläimiään (alamaisiaan) jotka nekin välillä saivat olla kengittä tai syödä homeista heinää hevosväen keskinäisten valtataistelujen seurauksena. Sen puoleen heppahöperöksi kieltäydyn itseäni kutsumasta.

Luonnollisesti metwurstia en syö, kun en muutakaan lihaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:Hämmästyttävää. Tähän mennessä lähes joka kolmas ketjuun pollanneista on heppahöperö. Onko tämä illuminatin juonia, vai onko kityn urli heppahöperökerhon ilmoitustaululla?
Luultavasti. Kehottaisin kuitenkin teitä kityilyyn jo kyllästyneitä tutustumaan aivan uskomattoman viihdyttävään keskustelupalstaan, hevostalli.netin senioreihin. Nuorten nurkastakin löytyy oma hohtonsa. http://forum.hevostalli.net/list.php?f=9
Etusivulta poimitut HEPPAtopikit:
-Kannattaako exä ottaa takas?
-Perhanan hiiret metelöi
-Ponilla ahtaanpaikankammo
-Mies teki viimeisen temppunsa
Terrorizer

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

on tullut hoidettua hevosia vuosia sitten ja syön meetvurstiakin :D . nykyään ei tule raveissa käytyä.
WanhaPervo

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Voisiko kityn päivystävä psykoanalyytikko selittää, mikä noissa hevosissa oikein niinq on se juttu?

Jotakin outoa siinä on, koska hevosharrastus selvästikin on teinityttöjen suosiossa ja toisaalta heppahöperöt miehet ovat aika hinteliä.

Ps. Hevoset ovat komeita eläimiä ja ISOJA. Meetwursti on hyvää. Metukka ei.
killkill

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Jotakin outoa siinä on, koska hevosharrastus selvästikin on teinityttöjen suosiossa..
Tämähän on päivänselvää. Ratsastuksessa voit hallita metrisellä kyrvällä varustettua lihaskimppua.
Dumari

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Suomennetaas tämä, kun kerta olit verhoillut sen aika hyvin:
WanhaPervo kirjoitti: Jotakin outoa siinä on, koska hevosharrastus selvästikin on teinityttöjen suosiossa ja toisaalta heppahöperöt miehet ovat aika hinteliä.
Täyttä idiotismia se on, koska ne konit vetää puoleensa teinipystytisutyttöjä ja oikeasti hummiin vinksahtaneet äijät ovat hinttejä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen hevosihmisiä ehdottomasti. Mutta syön kyllä metukkaa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hevosihminen olen kyllä. Nuorempana tuli kisattuakin esteillä, mutta rahaahan moiseen harrastukseen tarvitaan niin pirusti. Vuosi sitten viimeksi käynyt ratsastamassa. Raveja seuraan myös edelleen.
Ja meetvursti on hyvää.
Vastaa Viestiin